Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

b-real: Du er den eneste 12-åringen jeg kjenner med skjegg. Status!

 

Internett er et annet medium; det skal mer til for å provosere og underholde fordi det er skrevet, og ikke fortalt. Folk som er stille og ikke sier så mye på skolen, kan komme hjem og for forumet virke som en sjarmerende, karismatisk person som er flink til å snakke for seg.

Lenke til kommentar
Eg er snillere og spøker en del i virkeligheten men blir også mer sint i virkeligheten. Har ikke vane for å hisse meg på nettet eller spille tøff.  :hmm:

6403794[/snapback]

Ikke? Nå tror jeg du husker litt dårlig her :wee:

 

 

fox88:natt.

6403799[/snapback]

Hmm har dårlig hukommelse. La oss mimre. :innocent:
Lenke til kommentar

Men syntes likevel de folka som skiller real life og internett, i dette tilfelle forumet i all for stor grad går over i en viss gråsone... For meg virket det unormalt å ville være en totalt annen en på nettet enn til vanlig. Spess vist man tilbringer såpass mye tid på internett som mange av folka her gjør. Kan skjønne at ikke folk vil utlevere seg 100% og man pynter og fikser på enkelte ting. Men vist man "leker" man er en totalt annen en så er det bare sært... :whistle:

Lenke til kommentar
b-real: Du er den eneste 12-åringen jeg kjenner med skjegg. Status!

 

Internett er et annet medium; det skal mer til for å provosere og underholde fordi det er skrevet, og ikke fortalt. Folk som er stille og ikke sier så mye på skolen, kan komme hjem og for forumet virke som en sjarmerende, karismatisk person som er flink til å snakke for seg.

6403801[/snapback]

For å sitere det min farfar sa til min pappa da han først fikk skjegg: "Nåh...så det vekser skjegg på treskolter også?" ;)

 

Og ja, folk kan legge seg opp til å være hvem som helst, mens de IRL er ganske stille og sjenert..har problemer med å stå opp for seg selv ol..

Lenke til kommentar
Hmm har dårlig hukommelse. La oss mimre.  :innocent:

6403803[/snapback]

Hihi, fikk deg bra til å tenke nå hva? ;)

Men syntes likevel de folka som skiller real life og internett, i dette tilfelle forumet i all for stor grad går over i en viss gråsone... For meg virket det unormalt å ville være en totalt annen en på nettet enn til vanlig. Spess vist man tilbringer såpass mye tid på internett som mange av folka her gjør. Kan skjønne at ikke folk vil utlevere seg 100% og man pynter og fikser på enkelte ting. Men vist man "leker" man er en totalt annen en så er det bare sært...  :whistle:

6403807[/snapback]

Selvsagt. Men du må huske på at man trekker nå ut selvsagt de mest groveste eksemplene bare for å få motparten til å skjønne hva en mener :)

Lenke til kommentar
Men syntes likevel de folka som skiller real life og internett, i dette tilfelle forumet i all for stor grad går over i en viss gråsone... For meg virket det unormalt å ville være en totalt annen en på nettet enn til vanlig. Spess vist man tilbringer såpass mye tid på internett som mange av folka her gjør. Kan skjønne at ikke folk vil utlevere seg 100% og man pynter og fikser på enkelte ting. Men vist man "leker" man er en totalt annen en så er det bare sært...  :whistle:

6403807[/snapback]

 

Men så spørs det om man tydelig går inn for å være en annen, og andre vet det. Jeg har ingen problemer med å være en mer ekstrem type mot deg og puselusken din på nett enn jeg ville vært IRL. De fleste her vet at det er en del av et "image" man tar på seg, i SteffyBoy og mitt tilfelle, et litt ondere image.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...