Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke mer prinsippfast enn at jeg gir alle mørkhårede et tusenkronerstips - bleking.

5993890[/snapback]

Du er ikke sann. Kan ikke du opprette en egen tråd hvor du kan putte alle dine forkastelige meninger?

5993900[/snapback]

Jeg har ikke sagt at alle mørkhårede får kose seg med meg, men skal det være aktuelt, er bleking av håret en nødvendighet. :)

Lenke til kommentar
Ikke mer prinsippfast enn at jeg gir alle mørkhårede et tusenkronerstips - bleking.

5993890[/snapback]

Du er ikke sann. Kan ikke du opprette en egen tråd hvor du kan putte alle dine forkastelige meninger?

5993900[/snapback]

Jeg har ikke sagt at alle mørkhårede får kose seg med meg, men skal det være aktuelt, er bleking av håret en nødvendighet. :)

5993909[/snapback]

Ingenting galt med å foretrekke en farge, men hvis du tror du får en jente til å bleke håret for deg, er du en smule innbilsk.

Lenke til kommentar
Nå ble jeg lettet, det var grimstad salami vi hadde.

5993883[/snapback]

Du vet at e.coli ikke er så farlig for normalt friske mennesker?

5993902[/snapback]

Jeg er frisk jeg, tror jeg.

 

Men er litt rund også da.

 

"Kvinner liker menn som er i form, rund er også en form"

5993917[/snapback]

 

Å være i form, og ha en form, er to forskjellige ting. :wee:

Lenke til kommentar
Ikke mer prinsippfast enn at jeg gir alle mørkhårede et tusenkronerstips - bleking.

5993890[/snapback]

Du er ikke sann. Kan ikke du opprette en egen tråd hvor du kan putte alle dine forkastelige meninger?

5993900[/snapback]

Jeg har ikke sagt at alle mørkhårede får kose seg med meg, men skal det være aktuelt, er bleking av håret en nødvendighet. :)

5993909[/snapback]

Ingenting galt med å foretrekke en farge, men hvis du tror du får en jente til å bleke håret for deg, er du en smule innbilsk.

5993929[/snapback]

En tragisk jente i 8. bleket haaret sitt fordi jeg sa hun ikke passet lilla haar.

:fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...