Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ghana spiller jo best, det er det som er det merkelige.

 

Brasil spiller dårlig, men de lager mål. Ghana spiller bra, men lager ikke mål, da kan Brasil spille dritdårlig, det er målene som teller.

 

Kom igjen negre, scor mål :woot:

6393895[/snapback]

Dette er en greie jeg ikke skjønner.

 

En ting jeg i hvert fall har skjønt, er at i fotball er det om å gjøre å score mål.

Dvs. hvis man scorer mål, spiller man bra fotball. Hvis man spiller bra fotball, scorer man mål, og scorer man nok mål, vinner man.

 

Hvordan er det da mulig at de som taper spiller bedre fotball enn de som vinner??

 

De lagde flest mål, ergo de vant, ergo de spilte best fotball!

Lenke til kommentar
Bundy: Veit du noe om det er lov å spille med psp på fly?

Må ha noe å gjøre når jeg først skal fly i 2 - 3 timer.

6393506[/snapback]

Det er lov, men ikke når dere lander..

6393518[/snapback]

 

Mente sånn når man er oppe i lufta osv.

6393522[/snapback]

Oppe i lufta også videre? Det er ikke lov opp eller ned. da er det ikke så mange anternativer annet en i lufta igjen.
Lenke til kommentar
Var på ung jobb i dag også. En fra klassen min dukket opp der. Fyren gadd ikke å hilse en gang. Resten av klassen er ca lik. Gjett om jeg gleder meg til å se dem igjen :roll:

6391852[/snapback]

Det er verre med de man har gått i klasse med, som faktisk hilser på deg. Det er en grunn til at jeg ikke holdt kontakt med dem, jeg ser ingen grunn til at vi må ha en oppdateringssamtale hvor han/hun forteller om hvor digg det var å slutte på skolen etter ungdomsskolen og hvor laidback det er å jobbe på bowlingen.

6391903[/snapback]

Men jeg har nettopp fullført første år på vgs. Siden jeg fortsetter på samme skole og klassen min ikke blir en ØA klasse så er jeg stuck med den gjengen i 2 år til.

 

Fra gamle klassen holder jeg kun kontakt med dem jeg liker såklart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...