Demantios Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Masse folk i bø i helja? var det KRIK Action da? eller er det seinere? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 sant FtZ- ikkeno liv her :S Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Det er varmt i hælvette! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 ja for ikke og glemme alle disse postene om hvor varmt det er ute , jeg syns det er akkurat passe Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 er behagelig temp ute nå ja! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 død over varme. men hey, en gladnyhet: bare 143 dager til Iron Maiden-konserten i Valhall Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg spilte litt Simcity sammen med lillebror i formiddag. Jeg ble sjokket. Simcity er et makkverk av kommunistiske tendenser. Her bygger vi opp en flott city. Helt symetriske, bassert på firkanter. Flott altså. Og gjennomført. Helt symetrisk metro-system også. Men så setter vi det jævla spillet i gang. Jeg synes 0,7 % tax på både mennesker og industri var koselig, og en hel prosent på det kommersielle næringslivet, så vi fikk inn litt cash. Men det var jo ikkje nok til å drive den jævel-byen. Men lot SimCity meg privatisere veiene? Skolene(Vel, du kunne bygge privatskoler, men hva hjalp det? Da kom det opp meldinger om at jeg måtte satse mer på utdanning og at de jævlene gikk i demonstrasjonstag. Demontstrasjonstog. Hva slags kommunistisk oppgulp er det? Skikkelige mennesker kan ta en "Walk for Capitalism" årlig, og nøye seg med det. Altså, fysj. Men t-banesystemet som kostet meg vilt mye penger, det lot seg heller ikke privatisere. Jeg måtte jo drive det over skatten. Fysj! Og når jeg stilte inn at jeg ikke ville funde det jævlige metrosystemet, så gikk de jammen meg i demonstrasjonstog igjen. Det er virkelig forkastelig å lære disse små barna at staten/kommunen skal styre slikt. De kan jo begynne å tro på det! Det er jo kjempekoselige at simene har det kos på metroen, men når ble det vedtatt som en offentlig oppgave? Jeg er enda i sjokk. Det som er særlig provoserende og lite barnevennlige er alle demonstrasjonene. Skal min lille Preben tro at man går i demonstrasjontog hver gang man ikke er fornøyd? Slettes ikke. Jeg og min lillebror livnærte oss riktignok med et program som het ArtMoney eller noe, som sørget for unlimited account. Men når lillebror klaget over at vi kjørte i mye underskudd, så var hans forslag å sette skattene til tyve prosent. Hallo! Dette er en ung liten gutt, og han skal lære at for å ha det bra, må man betale mye skatt?! Jeg synes det er forkastelig til tusen at man selger dette spillet til barn. Skjult sosialisme og likhetstankegang som atpåtil gjør forholdet til skatt koseligere. Det er ikke noe barn, som er så lett påvirkelige bør spille. Fysj. Statens spilltilsyn, hvor har dere vært? Gi spillet femten eller attenårsgrense snarest. Men jeg ønsker jo ikke at Staten skal regulere, så kall det en anbefalt aldersgrense. Per i dag er anbefalt aldersgrense tre år, og det er noe jævlig tøv. Skjerpings. Det er vel ikke til å forundres over om det sitter noen djelvekske LO-folk i dette tilsynet. LO og Ap innvanderer jo alle arenaer. Økokrim er overfundet å har begynt å gå løs på vanlige folk. Hva med å ta de store fiskene i vannet, og ikke den lille makrellen? Når en flaske vin og vodka blir korrupsjon, er det ikke tvil om at Økokrim mottar litt for mye penger, og ikke minst, har altfor mange ansatte. Jeg stemmer for rask nedleggelse av Økrokrim før de skader vårt flotte norske Næringsliv. Det er horribelt at de skal legge seg opp i alt, enten det dreier seg om konkurranse eller den såkallede korrupsjonen? Konkurranse i Norge er håpløst. Vi er ikke en veldig competing nation. Det må vi se å få blitt. Konkurranse kommer alle til gode! Vi må ha et ønkse om å være best når vi prøver oss på noe. Vinne. Vinne markedet. At konkurransen er tilgodesett med en egen lov er i seg selv grusomt å tenke på. Fysj. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei, Lasse! Hyggelig å se deg. Jeg regner med jeg er en av de du liker her. 6414828[/snapback] Åff kårsh<3 Heia, Hylol. kos dere vudere, er tukbaje aa onsdag med mer trolling. men naa er det pils. cya <3 Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Vil noen kjøpe pc'n min, eller må jeg legge den ut på Qxl? Greit, da legger jeg den ut der. