Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Linn Christin skrev:
  B|Real skrev:
Er så genialt...

Folk ringer inn og skal skjekke tlfnr. Så når de sier nr så sier de konsekvent nr fort. Og, er man heldig så får man med seg korrekt nr..så..når du svarer så svarer du tilbake med samme måte og helt totalt spørrende fordi DE ikke hører hva vi sier.

Fans idiotfolk som man har i norge. Gi meg en AG3 nå!! :mad:

6404495[/snapback]

Opplysningen 1881 du jobber hos B|Real?

6404521[/snapback]

Fixed ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Svendby skrev:
  Linn Christin skrev:
  B|Real skrev:
*blablalba*

6404495[/snapback]

Opplysningen 1881 du jobber hos B|Real?

6404521[/snapback]

Fixed ;)

6404523[/snapback]

Du jobber hos meg? Men hvorfor skal det være en fix? o.O

Og...vel..ser jeg en kjenning sitt nummer ringer inn så blir det jo selvsagt køddsvar tilbake fra meg ^^

Lenke til kommentar
  B|Real skrev:

Og...vel..ser jeg en kjenning sitt nummer ringer inn så blir det jo selvsagt køddsvar tilbake fra meg ^^

6404534[/snapback]

Hun lurte på om du snakka med opplysningen 1881 og jeg opplyste da om at du jobber der

EDIT: MEEEEEN jeg tror, ved nærmere ettertanke, at jeg kanskje misforsto hele greia :p

Endret av Svendby
Lenke til kommentar
  Svendby skrev:
  B|Real skrev:

6404534[/snapback]

Hun lurte på om du snakka med opplysningen 1881 og jeg opplyste da om at du jobber der

EDIT: MEEEEEN jeg tror, ved nærmere ettertanke, at jeg kanskje misforsto hele greia :p

6404545[/snapback]

Ja du misforsto

Når man tar telefonen her sier man ...."firma" du snakker med Linn Christin...

Lenke til kommentar
  Linn Christin skrev:
Ja du misforsto

6404581[/snapback]

Yup. Jeg forsto det etterhvert.

Men det jeg trodde var at du ikke hadde fått med deg at han jobba på 1881 og dermed spurte: "1881 du snakker med, B|Real?" og at du bare hadde glemt en komma.

Ja, jeg er litt dum, men jeg håper dere alle forstår misforståelsen min og ikke holder det mot meg i evig tid fremover :p

Lenke til kommentar
  Svendby skrev:

Men det jeg trodde var at du ikke hadde fått med deg at han jobba på 1881 og dermed spurte: "1881 du snakker med, B|Real?" og at du bare hadde glemt en komma.

Ja, jeg er litt dum, men jeg håper dere alle forstår misforståelsen min og ikke holder det mot meg i evig tid fremover :p

6404588[/snapback]

Jeg hadde ikke fått med meg at han jobbet i 1881, men tenkte at det måtte være noe slik, så da nevnte jeg bare den eneste nummeropplysningen jeg kjenner til..

Apropo det.. er det ferre folk som ringer inn til dere nå som dere har fått nettside hvor opplysningene ligger?

Lenke til kommentar
  JoachimR skrev:
  Linn Christin skrev:

6404581[/snapback]

"*firma/familienavn*, du snakker med Joachim. Hva kan jeg hjelpe deg med?"

6404597[/snapback]

Yeyeye, jeg høres så hyggelig ut når jeg tar telefonen uansett så jeg trenger ikke å si "hva kan jeg hjelpe deg med" :p

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
  Svendby skrev:

6404588[/snapback]

Serriøst, den var litt gull den der da :lol:

Lenke til kommentar

Hvis jeg kjenner nummeret så sier jeg bare "firmanavn/familienavn værsågod". Men er det ikke kjent, kjører jeg da på hele leksen. Pappa elsker å sette over telefoner til hverandre og sånt, så kan aldri vite.

Har dog fått noen kommenentarer på at "hva kan jeg hjelpe deg med(May I help you)" er noe overdrevet. Men tjohej, noen må jo overdrive litt og.

Lenke til kommentar
  JoachimR skrev:
Hvis jeg kjenner nummeret så sier jeg bare "firmanavn/familienavn værsågod". Men er det ikke kjent, kjører jeg da på hele leksen. Pappa elsker å sette over telefoner til hverandre og sånt, så kan aldri vite.

Har dog fått noen kommenentarer på at "hva kan jeg hjelpe deg med(May I help you)" er noe overdrevet. Men tjohej, noen må jo overdrive litt og.

6404618[/snapback]

Jeg får uansett flest telefoner fra interne, da sier jeg bare Hei du snakker med Linn Christiiin med blid-stemmen min :innocent:

Lenke til kommentar
  B|Real skrev:
  Svendby skrev:

6404588[/snapback]

Serriøst, den var litt gull den der da :lol:

6404609[/snapback]

Bare hyggelig :p

Lenke til kommentar
  Linn Christin skrev:
  JoachimR skrev:
Å, du skulle bare vite hvor "blid" stemmen min kan høres ut. :wee:

6404643[/snapback]

Hehe, joda men jeg er jente, og uansett hvor lys du prøver å gjøre stemmen din vil jeg alltid høres blidere ut enn deg :innocent:

:)

6404663[/snapback]

pwnt...Lurer på hvordan stemmen til LC høres ut jeg... :/
Lenke til kommentar
  euroshopper skrev:
  Linn Christin skrev:
  JoachimR skrev:
Å, du skulle bare vite hvor "blid" stemmen min kan høres ut. :wee:

6404643[/snapback]

Hehe, joda men jeg er jente, og uansett hvor lys du prøver å gjøre stemmen din vil jeg alltid høres blidere ut enn deg :innocent:

:)

6404663[/snapback]

pwnt...Lurer på hvordan stemmen til LC høres ut jeg... :/

6404687[/snapback]

Haha, ring til sexopplysningen 6969, der sitter jeg :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...