Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg får lett veldig hvite(blå) hender. Har lav kroppstemp.

Blodgjennomstrømmningen er lav. :)

Da har jeg høy blodgjennomstrømning.

Er konstant varm, uansett vær. ( ca that is )

Bruker bare flisgenser på vintern, og ikkeno mer enn en t-skjorte under og vanlige bukser.

Er veldig sjelden syk også.

Jeg sliter litt med det jeg også (lavt altså). Men etter jeg begynte å trene styrke har det blitt bedre. God blodgjennomstrømning er fint, men kan være plagsomt om sommeren? Ikke sant? Grunnen til at styrketreningen hjalp, er fordi blodårene blir større, og dermed kan litt mere blod flyte gjennom vanligvis hos meg.

Lenke til kommentar

Det med at du er lite forskjølet kan ha noe med at den høye blodgjennomstrømning gjør slik at blodet tilføyer kroppen fort med næring og metter den opp stadig vekk (om du spiser). Jeg er heller ikke så mye forskjølet, en gang i året, noen ganger ikke noe.

Edit: Fikset på setningen :)

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Har alltid lurt på hvordan døve prater i telefonen.

6409545[/snapback]

De fjerter, for å signalisere.

6409555[/snapback]

:!:

OMG fyttigrisen for et gullkorn. Denne mannen leverer GANG PÅ GANG! Kan vi nominere til årets bruker selv om det bare er juni? Seriøst, that was awesome!

Lenke til kommentar
men går det ann å gjøre noe med det bortsett fra å ha på seg mindre klær? :p

rett før sommerferien skulka jeg et par ganger fordi jeg syntes det ble veldig varmt, mens andre syntes var deilig. :(

Jeg skjønner deg det med de andre folka! Har du søkt på Google om det? Se der om du finner noe.

Når jeg pleier å sole meg, kan jeg som regel sole meg i relativt lange intervaller. Eneste som stopper meg er at jeg blir tørst siden kroppen svetter og mister veske, da må jeg inn og drikke. Og så klart, jeg sitter ute til jeg kjenner at kroppen har sagt takk for seg for å ikke bli solbrent : ) .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...