Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Næmmen... Jeg vinner aldri noe. Dessuten syntes jeg det er innmari flaut å legge penger på automater. Folk dømmer deg. Jeg gjør..  :whistle:

6403660[/snapback]

Vel, mine 10kr som jeg puttet på kan jeg ikke akkurat se på at noen skal dømme meg for de.

Og vil de dømme meg så skal de bare stille seg i kø, har plenty av folk som tar seg av det. Jeg støtter en god sak, hiver på noen få kr av og til i mnd. De skal bare dømme meg så mye de vil :)

6403714[/snapback]

Du har nok rett.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor gidder du å være 2 personer da..? Hvorfor ikke bare "deg" 100% , forum eller ikke..?  ;)

6403682[/snapback]

Jeg hadde et valg mellom å være en tilfeldig bruker blant 103 000, eller være en bruker som omtrent hele forumet vet hvem er. Jeg er fornøyd med valget mitt, jeg.

6403705[/snapback]

Hehe... Men vist man er kjent for noe man egentlig ikke er så ser jeg ikke poenget. Vist man dropper å være ekte for at folk skal like deg så er man bare feig da. Men seff, det er bare min mening.. ;)

6403721[/snapback]

Ikke alle som har fitte og får oppmerksomhet på den måten.

:)

Lenke til kommentar

Hvis folk var seg selv på internett, hadde det ikke vært behov for internett. Det er muligheten til å være anonym, ikke tåle konsekvensene av handlingene sine og utforske nye deler av seg selv som gjør at folk strømmer til internett.

Hvis jeg underholder folk (noe jeg tydeligvis gjør), så ser jeg ikke problemet.

Lenke til kommentar
Hvis folk var seg selv på internett, hadde det ikke vært behov for internett. Det er muligheten til å være anonym, ikke tåle konsekvensene av handlingene sine og utforske nye deler av seg selv som gjør at folk strømmer til internett.

Hvis jeg underholder folk (noe jeg tydeligvis gjør), så ser jeg ikke problemet.

6403748[/snapback]

Jeg ville uansett vært meg selv, om det betydde at ikke en dritt på denne jordkloden viste hvem jeg var. Men skjønner selfølgelig poenget ditt. Syntes det greit til et vist punkt, etter en stund blir det bare trist... Men det er min mening. Syntes du virker som en grei fyr uansett jeg, så var ikke ment som noe kritikk av deg personlig.

Lenke til kommentar
Undrer meg over hvorfor godt likte folk trenger å være noe annerledes på nettet enn i real life...?  :hmm:

6403761[/snapback]

Har noe med muligheten til å være det. Jeg er nok mer ekstrem over nett enn om du treffer meg på ordentlig. Jeg bruker fortsatt endel ironi, sarkasme og kan til tider være spydig, men ikke på en så grov måte som jeg kanskje er her. Er det noen jeg ikke liker, så merker de det nok, men jeg er ikke kritisk til nye folk i virkeligheten (med mindre de går med type kjetting-halskjede, snøft).

Lenke til kommentar
Snowdog kan virke som et mannssvin, men er egentlig en kosete sexmaskin.  :love:

6403779[/snapback]

Mario er kosebamsen selv ;)

Men så er det vel "lettere" å være en dritt her enn i real life. Slipper å se folk face to face.

6403781[/snapback]

Selvsagt. Det er "våpenet" med internett. Her kan jeg for alt dere vet være en 12-åring som utgir meg for å være 20. Man vet egentlig ikke så mye om vedkommende man prater med egentlig.

Jeg er den jeg er vil jeg si. Før var man stor i kjeften osv osv. og brukte internet sine hjelpemiddler fult ut. Nå er man vel blitt eldre og man ser på ting anneledes.

Lenke til kommentar
Men så er det vel "lettere" å være en dritt her enn i real life. Slipper å se folk face to face.

6403781[/snapback]

Akkurat.

Jeg gir, for å være ærlig, faen i de aller, aller fleste på dette forumet, tro det eller ei. ;)

6403791[/snapback]

Ikke sår meg sånn, a'! ='(
Lenke til kommentar
Snowdog kan virke som et mannssvin, men er egentlig en kosete sexmaskin.  :love:

6403779[/snapback]

:wow:

Virker eg som en mannsvin? Den var ny for meg! :!:

Eg er snillere og spøker en del i virkeligheten men blir også mer sint i virkeligheten. Har ikke vane for å hisse meg på nettet eller spille tøff. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...