Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg tror nok denne mentaliteten om at det er gøy å være full spiller litt inn på fullhetsfølelsen. Med mindre man drikker seg helt vekk. For ofte er det jo slik at ungdomskoleelever som har fått i seg to øl på 0.33-liter skal være "så full". Og det blir jo bare for dumt. For man blir ikke full av så lite. Kanskje en smule beruset, men det er isåfall det.

 

Men såklart. Kjører du i deg et ukjent antall øl og en del sprit blir man nok bra full nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Jeg tror nok denne mentaliteten om at det er gøy å være full spiller litt inn på fullhetsfølelsen. Med mindre man drikker seg helt vekk. For ofte er det jo slik at ungdomskoleelever som har fått i seg to øl på 0.33-liter skal være "så full". Og det blir jo bare for dumt. For man blir ikke full av så lite. Kanskje en smule beruset, men det er isåfall det.

 

Men såklart. Kjører du i deg et ukjent antall øl og en del sprit blir man nok bra full nok.

6398273[/snapback]

Du har helt rett. ;)

Lenke til kommentar
PSP er digg maskin!

6398238[/snapback]

Nintendo. :love:

6398262[/snapback]

Nintendo is'e the best in the buisness. Hvem kan ikke like Nintendo. Mario Kart er jo et av det beste spillene noen sinne. Og de har aldri fått noen ordentlig konnkkuranse. Spill som Crash BAndicot Racing ol. er bare barnemat i forhold til det store MK!

Lenke til kommentar
Nintendo is'e the best in the buisness. Hvem kan ikke like Nintendo. Mario Kart er jo et av det beste spillene noen sinne. Og de har aldri fått noen ordentlig konnkkuranse. Spill som Crash BAndicot Racing ol. er bare barnemat i forhold til det store MK!

6398288[/snapback]

Har mista Super Mario Kart :(. Lillesøster fikk et nytt, men det var PAL og ikke NTSC. Savner virkelig det spillet.

Lenke til kommentar

Patrick.M, det var en fin post du hadde laget i natt. Var våken da du postet den :p

 

Jeg skal ha 1.50 når psp'en er ferdig hacket, Skal også vente med og opgradere.

 

 

EDIT: Sitter på en annen bruker annen maskin, er egentlig Flippy92.

Endret av Hoggis75
Lenke til kommentar
Tuddeldooooue Uggibugg Whea

6398273[/snapback]

 

 

Joa, du blir nokk full. Men hjernen sier at du er 50% mer ustabil en du egentli er. Uansett alder. Det har ikke noe med å late som du er full, fjortisser sine hjerner er 90% mer ustabil.

 

Det er dessuten jævli irriterende å se på fjortissfyll :wallbash:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Da var jeg logget på med min bruker :D

Så, folket skal senere?

6398320[/snapback]

Skal til byen og kjøpe nye sko, hehe.

 

Du, da? Du skal vel ikke på fylla? :p

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Nei, det skal jeg ikke, skal på cross kjøring. Men lurer på om Patrick.M skal på fylla :hmm:

6398340[/snapback]

Crosskjøring høres fett ut.

 

Patrick.M sa at det skulle gå 14 år til neste gang han er full. Tviler på at det blir i dag. :p

Lenke til kommentar
PSP er digg maskin!

6398238[/snapback]

Nintendo. :love:

6398262[/snapback]

Nintendo is'e the best in the buisness. Hvem kan ikke like Nintendo. Mario Kart er jo et av det beste spillene noen sinne. Og de har aldri fått noen ordentlig konnkkuranse. Spill som Crash BAndicot Racing ol. er bare barnemat i forhold til det store MK!

6398288[/snapback]

Ah, det minte meg på at jeg skal til besteforeldrene mine og spille Super Smash og Mario Kart 64 om ikke lenge. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...