Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lenge siden jeg har hatt voksesmerter selv, men:

6403364[/snapback]

Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg har voksesmerter i en alder av 18, men har vel litt forsinket pubertet eller noe. Skader jo ikke å vokse litt, er jo under 160.

6403398[/snapback]

Ingenting galt med en skjønn, liten jente. Heller 150 enn 180 for meg. Sikkert fordi jeg ikke er 180 selv :wee:

Lenke til kommentar
Jeg er trøtt, og jeg legger meg!

6403477[/snapback]

Anbefales å være litt aktiv i tråden om du føler for å informere om at du legger deg. Hvis du ikke er aktiv trenger vi heller ikke vite at du tar kvelden.

6403489[/snapback]

Man må spamme mer, før man får spamme mer? Latterlig. Det har ingenting med hvor mye man poster, men hvor godt man er likt. Akkurat nå kan jeg komme på 3-4 brukere som får lov til å poste sånne småbeskjeder som ikke interesserer noen, og det er de som underholder resten av dagen.

Lenke til kommentar
Man må spamme mer, før man får spamme mer? Latterlig. Det har ingenting med hvor mye man poster, men hvor godt man er likt. Akkurat nå kan jeg komme på 3-4 brukere som får lov til å poste sånne småbeskjeder som ikke interesserer noen, og det er de som underholder resten av dagen.

6403499[/snapback]

Det kan være relevant å vite at noen legger seg om man er diskusjon med dem. Så slipper jeg å lure på hvorfor de forsvant så plutselig.

Lenke til kommentar
logo til Diskusjon.no? finnes det?

6403338[/snapback]

Bytt til diskusjon.no-skin. Er en øverst til venstre.

6403346[/snapback]

takk, tusen takk skal du ha :thumbup:

6403365[/snapback]

det var jo helt grufult :p

takke meg til hardware.no dynamisk skinn , det fylle skjermen helt ut

Ok. Jeg får se bildet på intraforumet uansett. :)

6403434[/snapback]

hø , intraforumet , ?? noen med extra privilegier her ??

Lenke til kommentar
Nå har jeg slettet alle PM-ene mine, var nesten litt trist.  :(

6403506[/snapback]

Mange fjortiss-PM's der? :p

6403511[/snapback]

Ja, men også fra brukere som ikke henger her lenger som jeg hadde god kontakt med. *tørke en tåre*

6403533[/snapback]

Koselig å se ijgennom sånne PM's da. :) Veldig koselig, faktisk.
Lenke til kommentar

6403536[/snapback]

Er jo sånn ekstra greier for mods elns.. Har du ikke lest Doffens påskekrim? :ohmy:

6403547[/snapback]

Til informasjon er intraforumet et forum der moderatorteamet og skribenter har tilgang. Brukes primært til å diskutere interne formål. Ikke noe spennende ;)

Lenke til kommentar

6403536[/snapback]

Er jo sånn ekstra greier for mods elns.. Har du ikke lest Doffens påskekrim? :ohmy:

6403547[/snapback]

Til informasjon er intraforumet et forum der moderatorteamet og skribenter har tilgang. Brukes primært til å diskutere interne formål. Ikke noe spennende ;)

6403559[/snapback]

Det kan dog diskuteres. :cool:
Lenke til kommentar

6403536[/snapback]

6403547[/snapback]

vell jeg tengte siden hylo hadde tilgan , han er jo ikke mod , men skribent vet jeg jo ikke noe om :p

trodde det kun var for modderatoer ol .

EDIT: stikker og legger meg nå ;)

sista dag på jobb i morgen denne uka .

åååå ja det hadde jeg glemt , jeg er blitt verneombud på jobben , regner med at jeg begyner med det snart og , da får jeg grønn hjelm og kan kjefte på folk :roll: ^^

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Koselig å se ijgennom sånne PM's da. :) Veldig koselig, faktisk.

6403538[/snapback]

Jepp, leste igjennom noen PMer fra tor_erik, VeXx, Bandidos_Pelle og Snowdog. Også sånne koselige bursdagspmer og "kan jeg legge deg til MSN?" fra ukjente brukere og "var du på xxx klokken xxx? isåfall så jeg deg!". Men nå er de altså slettet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...