Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Pass på. Jeg har hørt at besteforeldre kan være slemme.

De puster deg i trynet, med kamferdrops-ånde. :(

6026793[/snapback]

Mine besteforeldre har mye penger og liker aa bruke dem paa barnebarna, og vi skal vaere 4 dager i Paris. :wee:

Dessuten lukter de ikke saa ille.

6026797[/snapback]

mine besteforeldre liker å bruke penger på sauer istedenfor barnebarna :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pass på. Jeg har hørt at besteforeldre kan være slemme.

De puster deg i trynet, med kamferdrops-ånde. :(

6026793[/snapback]

Mine besteforeldre har mye penger og liker aa bruke dem paa barnebarna, og vi skal vaere 4 dager i Paris. :wee:

Dessuten lukter de ikke saa ille.

6026797[/snapback]

mine besteforeldre liker å bruke penger på sauer istedenfor barnebarna :thumbdown:

6026805[/snapback]

Mine er ikke boender. :)

 

Agressive: Haha! :lol:

Lenke til kommentar
Film/TV-, og musikkkategorien ligger da ikke under OT.

6027040[/snapback]

 

Er linket til den under OT, hvor den var før, men flyttet til Kultur.

Er jo ingen grunn til at man har slått av postcound på Film/TV, når den er på i Musikk.

Lenke til kommentar

Hehe, husker den ene dagen jeg gikk med en firepakning med cola i ryggsekken i tillegg til alle skolebøkene. Det var heavy det. Tror nok du greier å dra med deg to stk av dem opp en bakke JoachimR ;)

 

I dag har det vært utrolig chill. Sto opp litt tidligere, hadde god tid på badet og fikk lagd meg frokost. Stekte egg. kuttet opp frukt og lagde kakao med krem :love:

 

Så kjørte storesøsteren min meg til skolen! Og i midtimen stakk vi ned på lagunen og kjøpte big bite og iiiis. Og resten av dagen er bare å dille på forumet helt til jeg blir kjørt hjem igjen :D

Lenke til kommentar
Du, med en BMI på 17, medberegnet muskler? Neppe

6027068[/snapback]

Du kan spøke du! (eller, 17 er kanskje ikke så langt fra sannheten.....)

 

Jeg må ha med noen halvlitere også, så da blir det vel 12*1,5=18 + 6*0,5= 21. Bør jo kanskje klare det, men de er ikke de mest hendige tingene å bære. Og bakken går oppover..

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Du, med en BMI på 17, medberegnet muskler? Neppe

6027068[/snapback]

Du kan spøke du!

 

Jeg må ha med noen halvlitere også, så da blir det vel 12*1,5=18 + 6*0,5= 21. Bør jo kanskje klare det, men de er ikke de mest hendige tingene å bære. Og bakken går oppover..

6027136[/snapback]

 

Du har ikke en polakk du kan ringe til da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...