edge Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Nei, på tide med Reservior Dogs og Cola. 6416017[/snapback] Knallfilm hmm, dårlig teksting på discovery gitt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jaja. Da har jeg brukt kvelden på å spise cheeseburger med pommes frites og cola, samt rånet litt, snakket med en god kompis på jobb etc. Noen som har noe spennende å fortelle da? (Bundy, du får ikke lov) Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 16 brukere leste denne tråden i det jeg skrev dette ubrukelige innlegget. PLease gi meg warn jeg utfordrer deg Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hmm.. hvis du synes de er søte er det mulig at du er litt bifil.. synes det er litt forskjell fra det å synes at en gutt er søt, enn at man synes at de er kjekke. (man ser jo når en gutt er kjekk). Jaja, gonatt folkens. Og kun for å plage: LOL. 6416001[/snapback] Altså... Hender jeg føler meg tiltrukket av gutter, og kan jo liste opp ting jeg liker med gutter, men har ikke lyst til å kjøre noen av dem. *trøøøøtt* Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Kunne nesten ikke vært bedre. Hva med deg? Og hvorfor har du ikke byttet til den artige avataren Vegard lagde? 6416019[/snapback] Fint! Ehm... Jeg vet ikke. Fordi jeg er dum? Har tenkt til å bytte... Egentlig, går det ikke så bra... Jeg vet ikke hva som er galt med meg, egentlig burde jeg være fornøyd. Utakknemlige emo... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 I morgen får jeg mobilen min tenker jeg Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jaja. Da har jeg brukt kvelden på å spise cheeseburger med pommes frites og cola, samt rånet litt, snakket med en god kompis på jobb etc. Noen som har noe spennende å fortelle da? (Bundy, du får ikke lov) 6416022[/snapback] Ja. Jeg gleder meg til mandag. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Alle mennesker er hetro-fleksibel. Dvs alle er bittelitt bifil... Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Alle mennesker er hetro-fleksibel. Dvs alle er bittelitt bifil... 6416038[/snapback] Ikke homoer. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Fint! Ehm... Jeg vet ikke. Fordi jeg er dum? Har tenkt til å bytte... Egentlig, går det ikke så bra... Jeg vet ikke hva som er galt med meg, egentlig burde jeg være fornøyd. Utakknemlige emo... 6416028[/snapback] Jeg vet hvordan du føler deg. Statistisk sett er du en helt vanlig, norsk 15-åring... Jaja. Det går nok over. Mikael, har ikek du lagt deg ennå? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Fint! Ehm... Jeg vet ikke. Fordi jeg er dum? Har tenkt til å bytte... Egentlig, går det ikke så bra... Jeg vet ikke hva som er galt med meg, egentlig burde jeg være fornøyd. Utakknemlige emo... 6416028[/snapback] Bytt. Ikke så bra, og du vet egentlig ikke hvorfor? Hm, hvorfor det? Legger meg nå, så jeg får lese det interessante svaret i morgen. God natt. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Katta mi skremmer meg.. den er svart Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Jeg vet hvordan du føler deg. Statistisk sett er du en helt vanlig, norsk 15-åring... Jaja. Det går nok over. Mikael, har ikek du lagt deg ennå? 6416043[/snapback] 15 år? Sjekk profilen min du, gutt. EDIT: Jeg vet Redline, jeg er uutgrunnelig. ^^ God natt. Ha en din dag i morgen... Endret 1. juli 2006 av Fisk1 Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Alle mennesker er hetro-fleksibel. Dvs alle er bittelitt bifil... 6416038[/snapback] Tror jeg er mer enn bittelitt, egentlig. Men sant, egentlig. Få som er i kantene av Kinsey-skalaen. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Katta mi skremmer meg.. den er svart 6416047[/snapback] Den ene lille katten min skremte bort en rev i kveld Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 15 år? Sjekk profilen min du, gutt. 6416049[/snapback] Hmm, alltid trodd at du var femten... Jaja. Synes du er grei, jeg. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 I morgen får jeg mobilen min tenker jeg 6416031[/snapback] Folka i mobildelen hadde nok brydd seg litt mer. Hvilket vidunder har du kjøpt? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hmm, alltid trodd at du var femten... Jaja. Synes du er grei, jeg. 6416057[/snapback] Hehehe. Både bra og negativ den der. Men takk. Du virker også grei, beklager at jeg ikke har tatt i bruk den fine avataren du lagde til meg. Lover å bytte en gang, er bare så vant med killer-rabbiten. Forresten så er jeg nok galere enn du tror. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hehehe. Både bra og negativ den der. Men takk. Du virker også grei, beklager at jeg ikke har tatt i bruk den fine avataren du lagde til meg. Lover å bytte en gang, er bare så vant med killer-rabbiten. Forresten så er jeg nok galere enn du tror. ^^ 6416061[/snapback] Var ikke negativt, altså. Hva menes med "gal"? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Var ikke negativt, altså. Hva menes med "gal"? 6416064[/snapback] Hehe... No offence taken. Gal? Du skulle bare visst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg