Forumforumforum Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jooda. Like mye jentekveld som med skillpadde vel? Eller er skilpadde skapjente? Skilpadde har tissen vendt innover, om du trodde det motsatte ? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hei, hvordan er stemningen her i dag? Sitter på LAN, og spiller litt CS. Hva skjer i kveld? 6418810[/snapback] Hmm, ingen som vil svare ? *Attentionwhore* Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Så sitter vi her i Svergie. Funker iPoden din nå, Linn Christin? 6418766[/snapback] Ja hylo, takket være deg fikk jeg kost meg skikkelig med de nye CD'ene mine da jeg dro for å trene i dag Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jooda. Like mye jentekveld som med skillpadde vel? Eller er skilpadde skapjente? Skilpadde har tissen vendt innover, om du trodde det motsatte ? 6418841[/snapback] OK, det visste ikke jeg.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jooda. Like mye jentekveld som med skillpadde vel? Eller er skilpadde skapjente? Skilpadde har tissen vendt innover, om du trodde det motsatte ? 6418841[/snapback] OK, det visste ikke jeg.. 6418933[/snapback] Men det gjorde jeg! Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Noen her som vet aldersgrensen på alkohol i Tsjekkia? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Noen her som vet aldersgrensen på alkohol i Tsjekkia? 6419028[/snapback] Er det vel ikke det samme som her i Norge, 18 år? Men du kan vel prøve Google ellernoe .. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Zeromac, er du på LAN? Åssen LAN? Pr0n-LAN? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 hmm, ja.. Fant det. Ser ut til å være 18 år Men det sier man vel ikke til foreldrene mine vel Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 hahah: Søkte etter aldersgrenser på alkohol i forskjellige land, og i UK sto det dette: "14, when with adult outside of home, 5 in private" 5 år?! Kilde Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 hahah: Søkte etter aldersgrenser på alkohol i forskjellige land, og i UK sto det dette: "14, when with adult outside of home, 5 in private" 5 år?! Kilde 6419074[/snapback] Haha, tror du bør dobbeltsjekke et annet sted! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 "Albania No minimum age" hehe... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 ja er sikkert 15 6419084[/snapback] Si ikke det.. Btw, hvordan er forskjellen på United Kingdom, Great Britain og British Isles, igjen? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Egypt 21Well well, jeg tror knapt jeg har spist middag der nede uten alkohol til.. Er vel greit for dem, siden muslimene selv ikke drikker offiselt, og de gir vel faen i og de fremmed investorene og turistene ikke kommer til Muhammeds paradise.. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Egypt 21Well well, jeg tror knapt jeg har spist middag der nede uten alkohol til.. Er vel greit for dem, siden muslimene selv ikke drikker offiselt, og de gir vel faen i og de fremmed investorene og turistene ikke kommer til Muhammeds paradise.. 6419098[/snapback] Om du leser det som står så står det "never enforced". Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Si ikke det.. Btw, hvordan er forskjellen på United Kingdom, Great Britain og British Isles, igjen?Oh.. Hadde om dette siste dag på skolen x] Mener at UK er England.Great Britain er vel England, Scotland, Wales og Nord Irland.. Er ikke helt sikker.. Endret 1. juli 2006 av Lar5 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Faen så varmt det er da! Klarer ikke å få gjort en dritt. Sitter her i timesvis uten en ENESTE idé på noe jeg kan tegne. FITTEHÆLVETTES #¤#"¤"#""##%%"!¤¤&%//##¤%%¤$€€€£€%"¤¤:"%"€"¤%¤""¤ Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Si ikke det.. Btw, hvordan er forskjellen på United Kingdom, Great Britain og British Isles, igjen?Oh.. Hadde om dette siste dag på skolen x] Mener at UK er England.Great Britain er vel England, Scotland, Wales og Nord Irland.. Er ikke helt sikker.. 6419120[/snapback] Skal vi se... - Great Britain = Storbritannia = England, Skottland, Wales og Nord-Irland - British Isles = De Britiske øyer = England, Skottland, Wales, Nord-Irland, Irland, Falklandsøyene - United Kingdom = ? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Faen så varmt det er da!Klarer ikke å få gjort en dritt. Sitter her i timesvis uten en ENESTE idé på noe jeg kan tegne. FITTEHÆLVETTES #¤#"¤"#""##%%"!¤¤&%//##¤%%¤$€€€£€%"¤¤:"%"€"¤%¤""¤ 6419124[/snapback] Om det er varmt atmed pc-en, er det jo lov å ta av litt klær. Eeeeller hente en vifte/åpne eventuelle vinduer/gå ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg