Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ta det med ro mann. Det ordner seg. :)

6415331[/snapback]

Nei nå får du gi deg. Det gjør jo ikke det. Vi lar andre styre over oss. Sosialistiske styresett. Gud bedre, vi nærerme oss Cubab og Russia. Nesten. Hvorfor i helvete eier jeg Statoil-aksjer, når Staten Norge, Kongeriket Norge ihvertfall, innehar ca 80 % av selskapet? Det vil jo være umulig å få innflytelse. Gud av meg, ikke en investors drøm. Det er nesten en frekkhet. 25 % statlig eierskap kan til en viss grad gå an. Men Kongeriget Norge burde jo heller investert i utlandet. Landminer og tobakk har jeg hørt at gir meget god avkastning. Hurray! Kjøp opp dem. Det hadde jo til og med vært artig om Kongeriget Norge eide 100 % av en landmineprodusent i Pakistan. Eller 95 % av en tobbakksfabrikk i Colombia. Det hadde jo virkelig vært noe!Ikke at STL ikke klarer å gi avkastning, men jeg synes det er trist som investor og trader, at Statens kal ha så stor inflydelse. Det er ikke noe jeg liker. Virkelig ikke. Det er nesten som SimCity-systemet til lillebror.

Martini Rosso.

Lenke til kommentar
Jeg skriver "URINAL"

6415463[/snapback]

hahahhaa, det er feil da!

6415469[/snapback]

Urinal og bærs er jo to forskjellige ting, Knut Erik. :p

6415487[/snapback]

Jaddaaaa, kall meg Knut Erik du!

faen ta deg Reidar ;o

6415489[/snapback]

Din bærs, jeg snakka til Knut Erik og ikke til deg, hehe.

Ble litt merkelig med quotinga ;)

___

Jeg er 13 år.

Lenke til kommentar
død farris er _ikke_ godt...  :sick:

6415530[/snapback]

Nettopp :p

Derfor ble jeg sittende oppe litt til..

Kommer jo bare til å løpe på do i hele natt :S

6415537[/snapback]

trenger ikke...

hvis du har sånn plasttrekk på madrassen er det bare å tørke det opp om morgenen...

:whistle:

Lenke til kommentar
Ta det med ro mann. Det ordner seg. :)

6415331[/snapback]

Nei nå får du gi deg. Det gjør jo ikke det. Vi lar andre styre over oss. Sosialistiske styresett. Gud bedre, vi nærerme oss Cubab og Russia. Nesten. Hvorfor i helvete eier jeg Statoil-aksjer, når Staten Norge, Kongeriket Norge ihvertfall, innehar ca 80 % av selskapet? Det vil jo være umulig å få innflytelse. Gud av meg, ikke en investors drøm. Det er nesten en frekkhet. 25 % statlig eierskap kan til en viss grad gå an. Men Kongeriget Norge burde jo heller investert i utlandet. Landminer og tobakk har jeg hørt at gir meget god avkastning. Hurray! Kjøp opp dem. Det hadde jo til og med vært artig om Kongeriget Norge eide 100 % av en landmineprodusent i Pakistan. Eller 95 % av en tobbakksfabrikk i Colombia. Det hadde jo virkelig vært noe!Ikke at STL ikke klarer å gi avkastning, men jeg synes det er trist som investor og trader, at Statens kal ha så stor inflydelse. Det er ikke noe jeg liker. Virkelig ikke. Det er nesten som SimCity-systemet til lillebror.

Martini Rosso.

6415493[/snapback]

Er du i kranglehumør nå igjen? :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...