b-real Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Lol...jeg registrerer wow nå...noen må hjelpe meg.. 6391551[/snapback] b-real, hvordan kunne du? Nå er du "en av de". 6391635[/snapback] Vel, du får bruke dine triks å få meg ut av det da Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg vet ikke helt hva jeg drev med i natt. Litt for mye Martini Bianco? 6391596[/snapback] Jeg var ikke helt borte... Skulle bare løse alle verdens problemer. Uff, har hatt kjøretime. Jeg tror det er ganske klart at jeg ikke skal ha noe særlig med manuelt gir å gjøre... Det går jo an å ta lappen bare for automat... 6391630[/snapback] Automatgir er jo behagelig å kjøre, men ikke like morsomt som med manuelt gir Lenke til kommentar
............... Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg vet ikke helt hva jeg drev med i natt. Litt for mye Martini Bianco? 6391596[/snapback] Jeg var ikke helt borte... Skulle bare løse alle verdens problemer. Uff, har hatt kjøretime. Jeg tror det er ganske klart at jeg ikke skal ha noe særlig med manuelt gir å gjøre... Det går jo an å ta lappen bare for automat... 6391630[/snapback] Automatgir er jo behagelig å kjøre, men ikke like morsomt som med manuelt gir 6391697[/snapback] blir vel ekstra lett med litt bakrus? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hvis du tar lappen med automat gir kan du KUN kjøre med automat.. det suger litt da.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hvilket ordentlige ord rimer på Legolas? 6391648[/snapback] Fjas. Passende, egentlig. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hvis du tar lappen med automat gir kan du KUN kjøre med automat.. det suger litt da.. 6391704[/snapback] Jeg har ingen planer om å kjøre bil med noe annet enn automat jeg... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Christin er en avart av Kristen som kommer av Kristus. Kristus ble som vi alle vet hengt opp på korset. Nicket ditt provoserer meg som personlig kristen. 6391317[/snapback] Det er navnet mitt....... Du må jo forstå at blant andre meg som har opplevd at folk nær meg har hatt kreft, og dødd av kreft, ikke synes det er så veldig kult med ett nick med kreft i.... kreftlunge.. lungekreft... 6391336[/snapback] Jeg er veldig enig med deg i dette Selv mistet jeg bestefaren min ganske nylig pågrunn av kreft.. Så det er ikke noe kult og se det nicket når jeg er her inne for og ha det fint... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hvis du tar lappen med automat gir kan du KUN kjøre med automat.. det suger litt da.. 6391704[/snapback] Jeg har ingen planer om å kjøre bil med noe annet enn automat jeg... 6391718[/snapback] Hmke.. Ikke jeg heller egentlig, orker ikke å stresse med manuelt gir, men kjører opp med det for det.. Og folk som sier at Manuelt er raskere, da har de ikke prøvd en Volvo S60 T5 Lenke til kommentar
............... Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 skjønenr no at noen kan finne nicket hennes støtende, men, hvis man tar saeg så nær, kan man jo bare slutte og se på tv og lese avisen da.. Men skjønte ikke helt pointe meed nicket da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Hvis du tar lappen med automat gir kan du KUN kjøre med automat.. det suger litt da.. 6391704[/snapback] Jeg har ingen planer om å kjøre bil med noe annet enn automat jeg... 6391718[/snapback] Hmke.. Ikke jeg heller egentlig, orker ikke å stresse med manuelt gir, men kjører opp med det for det.. Og folk som sier at Manuelt er raskere, da har de ikke prøvd en Volvo S60 T5 6391773[/snapback] Folk som sier sånt er tåpelig. Uansett om du har manuelt eller automat, så er fartsgrensen den samme. Hvis man er rallysjåfør skal man heller få argumentere med at en av delene er raskere, men det livet meg og deg og Ola Nordmann lever involverer verken "the fast" eller "the furious". Endret 27. juni 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Seether Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Var på ung jobb i dag også. En fra klassen min dukket opp der. Fyren gadd ikke å hilse en gang. Resten av klassen er ca lik. Gjett om jeg gleder meg til å se dem igjen Trøtt, sulten og måtte gå hjem fordi jeg bor langt ute på landet og der går det aldri busser. Søsteren min gadd heller ikke å ta tlf. Sløst vekk en helt time på å traske bortover veien. yeye..huset for meg selv en liten time Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Flyte 18 idag, yay! 6391758[/snapback] GRATTIS! