Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå synes jeg vi bare skal droppe mer snakk om mine mer eller mindre lange innlegg i løpet av natten. Jeg tror ikke jeg hadde fått i meg så mye, jeg følte at jeg fungerte rimelig godt. Og tekstene mine var - utrolig nok - ikke veldig skjemmet av skrivefeil. Så det så. Lettere beruset eller ikke.

6392178[/snapback]

 

men at du orket og skrive så mye :dontgetit:

Lenke til kommentar
Provosert av at noen kaller seg Kreftlunge? :ermm:

 

Jeg blir ikke provosert i hvert fall. Alle kjenner noen som har hatt kreft og overlevd, eller ikke.

6392140[/snapback]

Hvis noen virkerlig tar seg nær av det, så syns jeg han/hun bør slutte å sitte på Diskusjon.no. Herregud, det er bare et nick.. :ermm:
Lenke til kommentar
Provosert av at noen kaller seg Kreftlunge? :ermm:

 

Jeg blir ikke provosert i hvert fall. Alle kjenner noen som har hatt kreft og overlevd, eller ikke.

6392140[/snapback]

Hvis noen virkerlig tar seg nær av det, så syns jeg han/hun bør slutte å sitte på Diskusjon.no. Herregud, det er bare et nick.. :ermm:

6392192[/snapback]

 

Du har 0 inlegg

Lenke til kommentar
God morgen, Zlatzman!

Jeg stod opp så ekstremt tidlig som halv ni i dag!  :ohmy:

6392163[/snapback]

Ikke verst. Frivillig?

 

Er vel en del her som må opp tidlig grunnet jobb. :tease: til dem.

6392180[/snapback]

Det var faktisk frivillig, ja! :p

Våkna ved halv åtte tida fordi foreldra mine dro på jobb, så til slutt gadd jeg ikke å ligge og se i taket lenger.

Lenke til kommentar
Provosert av at noen kaller seg Kreftlunge? :ermm:

 

Jeg blir ikke provosert i hvert fall. Alle kjenner noen som har hatt kreft og overlevd, eller ikke.

6392140[/snapback]

Hvis noen virkerlig tar seg nær av det, så syns jeg han/hun bør slutte å sitte på Diskusjon.no. Herregud, det er bare et nick.. :ermm:

6392192[/snapback]

Hva er så koselig med å ha kreftlunge som nick? Det er provoserende, det er stygt ovenfor alle som har kreft og det er veldig sjenerende.

 

Det gjør meg forøvrig mer redd for å få kreft. :paranoid-android:

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Provosert av at noen kaller seg Kreftlunge? :ermm:

 

Jeg blir ikke provosert i hvert fall. Alle kjenner noen som har hatt kreft og overlevd, eller ikke.

6392140[/snapback]

Hvis noen virkerlig tar seg nær av det, så syns jeg han/hun bør slutte å sitte på Diskusjon.no. Herregud, det er bare et nick.. :ermm:

6392192[/snapback]

Du har 0 inlegg

6392208[/snapback]

Det er relevant fordi?

 

 

 

np: Terje Formoe [Kaptein Sabeltann] - Pinkys sang

Lenke til kommentar

Relevant og relevant, men det sier en del om motivene for å registrere seg på forumet. Det er også ett veldig godt tegn på at det er en annen bruker som har laget seg nytt nick

6392248[/snapback]

I hvert fall ettersom det første han gjør er å gå rett til SO... :ermm:

 

Jaja, samme kan det være! Moderatorene fikser sånt.

Lenke til kommentar
Provosert av at noen kaller seg Kreftlunge? :ermm:

 

Jeg blir ikke provosert i hvert fall. Alle kjenner noen som har hatt kreft og overlevd, eller ikke.

6392140[/snapback]

Hvis noen virkerlig tar seg nær av det, så syns jeg han/hun bør slutte å sitte på Diskusjon.no. Herregud, det er bare et nick.. :ermm:

6392192[/snapback]

Hva er så koselig med å ha kreftlunge som nick? Det er provoserende, det er stygt ovenfor alle som har kreft og det er veldig sjenerende.

 

Det gjør meg forøvrig mer redd for å få kreft. :paranoid-android:

6392234[/snapback]

Kreftlunge er et artig navn, innrømm det ^^
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...