Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Noen som har noe nytt å fortelle...? hva som helst. Kjeder meg..  ;)

I dag så jeg en dame med bart forresten..  :whistle:

6403651[/snapback]

Vant 2K på automat i dag jeg.

6403653[/snapback]

 

Næmmen... Jeg vinner aldri noe. Dessuten syntes jeg det er innmari flaut å legge penger på automater. Folk dømmer deg. Jeg gjør.. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Info-crew, du da?

 

Heftig. Det blir sannsynligvis mixebord stående. :)

6403619[/snapback]

INFO::INFO. Satser på å bli sittende i desken mesteparten av tiden, jeg er ikke så glad i bevegelse. Jeg går selvsagt med t-skjorte med navnet/nicket på hele LANet, slik at brukerne kan komme innom og hilse.

6403639[/snapback]

 

Hw-lanet blir konge siden det er kule folk som er med i crew feks steffboy, hylo, dahl osv. Det blir digg for de som skal dit. Håper faktisk at lanet blir stappfull, og dermed blir større og slår TG om et par år :p

Lenke til kommentar
Noen som har noe nytt å fortelle...? hva som helst. Kjeder meg..  ;)

I dag så jeg en dame med bart forresten..  :whistle:

6403651[/snapback]

Vant 2K på automat i dag jeg.

6403653[/snapback]

 

Næmmen... Jeg vinner aldri noe. Dessuten syntes jeg det er innmari flaut å legge penger på automater. Folk dømmer deg. Jeg gjør.. :whistle:

6403660[/snapback]

Var ei fra australia som klikka maksimalt på meg fordi at jeg spilte bort 20 kr nedpå statoil for en stund siden. Skal si hu kjefta, synes jeg var så patetisk da , stod der og spilte kl 3 om natta. Hun fikk noen velretta gloser tilbake og da stakk hun. makan

Lenke til kommentar
Hw-lanet blir konge siden det er kule folk som er med i crew feks steffboy, hylo, dahl osv. Det blir digg for de som skal dit. Håper faktisk at lanet blir stappfull, og dermed blir større og slår TG om et par år :p

6403665[/snapback]

Nå må du huske at vi ikke er de samme personene i virkeligheten. Som André sa så fint om meg en gang: Stefan liker jeg, men SteffyBoy er en bitch. Jeg er mye koseligere i virkeligheten. :)

Lenke til kommentar
Nå må du huske at vi ikke er de samme personene i virkeligheten. Som André sa så fint om meg en gang: Stefan liker jeg, men SteffyBoy er en bitch. Jeg er mye koseligere i virkeligheten. :)

6403679[/snapback]

 

Så hvis jeg har sansen for deg på diskusjon.no, så kommer jeg garantert til å like deg i virkeligheten?

Lenke til kommentar
Nå må du huske at vi ikke er de samme personene i virkeligheten. Som André sa så fint om meg en gang: Stefan liker jeg, men SteffyBoy er en bitch. Jeg er mye koseligere i virkeligheten. :)

6403679[/snapback]

 

Så hvis jeg har sansen for deg på diskusjon.no, så kommer jeg garantert til å like deg i virkeligheten?

6403691[/snapback]

Omvendt ^^

Lenke til kommentar
Info-crew, du da?

 

Heftig. Det blir sannsynligvis mixebord stående. :)

6403619[/snapback]

INFO::INFO. Satser på å bli sittende i desken mesteparten av tiden, jeg er ikke så glad i bevegelse. Jeg går selvsagt med t-skjorte med navnet/nicket på hele LANet, slik at brukerne kan komme innom og hilse.

6403639[/snapback]

Kanskje jeg skal joine deg der. :hmm:

 

 

Lyst til å hjelp stakkars André, men jeg har liksom ingen evner.

 

 

@CrazyKimmi=): Du er alltid velkommen hos meg.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Hvorfor gidder du å være 2 personer da..? Hvorfor ikke bare "deg" 100% , forum eller ikke..?  ;)

6403682[/snapback]

Jeg hadde et valg mellom å være en tilfeldig bruker blant 103 000, eller være en bruker som omtrent hele forumet vet hvem er. Jeg er fornøyd med valget mitt, jeg.

 

Nå må du huske at vi ikke er de samme personene i virkeligheten. Som André sa så fint om meg en gang: Stefan liker jeg, men SteffyBoy er en bitch. Jeg er mye koseligere i virkeligheten. :)

6403679[/snapback]

 

Så hvis jeg har sansen for deg på diskusjon.no, så kommer jeg garantert til å like deg i virkeligheten?

6403691[/snapback]

Det har med hva du liker. Jeg har samme humor i virkeligheten, men jeg prøver å være mindre ondsinnet.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Næmmen... Jeg vinner aldri noe. Dessuten syntes jeg det er innmari flaut å legge penger på automater. Folk dømmer deg. Jeg gjør..  :whistle:

6403660[/snapback]

Vel, mine 10kr som jeg puttet på kan jeg ikke akkurat se på at noen skal dømme meg for de.

Og vil de dømme meg så skal de bare stille seg i kø, har plenty av folk som tar seg av det. Jeg støtter en god sak, hiver på noen få kr av og til i mnd. De skal bare dømme meg så mye de vil :)

Lenke til kommentar
Hvorfor gidder du å være 2 personer da..? Hvorfor ikke bare "deg" 100% , forum eller ikke..?  ;)

6403682[/snapback]

Jeg hadde et valg mellom å være en tilfeldig bruker blant 103 000, eller være en bruker som omtrent hele forumet vet hvem er. Jeg er fornøyd med valget mitt, jeg.

6403705[/snapback]

 

Hehe... Men vist man er kjent for noe man egentlig ikke er så ser jeg ikke poenget. Vist man dropper å være ekte for at folk skal like deg så er man bare feig da. Men seff, det er bare min mening.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...