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hvis du tar lappen med automat gir kan du KUN kjøre med automat.. det suger litt da.. 6391704[/snapback] Jeg har ingen planer om å kjøre bil med noe annet enn automat jeg... 6391718[/snapback] Hmke.. Ikke jeg heller egentlig, orker ikke å stresse med manuelt gir, men kjører opp med det for det.. Og folk som sier at Manuelt er raskere, da har de ikke prøvd en Volvo S60 T5 6391773[/snapback] Folk som sier sånt er tåpelig. Uansett om du har manuelt eller automat, så er fartsgrensen den samme. Hvis man er rallysjåfør skal man heller få argumentere med at en av delene er raskere, men det livet meg og deg og Ola Nordmann lever involverer verken "the fast" eller "the furious". 6391833[/snapback] så enig.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Var på ung jobb i dag også. En fra klassen min dukket opp der. Fyren gadd ikke å hilse en gang. Resten av klassen er ca lik. Gjett om jeg gleder meg til å se dem igjen 6391852[/snapback] Det er verre med de man har gått i klasse med, som faktisk hilser på deg. Det er en grunn til at jeg ikke holdt kontakt med dem, jeg ser ingen grunn til at vi må ha en oppdateringssamtale hvor han/hun forteller om hvor digg det var å slutte på skolen etter ungdomsskolen og hvor laidback det er å jobbe på bowlingen. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det er da litt koselig å ha kontakten med gamle klassekamerater. Finne ut hvordan de har det. Dere har trossalt gått på skole i 10/3 år. Ta dere sammen. Å tenke "jeg ser ingen grunn til å ha en oppdateringssamtale" er ganske slemt og dårlig gjort. De fortjener det, ettersom at du har gått på skole med de, delt gode og dårlige sider på skolen med de og tilogmed kanskje pratet endel med de. Syntes du ikke selv at det hadde vært på sin plass å prate litt med de? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 good morgen , ser joakimR har vært på fylla i natt 6391670[/snapback] Unnskyld meg, men for det første heter jeg Joachim, og for det andre synes jeg du tar i bruk sterke ord når du beskriver min tilstand i natt som "fylla". 6391678[/snapback] oki da lettere beruset poster JoachimR Flyte 18 idag, yay! 6391758[/snapback] gratulerer da Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Brasil spiller i dag, og ellers to storkamper i dag Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det er da litt koselig å ha kontakten med gamle klassekamerater. Finne ut hvordan de har det. Dere har trossalt gått på skole i 10/3 år. Ta dere sammen. Å tenke "jeg ser ingen grunn til å ha en oppdateringssamtale" er ganske slemt og dårlig gjort. De fortjener det, ettersom at du har gått på skole med de, delt gode og dårlige sider på skolen med de og tilogmed kanskje pratet endel med de. Syntes du ikke selv at det hadde vært på sin plass å prate litt med de? 6391954[/snapback] Det er iallefall spennende/koselig nå som mange begynner å gjøre seg ferdig med studier og slik! Jeg bruker en tjeneste som heter bloc og der har faktisk en svært stor del av folkene fra hjembyen og omegn (og andre steder) profil. Utrolig artig å stikke innom profiler og finne ut hvem som er sammen med hvem, hvem som har blitt dumpa og hvem som er smellt på tjukken. Men ja.. artig å treffe folk man ikke har snakket med siden barne/ungdomskolen. Også litt artig å se hva det ble av resten av salg og servicefolka fra kullet mitt nå som det er gått 3 år siden mange gikk ut i lære. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Da har jeg endelig kommet meg opp av senga jeg også. Bra innlegg du skrev i natt Joachim! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg