Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Haha, sitter og hører på Scatman John mens jeg programmerer i C#.

Det er kjempekos. :wee:

6027100[/snapback]

 

Im a scatman.

 

Jeg husker jeg vant den cd singelen i ett lotteri, for mange jeg gjentar, mange år siden.

6027137[/snapback]

Pfft, den sangen kommer alltid til å være fet :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du, med en BMI på 17, medberegnet muskler? Neppe

6027068[/snapback]

Du kan spøke du! (eller, 17 er kanskje ikke så langt fra sannheten.....)

 

Jeg må ha med noen halvlitere også, så da blir det vel 12*1,5=18 + 6*0,5= 21. Bør jo kanskje klare det, men de er ikke de mest hendige tingene å bære. Og bakken går oppover..

6027136[/snapback]

Nå ble jeg usikker på om du kunne klare å tolke det som en spøk, men det klarte du altås. Fint ;)

Lenke til kommentar
Ned til ICA og bunkre Cola light for uken. Klarer jeg å bære to seks-pakninger halvannenlitere opp bakken tro?

6027041[/snapback]

 

Om du synes det er tungt å bære de fra der de står i butikken og bort til kassa bør du kansje vurdere å kjøpe bare en :)

 

Typen min tvinger alltid meg til å bære 6'packen med colalight når vi handler, for han synes det er "flaut"...

 

Om jeg skulle bært 2stk 6'packer hadde jeg sikkert fått vondt i hendene på slutten av turen, men det skulle gått.

Lenke til kommentar

Jeg klarer jo en, men da må jeg gå så ofte... Tror egentlig ikke det å kjøpe cola light er blandt de flaueste tingene jeg gjør så. :)

 

Og med tanke på at du neppe ser meg uten en liten flaske cola light(jada, det er på grensen til harry og drikke brus hele tiden), så er neppe selve kjøpet det verste... Men samtidig... 21 liter light-brus er vel noe over normalen...

 

EDIT: men skal være flink å pante flasker også nå! Får komme meg avsted.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Ned til ICA og bunkre Cola light for uken. Klarer jeg å bære to seks-pakninger halvannenlitere opp bakken tro?

6027041[/snapback]

 

Om du synes det er tungt å bære de fra der de står i butikken og bort til kassa bør du kansje vurdere å kjøpe bare en :)

 

Typen min tvinger alltid meg til å bære 6'packen med colalight når vi handler, for han synes det er "flaut"...

 

Om jeg skulle bært 2stk 6'packer hadde jeg sikkert fått vondt i hendene på slutten av turen, men det skulle gått.

6027187[/snapback]

 

 

*ler* Enkelte er jo håpløse :D Må le når mannfolk omtrent dør når de må legge på en pakke med f.eks bind eller tamponger... for ikke å snakke om kondomer ^^

Lenke til kommentar
Ned til ICA og bunkre Cola light for uken. Klarer jeg å bære to seks-pakninger halvannenlitere opp bakken tro?

6027041[/snapback]

Typen min tvinger alltid meg til å bære 6'packen med colalight når vi handler, for han synes det er "flaut"...

6027187[/snapback]

på tide med ny type :innocent::whistle:

Lenke til kommentar
LOL. Jeg hater når butikkfolkene skal kommentere hva man kjøper.

6027480[/snapback]

 

Samme her, det er jævlig irriterende. Men de blir vel apatiske når de har en så stakkarslig jobb som butikkdame/mann

Et eksempel:

 

Da jeg skulle kjøpe tyggis til familien i en konfirmansjon, det vawr vel 10 pakker, tror jeg. Så sier hu feite dama:

 

Kassedamen: HEHE, nå får du vel magasjau og å eta alle de tyggispakkane? Høhø

Meg: Eeeeee altså, jeg skal kjøpe til mange

Kassadama rødmer og sier: Jaja, da så. *Prøve å komme seg ut med et smil*

 

 

 

:no:

EDIT: Leif

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...