b-real Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Eg er snillere og spøker en del i virkeligheten men blir også mer sint i virkeligheten. Har ikke vane for å hisse meg på nettet eller spille tøff. 6403794[/snapback] Ikke? Nå tror jeg du husker litt dårlig her fox88:natt. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Jeg gir, for å være ærlig, faen i de aller, aller fleste på dette forumet, tro det eller ei. 6403791[/snapback] Det var ikke det du sa i senga i går Endret 29. juni 2006 av kaiern Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 b-real: Du er den eneste 12-åringen jeg kjenner med skjegg. Status! Internett er et annet medium; det skal mer til for å provosere og underholde fordi det er skrevet, og ikke fortalt. Folk som er stille og ikke sier så mye på skolen, kan komme hjem og for forumet virke som en sjarmerende, karismatisk person som er flink til å snakke for seg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Eg er snillere og spøker en del i virkeligheten men blir også mer sint i virkeligheten. Har ikke vane for å hisse meg på nettet eller spille tøff. 6403794[/snapback] Ikke? Nå tror jeg du husker litt dårlig her fox88:natt. 6403799[/snapback] Hmm har dårlig hukommelse. La oss mimre. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Men syntes likevel de folka som skiller real life og internett, i dette tilfelle forumet i all for stor grad går over i en viss gråsone... For meg virket det unormalt å ville være en totalt annen en på nettet enn til vanlig. Spess vist man tilbringer såpass mye tid på internett som mange av folka her gjør. Kan skjønne at ikke folk vil utlevere seg 100% og man pynter og fikser på enkelte ting. Men vist man "leker" man er en totalt annen en så er det bare sært... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 b-real: Du er den eneste 12-åringen jeg kjenner med skjegg. Status! Internett er et annet medium; det skal mer til for å provosere og underholde fordi det er skrevet, og ikke fortalt. Folk som er stille og ikke sier så mye på skolen, kan komme hjem og for forumet virke som en sjarmerende, karismatisk person som er flink til å snakke for seg. 6403801[/snapback] For å sitere det min farfar sa til min pappa da han først fikk skjegg: "Nåh...så det vekser skjegg på treskolter også?" Og ja, folk kan legge seg opp til å være hvem som helst, mens de IRL er ganske stille og sjenert..har problemer med å stå opp for seg selv ol.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg tror jeg er ganske ekte på forumet. Nå har jeg jo brukt like mye tid her som i RL, så det skulle bare mangle. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Hmm har dårlig hukommelse. La oss mimre. 6403803[/snapback] Hihi, fikk deg bra til å tenke nå hva? Men syntes likevel de folka som skiller real life og internett, i dette tilfelle forumet i all for stor grad går over i en viss gråsone... For meg virket det unormalt å ville være en totalt annen en på nettet enn til vanlig. Spess vist man tilbringer såpass mye tid på internett som mange av folka her gjør. Kan skjønne at ikke folk vil utlevere seg 100% og man pynter og fikser på enkelte ting. Men vist man "leker" man er en totalt annen en så er det bare sært... 6403807[/snapback] Selvsagt. Men du må huske på at man trekker nå ut selvsagt de mest groveste eksemplene bare for å få motparten til å skjønne hva en mener Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Skal innrømme at det er lettere for å pynte litt på seg på nettet ja men som b-real skrev så forandrer det seg en del når man har vært så aktiv så lenge på nettet. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Nei jeg takker for praten... Hopper nok i sengs no. Skal på jobb i morgen, desverre. Natta alle forumtroll... Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 nettopp sett The evil dead 1 og 2 setter på 3'ern om en time eller no. Evil dead 2 var helt utrolig bra :!: satt å lo meg selv i filler under hele filmen :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Men syntes likevel de folka som skiller real life og internett, i dette tilfelle forumet i all for stor grad går over i en viss gråsone... For meg virket det unormalt å ville være en totalt annen en på nettet enn til vanlig. Spess vist man tilbringer såpass mye tid på internett som mange av folka her gjør. Kan skjønne at ikke folk vil utlevere seg 100% og man pynter og fikser på enkelte ting. Men vist man "leker" man er en totalt annen en så er det bare sært... 6403807[/snapback] Men så spørs det om man tydelig går inn for å være en annen, og andre vet det. Jeg har ingen problemer med å være en mer ekstrem type mot deg og puselusken din på nett enn jeg ville vært IRL. De fleste her vet at det er en del av et "image" man tar på seg, i SteffyBoy og mitt tilfelle, et litt ondere image. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Litt OT folks, men kan noen se på dette og se på det samme spørsmålet jeg lurer på...er det kneerne hennes eller er det pupper som daler ned eller hva er det for noe? o.O natt CrazyKimmi=) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Tror thea er ganske ekte faktisk. Aldri nølt på henne selvom hun har fortalt ville historier. Edit: God natt til de som legger seg. Skal snart kubbe selv. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Litt OT folks, men kan noen se på og se på det samme spørsmålet jeg lurer på...er det kneerne hennes eller er det pupper som daler ned eller hva er det for noe? o.O natt CrazyKimmi=) 6403822[/snapback] Burde snart lære seg å lage linker skikkelig nå, burde vi ikke? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hahahahahhahahah! Det var ikke mye pent! Lenke til kommentar
paroa Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Går det ann å være døv på LAN? 6403707[/snapback] Skulle ønske jeg var det på TG-06... Lan er kjedelige greier, det er altid noen frekke personer som teiper deg fast til ditt å datt, hadde jeg bare funnet ut hvem! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Tror thea er ganske ekte faktisk. Aldri nølt på henne selvom hun har fortalt ville historier. 6403827[/snapback] I'm reeeal *synge med J.Lo* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Burde snart lære seg å lage linker skikkelig nå, burde vi ikke?6403828[/snapback] Kjære vene deg, det lærte jeg lenge før deg Er snakk om hastverk osv og hvor mange andre ting man holder på samtidig osv Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hahahahahhahahah! Det var ikke mye pent! 6403829[/snapback] Jeg så "bilde" og jeg så "Nina". Oh, teh horror Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg