Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Sorry, synes det er slitsom når det er 50 sider quote.

Litt selvironi må moderater tåle ? :p

6398579[/snapback]

Hva med å gjøre det slik? Du må jo ikke ha med alle sitatboksene, spesielt ikke hvis du uansett fjerner innholdet der.

6398591[/snapback]

Godt poeng, kos for tipset.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg suger faktisk. 3,3 i snitt på eksamen. Jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd. Er nesten nødt til å klage.

6391275[/snapback]

På engelsken? Samme her, jeg blir også nødt til å klage. Har seks i engelsk fra før, og læreren mener at sensor må ha hatt en JÆVLIG dårlig dag da han/hun rettet stilen min. :mad:

Lenke til kommentar
Jeg suger faktisk. 3,3 i snitt på eksamen. Jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd. Er nesten nødt til å klage.

6391275[/snapback]

På engelsken? Samme her, jeg blir også nødt til å klage. Har seks i engelsk fra før, og læreren mener at sensor må ha hatt en JÆVLIG dårlig dag da han/hun rettet stilen min. :mad:

6398753[/snapback]

Dårlige dager er ingen unnskyldning. Klag til du får skrivekrampe. Jeg har også 6 i engelsk forresten. I alle år siden 7. Det skal jeg ha at jeg er fornøyd med. Alle andre karakterer var under 3 ALLE år :)

@Shikaru: Det vet jo ikke vi! :cry:

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

6391275[/snapback]

6398753[/snapback]

Samme her; 6 i engelsk ble til 4 på eksamen. Klager vel, men ser ikke helt poenget.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...