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Post den der i religion/politikk kategorien du...(Bush karen) Endret 30. juni 2006 av figure_02 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg spilte litt Simcity sammen med lillebror i formiddag. Jeg ble sjokket. Simcity er et makkverk av kommunistiske tendenser. Her bygger vi opp en flott city. Helt symetriske, bassert på firkanter. Flott altså. Og gjennomført. Helt symetrisk metro-system også. Men så setter vi det jævla spillet i gang. Jeg synes 0,7 % tax på både mennesker og industri var koselig, og en hel prosent på det kommersielle næringslivet, så vi fikk inn litt cash. Men det var jo ikkje nok til å drive den jævel-byen. Men lot SimCity meg privatisere veiene? Skolene(Vel, du kunne bygge privatskoler, men hva hjalp det? Da kom det opp meldinger om at jeg måtte satse mer på utdanning og at de jævlene gikk i demonstrasjonstag. Demontstrasjonstog. Hva slags kommunistisk oppgulp er det? Skikkelige mennesker kan ta en "Walk for Capitalism" årlig, og nøye seg med det. Altså, fysj. Men t-banesystemet som kostet meg vilt mye penger, det lot seg heller ikke privatisere. Jeg måtte jo drive det over skatten. Fysj! Og når jeg stilte inn at jeg ikke ville funde det jævlige metrosystemet, så gikk de jammen meg i demonstrasjonstog igjen. Det er virkelig forkastelig å lære disse små barna at staten/kommunen skal styre slikt. De kan jo begynne å tro på det! Det er jo kjempekoselige at simene har det kos på metroen, men når ble det vedtatt som en offentlig oppgave? Jeg er enda i sjokk. Det som er særlig provoserende og lite barnevennlige er alle demonstrasjonene. Skal min lille Preben tro at man går i demonstrasjontog hver gang man ikke er fornøyd? Slettes ikke. Jeg og min lillebror livnærte oss riktignok med et program som het ArtMoney eller noe, som sørget for unlimited account. Men når lillebror klaget over at vi kjørte i mye underskudd, så var hans forslag å sette skattene til tyve prosent. Hallo! Dette er en ung liten gutt, og han skal lære at for å ha det bra, må man betale mye skatt?! Jeg synes det er forkastelig til tusen at man selger dette spillet til barn. Skjult sosialisme og likhetstankegang som atpåtil gjør forholdet til skatt koseligere. Det er ikke noe barn, som er så lett påvirkelige bør spille. Fysj. Statens spilltilsyn, hvor har dere vært? Gi spillet femten eller attenårsgrense snarest. Men jeg ønsker jo ikke at Staten skal regulere, så kall det en anbefalt aldersgrense. Per i dag er anbefalt aldersgrense tre år, og det er noe jævlig tøv. Skjerpings. Det er vel ikke til å forundres over om det sitter noen djelvekske LO-folk i dette tilsynet. LO og Ap innvanderer jo alle arenaer. Økokrim er overfundet å har begynt å gå løs på vanlige folk. Hva med å ta de store fiskene i vannet, og ikke den lille makrellen? Når en flaske vin og vodka blir korrupsjon, er det ikke tvil om at Økokrim mottar litt for mye penger, og ikke minst, har altfor mange ansatte. Jeg stemmer for rask nedleggelse av Økrokrim før de skader vårt flotte norske Næringsliv. Det er horribelt at de skal legge seg opp i alt, enten det dreier seg om konkurranse eller den såkallede korrupsjonen? Konkurranse i Norge er håpløst. Vi er ikke en veldig competing nation. Det må vi se å få blitt. Konkurranse kommer alle til gode! Vi må ha et ønkse om å være best når vi prøver oss på noe. Vinne. Vinne markedet. At konkurransen er tilgodesett med en egen lov er i seg selv grusomt å tenke på. Fysj. 6415109[/snapback] taj , noe enig der ja mindre skatter og sånt Lenke til kommentar
quakie Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Vil noen kjøpe pc'n min, eller må jeg legge den ut på Qxl? Greit, da legger jeg den ut der. 6415115[/snapback] Selge PC'n allerede nå? . Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Selge PC'n allerede nå? . 6415150[/snapback] Neh, gamlebikkja... Lenke til kommentar
quakie Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Selge PC'n allerede nå? . 6415150[/snapback] Neh, gamlebikkja... 6415167[/snapback] Specs på den da? . Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Specs på den da? . 6415178[/snapback] Se min profil under Htpc\Mediapc... Lenke til kommentar
