Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå synes jeg vi bare skal droppe mer snakk om mine mer eller mindre lange innlegg i løpet av natten. Jeg tror ikke jeg hadde fått i meg så mye, jeg følte at jeg fungerte rimelig godt. Og tekstene mine var - utrolig nok - ikke veldig skjemmet av skrivefeil. Så det så. Lettere beruset eller ikke.

Lenke til kommentar
Nå synes jeg vi bare skal droppe mer snakk om mine mer eller mindre lange innlegg i løpet av natten. Jeg tror ikke jeg hadde fått i meg så mye, jeg følte at jeg fungerte rimelig godt. Og tekstene mine var - utrolig nok - ikke veldig skjemmet av skrivefeil. Så det så. Lettere beruset eller ikke.

6392178[/snapback]

men at du orket og skrive så mye :dontgetit:

Lenke til kommentar
Provosert av at noen kaller seg Kreftlunge? :ermm:

Jeg blir ikke provosert i hvert fall. Alle kjenner noen som har hatt kreft og overlevd, eller ikke.

6392140[/snapback]

Hvis noen virkerlig tar seg nær av det, så syns jeg han/hun bør slutte å sitte på Diskusjon.no. Herregud, det er bare et nick.. :ermm:
Lenke til kommentar

Jeg blir ikke provosert i hvert fall. Alle kjenner noen som har hatt kreft og overlevd, eller ikke.

6392140[/snapback]

Hvis noen virkerlig tar seg nær av det, så syns jeg han/hun bør slutte å sitte på Diskusjon.no. Herregud, det er bare et nick.. :ermm:

6392192[/snapback]

Du har 0 inlegg

Lenke til kommentar
God morgen, Zlatzman!

Jeg stod opp så ekstremt tidlig som halv ni i dag!  :ohmy:

6392163[/snapback]

Ikke verst. Frivillig?

Er vel en del her som må opp tidlig grunnet jobb. :tease: til dem.

6392180[/snapback]

Det var faktisk frivillig, ja! :p

Våkna ved halv åtte tida fordi foreldra mine dro på jobb, så til slutt gadd jeg ikke å ligge og se i taket lenger.

Lenke til kommentar

6392140[/snapback]

6392192[/snapback]

Hva er så koselig med å ha kreftlunge som nick? Det er provoserende, det er stygt ovenfor alle som har kreft og det er veldig sjenerende.

Det gjør meg forøvrig mer redd for å få kreft. :paranoid-android:

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

6392140[/snapback]

6392192[/snapback]

Du har 0 inlegg

6392208[/snapback]

Det er relevant fordi?

np: Terje Formoe [Kaptein Sabeltann] - Pinkys sang

Lenke til kommentar

Relevant og relevant, men det sier en del om motivene for å registrere seg på forumet. Det er også ett veldig godt tegn på at det er en annen bruker som har laget seg nytt nick

6392248[/snapback]

I hvert fall ettersom det første han gjør er å gå rett til SO... :ermm:

Jaja, samme kan det være! Moderatorene fikser sånt.

Lenke til kommentar

6392140[/snapback]

6392192[/snapback]

Hva er så koselig med å ha kreftlunge som nick? Det er provoserende, det er stygt ovenfor alle som har kreft og det er veldig sjenerende.

Det gjør meg forøvrig mer redd for å få kreft. :paranoid-android:

6392234[/snapback]

Kreftlunge er et artig navn, innrømm det ^^
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...