Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har bursdag om 197 dager :w00t:

6025071[/snapback]

Jeg har om 25 :)

6025083[/snapback]

 

Da blir du 16 da....skal du ha moped/scooter?

6025089[/snapback]

Saa absolutt ikke :)

6025101[/snapback]

alle i frankrike har jo scooter

6025117[/snapback]

 

Scooter er sexy syns jeg :D

Lenke til kommentar

Oppsumering av festen i helga:

 

1. Det kom en 40 år gammel narkis bort og klådde på noen av jentene der, etter mange advarsler ble han banket opp av tre av vennene mine. han brukte en halvtime å gå de 15 meterene hjem til seg selv

 

2. En kamerat av meg klikka på en fyr som hadde pula dama hans og smalt huet hans 6 ganger ned i biltaket. Han gikk litt skjeivt etterpå

 

3. En fyr klikka med en flaske og måtte sy 12 sting i hånden

 

4. En fyr som prøvde å stoppe han som klikka måtte sy 8 sting i hånden

 

5. To av mine beste kamerater bestemte seg for å kjøre hjem på moped etter festen. De kom ikke langt før de hadde purken i hælene. De prøvde å kjøre fra dem, men de la seg på utsiden av dem og svingte inn. de smalt først i speilet på politibilen så det ble ødelagt og så smalt de innom autovernet. Utrolig nok falt de ikke. De ble lagt håndjern og han som kjørte ble kjørt 4 mil til skien for å ta blodprøve.

 

6. En annen fyr ble slått til fordi han prøvde seg på dama til en fyr.

 

7. Broren min kastet en bikube inn i leiligheten det var fest i og tusenvis av bier fløy rundt og stakk folka der.

 

Alt dette på en kveld på et sted. sånt skjer når det plutselig kommer 15 liter 96% i bygda. Festen hadde maks 25 deltakere og dette skjedde i en bygd med 2500 mennesker

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...