Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Christin er en avart av Kristen som kommer av Kristus. Kristus ble som vi alle vet hengt opp på korset. Nicket ditt provoserer meg som personlig kristen.

6391317[/snapback]

 

Det er navnet mitt.......

 

Du må jo forstå at blant andre meg som har opplevd at folk nær meg har hatt kreft, og dødd av kreft, ikke synes det er så veldig kult med ett nick med kreft i.... kreftlunge.. lungekreft...

6391336[/snapback]

Tanta mi som jeg elsket ca over alt på jord døde av kreft. eod.

Lenke til kommentar
Christin er en avart av Kristen som kommer av Kristus. Kristus ble som vi alle vet hengt opp på korset. Nicket ditt provoserer meg som personlig kristen.

6391317[/snapback]

 

Det er navnet mitt.......

 

Du må jo forstå at blant andre meg som har opplevd at folk nær meg har hatt kreft, og dødd av kreft, ikke synes det er så veldig kult med ett nick med kreft i.... kreftlunge.. lungekreft...

6391336[/snapback]

Det er bare et nick..
Lenke til kommentar
Hrisebro? Hvordan uttaler man hr-lyden? Nei, her må vi be om et nytt nick, her også.

6391332[/snapback]

Du skal vel ikke snakke på nick.

Du har Boy i nicket ditt. Det støter meg som gutt å på visse plan kunne sammenlignes med deg

6391360[/snapback]

Godt poeng. Hvordan ignorerer man egne innlegg? Jeg er lei av pratet mitt.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke helt hva jeg drev med i natt.

Litt for mye Martini Bianco?

6391596[/snapback]

Jeg var ikke helt borte... Skulle bare løse alle verdens problemer. :p

 

Uff, har hatt kjøretime. Jeg tror det er ganske klart at jeg ikke skal ha noe særlig med manuelt gir å gjøre... Det går jo an å ta lappen bare for automat...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...