Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg kommet på jobb..... usj, ser ut som det blir finvær og alt i dag... da blir det iallefall godt å bli ferdig i dag... :ermm:

6404059[/snapback]

06:16? Hvor er det du jobber? :)

6404395[/snapback]

Jeg jobber på kontor med fleksitid :) Kan omtrent velge selv om jeg vil komme 6,7,8 eller 9 (eller noe midt imellom)

 

Utrolig kjekt om sommeren når jeg ikke sover særlig om nettene alikevel (kra kra kra.....)

Lenke til kommentar
Ferie er godt det. Nå sto jeg opp litt før 9, har akkurat satt fra meg min kjære på jobben og nå skal jeg være flink husmor :)

6404410[/snapback]

 

Vedder på du funker som husmor i ca 1,5 time før du finner ut at rydding er oppskrytt. Så blir dama di dødssur fordi hun både jobber fulltid og må rydde når hun kommer hjem, mens du bare sitter på dataen og spiller drittspill hele nettene.

Lenke til kommentar
Ferie er godt det. Nå sto jeg opp litt før 9, har akkurat satt fra meg min kjære på jobben og nå skal jeg være flink husmor :)

6404410[/snapback]

 

Vedder på du funker som husmor i ca 1,5 time før du finner ut at rydding er oppskrytt. Så blir dama di dødssur fordi hun både jobber fulltid og må rydde når hun kommer hjem, mens du bare sitter på dataen og spiller drittspill hele nettene.

6404445[/snapback]

Ja, vi får se.. Det eneste jeg har planer om å gjøre nå er å vaske opp og rense kaffetrakteren. Hu har ikke bedt meg gjøre noe av det, men jeg liker å ta initiativ til slikt for å overraske :)

 

Hu har nok minimalt med planer om å rydde da hun kommer hjem fra jobb, for da er det vel ikke lenge før vi skal dra på telttur.

Uansett så liker jeg alltid best å sove om nettene :)

Lenke til kommentar

Er så genialt...

Folk ringer inn og skal skjekke tlfnr. Så når de sier nr så sier de konsekvent nr fort. Og, er man heldig så får man med seg korrekt nr..så..når du svarer så svarer du tilbake med samme måte og helt totalt spørrende fordi DE ikke hører hva vi sier.

Fans idiotfolk som man har i norge. Gi meg en AG3 nå!! :mad:

Lenke til kommentar
Ferie er godt det. Nå sto jeg opp litt før 9, har akkurat satt fra meg min kjære på jobben og nå skal jeg være flink husmor :)

6404410[/snapback]

 

Vet du heller vil ha: Film på tv`en, potetgull på fanget, brus i glasset, godis i skapet, og beina på bordet :D

6404487[/snapback]

Nja.. Cola har jeg.. Film er det sjeldent jeg gidder å se på alene, beina kan jeg ha på bordet mens jeg vasker opp :p, potetgull og godis orker jeg ikke smaken av så tidlig på morgenen.

 

Tror valget er såre enkelt ;)

Lenke til kommentar
Er så genialt...

Folk ringer inn og skal skjekke tlfnr. Så når de sier nr så sier de konsekvent nr fort. Og, er man heldig så får man med seg korrekt nr..så..når du svarer så svarer du tilbake med samme måte og helt totalt spørrende fordi DE ikke hører hva vi sier.

Fans idiotfolk som man har i norge. Gi meg en AG3 nå!! :mad:

6404495[/snapback]

 

Opplysningen 1881 du snakker med B|Real?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...