Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Tuddeldooooue Uggibugg Whea

6398273[/snapback]

 

 

Joa, du blir nokk full. Men hjernen sier at du er 50% mer ustabil en du egentli er. Uansett alder. Det har ikke noe med å late som du er full, fjortisser sine hjerner er 90% mer ustabil.

 

Det er dessuten jævli irriterende å se på fjortissfyll :wallbash:

6398303[/snapback]

Siden jeg ikke drakk når jeg var 14 har jeg heldigvis ikke utsatt verden for slikt. Begynte først som 17-åring. Noe jeg ser på som greit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Kan legge ut bilder fra cross kjøringen senere idag?  Lov å poste bilder i denne tråden :hmm: ?

6398362[/snapback]

Yes, please! :D Kan bruke RPP om det er bilder av deg selv.

Lenke til kommentar
Tuddeldooooue Uggibugg Whea

6398273[/snapback]

Hongibong jeg liker eldre mødre

6398303[/snapback]

Siden jeg ikke drakk når jeg var 14 har jeg heldigvis ikke utsatt verden for slikt. Begynte først som 17-åring. Noe jeg ser på som greit.

6398366[/snapback]

 

Ja :)

 

Det er kanskje lurt å vente, men var liksom klassen som var alene, der noen hadde med seg MYE cider, vi snakker 70 bokser her. Og litt tyrker stjålet fra foreldra. Jeg angrer ikke, vi hadde det gøy.

 

Men jeg er ikke no til å party menneske ellers.

Lenke til kommentar

Jeg har desverre ikke fått prøvd fyllespilling. Vet ikke hvorfor da jeg har hatt annledningen flere ganger, men jeg har vel vært såpass vekke at det ikke har latt seg gjøre. Dessuten er det flere ting jeg har mer lyst til å gjøre i fylla. Blant annet å spille piano. Men da må jeg komme meg på en fest der de faktisk har piano.

Lenke til kommentar
Jeg har desverre ikke fått prøvd fyllespilling. Vet ikke hvorfor da jeg har hatt annledningen flere ganger, men jeg har vel vært såpass vekke at det ikke har latt seg gjøre. Dessuten er det flere ting jeg har mer lyst til å gjøre i fylla. Blant annet å spille piano. Men da må jeg komme meg på en fest der de faktisk har piano.

6398438[/snapback]

 

Jeg var på en fest, der det satt en å spillte keyboard. Han var faktisk litt flink.

 

Men på keyboardet var det sånn spake du kunne vrenge lyden med, jeg satt å fikla med den hele tida, fy faan som jeg lo. Han skjønte ikke hvorfor det var så rar lyd. Han prøvde alt for å fikse det, haha.

Lenke til kommentar

Jeg var på en fest, der det satt en å spillte keyboard. Han var faktisk litt flink.

 

Men på keyboardet var det sånn spake du kunne vrenge lyden med, jeg satt å fikla med den hele tida, fy faan som jeg lo. Han skjønte ikke hvorfor det var så rar lyd. Han prøvde alt for å fikse det, haha.

6398451[/snapback]

Tihi. Må ha vært irriterende for stakkars fyren.

Lenke til kommentar
Jeg har desverre ikke fått prøvd fyllespilling. Vet ikke hvorfor da jeg har hatt annledningen flere ganger, men jeg har vel vært såpass vekke at det ikke har latt seg gjøre. Dessuten er det flere ting jeg har mer lyst til å gjøre i fylla. Blant annet å spille piano. Men da må jeg komme meg på en fest der de faktisk har piano.

6398438[/snapback]

Jeg har spilt gitar i fylla!

 

Når sant skal sies var jeg ikke så full, hadde bare tre øl innabords, men allikevel.

Lenke til kommentar

Jeg er glad i eldre damer Feilaktig misvisende redigert quote

6398438[/snapback]

Jeg har spilt gitar i fylla!

 

Når sant skal sies var jeg ikke så full, hadde bare tre øl innabords, men allikevel.

6398518[/snapback]

 

Okei ?

6398528[/snapback]

Gidd å redigere quoten da. Det er mitt gode rykte du leker med her. Jeg er ingen milf-hunter så det er sagt :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg er glad i eldre damer Feilaktig misvisende redigert quote

6398438[/snapback]

Jeg har spilt gitar i fylla!

 

Når sant skal sies var jeg ikke så full, hadde bare tre øl innabords, men allikevel.

6398518[/snapback]

 

Okei ?

6398528[/snapback]

Gidd å redigere quoten da. Det er mitt gode rykte du leker med her. Jeg er ingen milf-hunter så det er sagt :thumbdown:

6398558[/snapback]

 

Sorry, synes det er slitsom når det er 50 sider quote.

 

Litt selvironi må moderater tåle ? :p

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...