Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Uff, jeg burde begynne å legge igjen penger og kort hjemme.

6406062[/snapback]

 

Nei, hvorfor det? Har du penger, bruker du dem. Sånn er i hvertfall jeg. Har aldri i mitt liv satt inn penger i banken.

Lenke til kommentar
Uff, jeg burde begynne å legge igjen penger og kort hjemme.

6406062[/snapback]

 

Nei, hvorfor det? Har du penger, bruker du dem. Sånn er i hvertfall jeg. Har aldri i mitt liv satt inn penger i banken.

6406069[/snapback]

Jeg har faktisk vært flink til å spare noen tusener de siste månende, i tillegg til at jeg har opprettet et månedlig trekk til aksjefond.

 

Man må tenke langsiktig, og hvor langsiktig selvbruning og treningstrikk er, vel, det kan diskuteres.

Lenke til kommentar
Da har jocke gått seg en liten tur, og endte opp med å bruke noen kroner. Treningstrikker(Nike), selvbruning(det er kjekt å ha litt krisehjelp) og et par bøker er kjøpt inn. Og noen brev er sendt. Uff, jeg burde begynne å legge igjen penger og kort hjemme.

6406062[/snapback]

Hvorfor prater du om deg selv i 3.person?

 

Zeromac synes det er rart. :p

Lenke til kommentar

Jaja, så var sommerferien til Norge over. Jeg var med dama i nord-norge en to ukers tid, var veldig morsomt og fikk mulighet til å snakke mitt kjære morsmål igjen, samt kjøpe klær osv. Koselig å se familien også. Det eneste som sugde var jo været, vi opplevde kun to dager med noenlunde grei temperatur. :o

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg har faktisk vært flink til å spare noen tusener de siste månende, i tillegg til at jeg har opprettet et månedlig trekk til aksjefond.

 

Man må tenke langsiktig, og hvor langsiktig selvbruning og treningstrikk er, vel, det kan diskuteres.

6406104[/snapback]

 

Sant det, men hvor langsiktig det er å spare når inntekten ikke er noe særlig høy kan diskuteres. Når jeg hadde jobb kom jeg frem til at min inntekt gjor mer nytte for seg når den ble brukt enn i banken. En deltidsjobb genererer ikke nok inntekt til at jeg ofrer en relativt dyr livsstil til fordel for en litt feitere bankkonto. Det vil ta uendelig mye lengre tid for en person som bare arbeider deltid å spare opp for eksempel 50k enn en person i fullt arbeid. Derfor skal jeg ikke begynne å spare før jeg er ferdig utdannet og i full jobb.

Lenke til kommentar

Da var tv-kvelden reddet, takket være en ny film i samlingen.

Jeg har nemlig skaffet meg den amerikanske kortfilmen "The Wave" fra 1981, som mange kanskje kjenner fra den borgerlige konfirmasjonsopplæringen.

Kvalitet, nostalgi, og kjærlighet er det jeg føler for denne klassikeren, som nå er foreviget på dvd. :whistle:

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Da var tv-kvelden reddet, takket være en ny film i samlingen.

Jeg har nemlig skaffet meg den amerikanske kortfilmen "The Wave" fra 1981, som mange kanskje kjenner fra den borgerlige konfirmasjonsopplæringen.

Kvalitet, nostalgi, og kjærlighet er det jeg føler for denne klassikeren, som nå er foreviget på dvd. :whistle:

6406179[/snapback]

 

Den har jeg sett ^^

Lenke til kommentar

Hvis vi skulle regne ut stillingsprosenter og sånt, så tror jeg faktisk jeg har mer enn 100 % for øyeblikket. Mye forefallende arbeid som skal være gjort før sommeren. Og livsstilen min er egentlig dyr nok fra før så. :)

 

For å ikke snakke om alle de kjøretimene jeg tar, som jeg riktignok ikke helt vet hva koster, men som sikkert ikke er gratis. Det skader ikke å ha penger på bok. (Og har jeg ikke et bestemt beløp på kontoen må jeg betale gebyrer. :(

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...