Sussa Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Sitter hos en venn av meg, i "leiligheten" hans, skal prøve å få tak i Is Tid 2, men ingen som har den! Endret 30. juni 2006 av Kreftlunge Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Sitter hos en venn av meg, i "leiligheten" hans, skal prøve å få tak i Is Tid 2, men ingen som har den! 6415199[/snapback] Den er tøff. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Å, slutt med de lange svarene da JoachimR. Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Er det noen andre enn jeg som er i Kreta akkurat nå ? 6414581[/snapback] Kjærsten min? O_o Ew. Beinet mitt sover! Like greit å bare kappe det av. Smerten. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg spilte litt Simcity sammen med lillebror i formiddag. Jeg ble sjokket. Simcity er et makkverk av kommunistiske tendenser. Her bygger vi opp en flott city. Helt symetriske, bassert på firkanter. Flott altså. Og gjennomført. Helt symetrisk metro-system også. Men så setter vi det jævla spillet i gang. Jeg synes 0,7 % tax på både mennesker og industri var koselig, og en hel prosent på det kommersielle næringslivet, så vi fikk inn litt cash. Men det var jo ikkje nok til å drive den jævel-byen. Men lot SimCity meg privatisere veiene? Skolene(Vel, du kunne bygge privatskoler, men hva hjalp det? Da kom det opp meldinger om at jeg måtte satse mer på utdanning og at de jævlene gikk i demonstrasjonstag. Demontstrasjonstog. Hva slags kommunistisk oppgulp er det? Skikkelige mennesker kan ta en "Walk for Capitalism" årlig, og nøye seg med det. Altså, fysj. Men t-banesystemet som kostet meg vilt mye penger, det lot seg heller ikke privatisere. Jeg måtte jo drive det over skatten. Fysj! Og når jeg stilte inn at jeg ikke ville funde det jævlige metrosystemet, så gikk de jammen meg i demonstrasjonstog igjen. Det er virkelig forkastelig å lære disse små barna at staten/kommunen skal styre slikt. De kan jo begynne å tro på det! Det er jo kjempekoselige at simene har det kos på metroen, men når ble det vedtatt som en offentlig oppgave? Jeg er enda i sjokk. Det som er særlig provoserende og lite barnevennlige er alle demonstrasjonene. Skal min lille Preben tro at man går i demonstrasjontog hver gang man ikke er fornøyd? Slettes ikke. Jeg og min lillebror livnærte oss riktignok med et program som het ArtMoney eller noe, som sørget for unlimited account. Men når lillebror klaget over at vi kjørte i mye underskudd, så var hans forslag å sette skattene til tyve prosent. Hallo! Dette er en ung liten gutt, og han skal lære at for å ha det bra, må man betale mye skatt?! Jeg synes det er forkastelig til tusen at man selger dette spillet til barn. Skjult sosialisme og likhetstankegang som atpåtil gjør forholdet til skatt koseligere. Det er ikke noe barn, som er så lett påvirkelige bør spille. Fysj. Statens spilltilsyn, hvor har dere vært? Gi spillet femten eller attenårsgrense snarest. Men jeg ønsker jo ikke at Staten skal regulere, så kall det en anbefalt aldersgrense. Per i dag er anbefalt aldersgrense tre år, og det er noe jævlig tøv. Skjerpings. Det er vel ikke til å forundres over om det sitter noen djelvekske LO-folk i dette tilsynet. LO og Ap innvanderer jo alle arenaer. Økokrim er overfundet å har begynt å gå løs på vanlige folk. Hva med å ta de store fiskene i vannet, og ikke den lille makrellen? Når en flaske vin og vodka blir korrupsjon, er det ikke tvil om at Økokrim mottar litt for mye penger, og ikke minst, har altfor mange ansatte. Jeg stemmer for rask nedleggelse av Økrokrim før de skader vårt flotte norske Næringsliv. Det er horribelt at de skal legge seg opp i alt, enten det dreier seg om konkurranse eller den såkallede korrupsjonen? Konkurranse i Norge er håpløst. Vi er ikke en veldig competing nation. Det må vi se å få blitt. Konkurranse kommer alle til gode! Vi må ha et ønkse om å være best når vi prøver oss på noe. Vinne. Vinne markedet. At konkurransen er tilgodesett med en egen lov er i seg selv grusomt å tenke på. Fysj. 6415109[/snapback] Smart tenkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg