Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hjemme fra jobb, føler at jeg ikke får noe tid til SO5! :hmm:

Dro på jobb kl: 8:00 idag, og jobbet til 4! Så klaget damen på at jeg hvilte for mye, jeg satt 3 min til sammen, og andre jenta røyket, og hvilte seg sikkert 20 min til sammen, men bare jeg som blir snakket til!  :nei:

6412806[/snapback]

du har krav på 5 min pause for hver time du jobber hvist bedriftet er under treiffavale .

utenom det har du krav på 30 min hvist dagen er over 5 timer

6413048[/snapback]

Tok meg en pause på 30 min, men uansett, jobbet 7 og en halvtime hver dag i 4 dager nå! :thumbdown:
Lenke til kommentar
Wow. Fire dager! Du skal ikke bli voksen og gå ut i jobb du eller?

6413598[/snapback]

Nei, jeg skal ikke bli maler!

EDIT: Har du malt et gammelt hus noen gang? Hadde det vært noe som, å sitte på et kontor, rydde, klippe gress, holde kurs for noe, så kunne jeg jobbet hele dagen! Men å male i solsteiken, skrape av gammel maling, og opp og ned stigen 4000 ganger i 7 og en halvtime, JA, det blir du sliten av!

Endret av Axes
Lenke til kommentar
EDIT: Har du malt et gammelt hus noen gang?

6413601[/snapback]

Ja, det har jeg. Hadde en sommer der jeg malte vinduskarmer, et fjøs fullt av støv og gammel maling, samt at jeg krabbet rundt på et tak og malte takmøn. Malte også i veggen på et hus etc. Malte også noen innhegningsgreier inni fjøset, blant lukten, sagmuggen og høyet.

Og nei, SÅ slitsomt er det ikke. Det er varmt. Pyse.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
EDIT: Har du malt et gammelt hus noen gang?

6413601[/snapback]

Ja, det har jeg. Hadde en sommer der jeg malte vinduskarmer, et fjøs fullt av støv og gammel maling, samt at jeg krabbet rundt på et tak og malte takmøn. Malte også i veggen på et hus etc. Malte også noen innhegningsgreier inni fjøset, blant lukten, sagmuggen og høyet.

Og nei, SÅ slitsomt er det ikke. Det er varmt. Pyse.

6413666[/snapback]

Poenget, er at jeg har sittet stille foran skjermen i 5 år! :whistle:
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Herregud, her sitter masse heterofile, kåte nerder og savner å ha noen damer å prate med. Så dukker vakre Eline opp, men hun er for heit? x]

Lenke til kommentar
Tomat-Ulf bildet er ganske dårlig når den er forminsket, derfor er folk nødt til å trykke på bildet. CHEAT!  :tease:

6413721[/snapback]

B i n g o

Pokkers fanskapdrit. Mangler en Sata-kabel og en del til strømforsyninga mi så jeg får ikke brukt den siste HDD!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...