Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

jeg syns en eller annen kan forklare i detalj, hvordan en kul kar skulle sett ut

6401778[/snapback]

Finn helfigurbildet av Tomat-Ulf i RPP. :love:

6401782[/snapback]

Takk pus. Du skal få kos.

Men egentlig anser jeg meg selv ikke som så altfor -kul- slik ordet brukes i dag. Kul har blitt noe av det samme som "idiot". En mobber er kul. En som robber en bank er kul. En morder er kul. Pokker ta Hollywood.

Men sånn ellers er jeg kul.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Takk pus. Du skal få kos.

Men egentlig anser jeg meg selv ikke som så altfor -kul- slik ordet brukes i dag. Kul har blitt noe av det samme som "idiot". En mobber er kul. En som robber en bank er kul. En morder er kul. Pokker ta Hollywood.

Men sånn ellers er jeg kul.

6401825[/snapback]

Gidder du finne det bildet av deg på hvit bakgrunn med en svær mikrofon eller noe slikt i hånda? Mener å huske du hadde caps på deg.

Lenke til kommentar
Gidder du finne det bildet av deg på hvit bakgrunn med en svær mikrofon eller noe slikt i hånda? Mener å huske du hadde caps på deg.

6401839[/snapback]

Det bildet ligger ikke på denne maskina. Sorry. Da får du lete i RPP selv.

Men hadde ikke caps på meg. Det har blitt utvannet av Hollywood. De som går med caps er bad-boys som får så det holder til slutt.

Lenke til kommentar

Haha, så patetisk.

6401589[/snapback]

Side 2045.

6401619[/snapback]

Nå skumleste jeg bare, men jeg så fortsatt ikke noe som ikke var patetisk.

6401632[/snapback]

At jeg var fakefull?

Det er kanskje patetisk, men jeg var ihvertfall ikke full.

6401636[/snapback]

Hva i HELVETE gikk av deg da, å hvorfor sa du tidligere i posten at du IKKE husker noe

Lenke til kommentar

Haha, så patetisk.

6401589[/snapback]

Side 2045.

6401619[/snapback]

Nå skumleste jeg bare, men jeg så fortsatt ikke noe som ikke var patetisk.

6401632[/snapback]

At jeg var fakefull?

Det er kanskje patetisk, men jeg var ihvertfall ikke full.

6401636[/snapback]

Hva i HELVETE gikk av deg da, å hvorfor sa du tidligere i posten at du IKKE husker noe

6401905[/snapback]

Jeg gikk amok..... :ohmy:

Lenke til kommentar
Noe jeg syns er merkelig, er at Tomat-Ulf har vært stille LENGE, men med engang noen nevner han.. :roll:

6401892[/snapback]

Øyh. Jeg har faktisk vært på hytta i hele dag. BRILLESLANGE:(:(((((((

6401910[/snapback]

HEIHEIHEI!

Så klart er han stille. Er noen som ikke føler en trang til å poste når ikke de har noe særlig å poste. Går an å være pålogget og luske litt rundt.

Lenke til kommentar
13 bruker(e) leser denne tråden

edit: 11

edit: 12.

er ikke dette spam så vet ikke jeg. men forhåpentligvis forsvinner denne tråden til neste side før admin ser det :p

6401941[/snapback]

LOL BAN

:roll:

Jeg har dårlig samvittighet idag, jeg. Ingen venner er hjemme, og jeg sitter foran PC'en når været er fantastisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...