Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, de girkassene er grusomt dyre. 80 000 pluss arbeid eller noe på en Audi A4 TQ (vil du kjøpe en A4 TQ forresten? 2,5 år gammel? Markedet er visst ikke så godt for "dyrere bruktbiler"). (Og B|Real - det der var en spøk, intet forsøk på å virkelig selge bilen. Takk.)

Olje er vel det verste man kan få på hendene sine.-

6409101[/snapback]

bilde av bilen :D og pris :ermm:

jippi, jeg glemte igjen laderen til min macbook pro hos en kamerat, i oslo, og jeg bor i hamar, og jeg har igjen 5 % batteri :/

nattaa.

6409500[/snapback]

kjiperen :p

Lenke til kommentar
4 linjer, er maks.

Hos meg har du 4 linjer, SkyMarsHall.

Hvordan var dagen din i dag da Eirik? ^^

6409677[/snapback]

Regner med jeg er Eirik, og er jeg ikke det (noe jeg er) så svarer jeg uansett.

Jo nei du jeg døgnet med WoW og sangmekking natt til i dag, så jeg dro på jobben trøtt som ei vaskekjerring på morran klokka 4. Pakket varer i halvsøvne på lageret og bulka bilen med trucken når jeg skulle laste på. Samma det. Kjørte ruta mi og sovna to ganger på bensinstasjoner. Så kom jeg hjem, så sovna jeg overaskende nok på soFaen og våknet 8. Da kom Plumbo-Lars med gitar, så ble det litt mekking igjen. Etter det var det ned på Hydro å leie en film og drekka mengder med kaffe i hagan hos en kompis. Så låne jeg Jarhead på hydro, samt boksåpner av mora te en kompis.

Så nå sitter jeg her, med store planer om å eta to bokser Spaghetti ala Capri og se Jarhead før jobben. Det var min innholdsrike dag!

Lenke til kommentar

Jo nei du jeg døgnet med WoW og sangmekking natt til i dag, så jeg dro på jobben trøtt som ei vaskekjerring på morran klokka 4. Pakket varer i halvsøvne på lageret og bulka bilen med trucken når jeg skulle laste på. Samma det. Kjørte ruta mi og sovna to ganger på bensinstasjoner. Så kom jeg hjem, så sovna jeg overaskende nok på soFaen og våknet 8. Da kom Plumbo-Lars med gitar, så ble det litt mekking igjen. Etter det var det ned på Hydro å leie en film og drekka mengder med kaffe i hagan hos en kompis. Så låne jeg Jarhead på hydro, samt boksåpner av mora te en kompis.

Så nå sitter jeg her, med store planer om å eta to bokser Spaghetti ala Capri og se Jarhead før jobben. Det var min innholdsrike dag!

6409695[/snapback]

Var deg jeg sikta til ja ( sjekka profilen for navnet ditt :b )

Whoa, morsom dag for deg ja.

Jeg har ikke gjort så mye. Spillt litt Loco Roco på psp ( det er ufattelig underholdene ) og skissa litt.

Hoppa på trampoline i hele dag nesten.

Var på senteret i stad, å kjøpte meg slippers, og noen t-skjorter, samt sånn tupp man setter forran pumpa for å få luft i fotballen min.

--------

Shit det er varmt nå.

Jeg koker her jeg sitter.

Lenke til kommentar
Kjæresten snorker så jeg blir gaaaal, orker ikke å ligge i samme rom og glo i taket.

6409705[/snapback]

Voldta ham.

6409712[/snapback]

Har allerede gjort det, derfor han snorker så jævlig. :(

6409721[/snapback]

da får du bare dra han med på runde 2 da :p

Lenke til kommentar
Kjæresten snorker så jeg blir gaaaal, orker ikke å ligge i samme rom og glo i taket.

6409705[/snapback]

Voldta ham.

6409712[/snapback]

Har allerede gjort det, derfor han snorker så jævlig. :(

6409721[/snapback]

Finn frem en av dildoene og voldta ham igjen.

Lenke til kommentar

6409695[/snapback]

Var deg jeg sikta til ja ( sjekka profilen for navnet ditt :b )

Whoa, morsom dag for deg ja.

Jeg har ikke gjort så mye. Spillt litt Loco Roco på psp ( det er ufattelig underholdene ) og skissa litt.

Hoppa på trampoline i hele dag nesten.

Var på senteret i stad, å kjøpte meg slippers, og noen t-skjorter, samt sånn tupp man setter forran pumpa for å få luft i fotballen min.

--------

Shit det er varmt nå.

Jeg koker her jeg sitter.

6409737[/snapback]

Haha vi lever rike liv ... og vi elsker det.

Ja det er varmt ... en grunn til at jeg ikke sover for å si det sånn.

Sitter å gjør noe så patetisk som å legge små-aksjer på MSN!

Ikke alle aksjonærer som aksjonerer uten å ville ha avkastning!

Lenke til kommentar

6409705[/snapback]

Du kan prate drit med meg? :wee:

6409736[/snapback]

En sikker andreplass. ;)

6409749[/snapback]

:w00t:

Fy faen. Vondt i ryggen.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...