Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Er du ofte redd når du er på jobb? Hva slags spøkelse er det der?

Er ikke så lettskremt av sånne ting egentlig ;)

Spøkelset som går igjen er "Den hvite dame". Historien :

Damen som går igjen er Christopher Garmanns første kone, Cecilie Widding Garmann,som ligger begravd utenfor vestveggen av klosterkirken. Hun døde i barselseng i 1759, 25 år gammel. På dødsleiet lovet Christopher henne at han ikke skulle gifte seg med noen annen. Det løftet holdt han i 20 år til han ble forelsket ien dansk adelskvinne som var 36 år yngre enn ham.

Han turde ikke gifte seg i klosterkirken på Utstein, men daparet sto for alteret i Domkirken i Stavanger og skulle lovehverandre evig troskap, skjedde det. Cecilie viste seg i sine hvite gevanter for Christopher og flere av bryllupsgjestene. Brudgommen falt sammen og gikk i koma. Han døde få dager senere. Siden den tid har Cecilie vandrethvileløst rundt i rommene på Utstein.

Historien er faktisk helt sann sann men om hun går igjen har jeg mine tvil på :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ARGH!! Brukeren min er "off limits".

Litt historie: Jeg regga meg med en gmail konto som jeg enda har, der ligger registreringsmailen med passord og alt. Passordet funker ikke, og jeg VET at jeg ikke har endra det.

Glemt passord you say?

Det har seg slik at jeg endra epostaddressen i profilen min til en annen epost, som jeg ikke har lenger, og som jeg ikke får tilgang til. Og såklart, glemt passord tingen sender jo mailen med mitt nye passord dit.

Hva gjør man da?

Oppretter en ny bruker, sender pm til Ueland, forklarer situasjonen og håper på hjelp. (Andre mods/admins som leser dette kan også hjelpe meg). Og såklart, man whiner som helvete i SO5.

Pasient2

Lenke til kommentar
:whine:

Er jo ikke en eneste mod som svarer på pm.. OG jeg ser dere er pålogget! Ikke prøv å gjem dere!  :dribble:

Jeg vil ha "Pasient" tilbake.. Dette suger, det er så "tomt".

6420957[/snapback]

Klokka er kvart over fire, og jeg tror ikke mods er så ekstremt gira på å begynne å rote med dette nå. Chill, mann.

Lenke til kommentar
SWG er jo ødelagt. :(

6420938[/snapback]

SWG er faktisk ett spill jeg kunne ha tenkt med å prøve før denne upgraden som folk sier ødela spillet. Folk har jo bare lovord om det.

6420948[/snapback]

Et perfekt spill. Byer som er laget av spillere. Våpen som er laget av spillere. Møbler, hus, armor, kjøretøy. Alt laget av spillere. 32 yrker.

Faen jeg savner det spillet. :\

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...