Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lurer på hvor lenge jeg kan være våken i strekk :hmm:

sommerferien er jo perfekt til å prøve sånne ting :)  starter nå.

antall timer våken hittil: 19

6404067[/snapback]

Tror jeg skal gjøre meg et rekordforsøk om ikke så lenge :hrm:

Lenke til kommentar
Fordi jeg har ting jeg skal gjøre i morgen og mamma whiner over at jeg står opp så seint

6404071[/snapback]

Mamma whiner fordi hun er glad i deg og vil at du skal bli en skikkelig kar når du blir voksen ;)

6404090[/snapback]

Mamma er bare irritert fordi hun aldri fikk tid til å prøve det selv for nå er hun for gammel ;)

Lenke til kommentar
Mamma er bare irritert fordi hun aldri fikk tid til å prøve det selv for nå er hun for gammel ;)

6404092[/snapback]

Så lenge mora hans ikke er 110 år og jobbet på slåttemarka og slikt om somrene da hun var ung tror jeg nok også hun har sovet lenge i helger og ferier ;)

Men når mammaer blir gamle er det lett å glemme hvordan ting var da de var yngre. Hvordan kan mamman min forstå at jeg sitter oppe til 5 om morgenen i helgene for å få spillt med amerikanere liksom... Heldigvis trenger jeg lite søvn, så uansett om jeg legger meg 5 om morgenen kan jeg stå opp før henne , og på den måten skal jeg klare å få spillt en del også i ferien når jeg skal bo hjemme hos de;)

Lenke til kommentar
Trodde ikke amerikaner-spilling forsatt eksisterte blandt dagens "ungdom" jeg :ermm:

Har vært noen timer med amerikaner i løpet av mitt liv ja :)

6404157[/snapback]

Jeg spiller Amrikaner med foreldrene mine, men foretrekker Spar istedet :innocent:

Men i dette tilfellet mente jeg spilling med folk fra USA ;) Siden de henger 6-9 timer etter oss er de online på ett annet tidspunkt. XBOX360 selvfølgelig ;)

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Skjønte litt sent at du klarte å misforstå ;) Oppdaterte posten ovenfor  :!:

6404211[/snapback]

Hehe..sweet ;)

Vel,er det folk som i det hele tatt kan kortspillet amerikaner lengere?

6404222[/snapback]

Som sagt, jeg kan det ;)

Mange som spiller Spar på xboxlive kan det også, for det er nesten likt Spar, bortsett fra ett par detaljer, som at en person selv kan bestemme hvilke kort som er trumf osv.

Jeg kan Amris, men liker det ikke...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...