Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja la oss la det ligge, som dem sier. Ikke la oss "rive opp i gamle sår." ;)

6389310[/snapback]

Jeg vil jo gjerne se da ....

6389319[/snapback]

Det var snakk om at jenter fikk så mye oppmerksomhet på dette forumet, og at SO gjerne ble utrolig aktiv med en gang vi fikk en jente her. Da sa en bruker at du fikk deg en omgang her en natt, og jeg erklærte meg skyldig. Eller noe.

Lenke til kommentar
Tja la oss la det ligge, som dem sier. Ikke la oss "rive opp i gamle sår." ;)

6389310[/snapback]

Jeg vil jo gjerne se da ....

6389319[/snapback]

Det var snakk om at jenter fikk så mye oppmerksomhet på dette forumet, og at SO gjerne ble utrolig aktiv med en gang vi fikk en jente her. Da sa en bruker at du fikk deg en omgang her en natt, og jeg erklærte meg skyldig. Eller noe.

6389326[/snapback]

Ja men jeg lurte på hva den omgangen var for noe ... om jeg har fått meg en omgang på forumet uten å vite om det selv engang vil jeg jo gjerne vite om det ;)

Lenke til kommentar

all right, men jeg orker ikke og link. For det var jo enormt mye som ble sakt.. Det var bare den gamle gutter vs jenter fighten her på forumet. En bruker som heter LoOoL la ut et bilde av seg selv i hotpants. Noe gutter her på forumet ble sinte på henne for hun var så fjortiss. Å slang drit, jeg blant annet ba folk roe seg for det er ikke ofte vi har jenter kvinner på dette forumet så la oss ta dem godt i mot.

Det ene førte til det andre og du ble og nevnt i "krangelen." For noen gutter ville vist ha et ganske så lett kledd bilde av deg.. Det var jo en spøk men det ble tatt opp.

Dette er bare noe av det, men slik det startet hvis jeg husker riktig. Jeje ;) Nå snakker vi mat her, gleder meg! Kom hjem fra jobben så jeg er utsultet!

Lenke til kommentar
all right, men jeg orker ikke og link. For det var jo enormt mye som ble sakt.. Det var bare den gamle gutter vs jenter fighten her på forumet. En bruker som heter LoOoL la ut et bilde av seg selv i hotpants. Noe gutter her på forumet ble sinte på henne for hun var så fjortiss. Å slang drit, jeg blant annet ba folk roe seg for det er ikke ofte vi har jenter kvinner på dette forumet så la oss ta dem godt i mot.

Det ene førte til det andre og du ble og nevnt i "krangelen." For noen gutter ville vist ha et ganske så lett kledd bilde av deg.. Det var jo en spøk men det ble tatt opp.

Dette er bare noe av det, men slik det startet hvis jeg husker riktig. Jeje ;) Nå snakker vi mat her, gleder meg! Kom hjem fra jobben så jeg er utsultet!

6389356[/snapback]

Jupp det var søstern i det hotpantsbildet :!:

Lenke til kommentar

Everybody was kung-fu fighting

Those cats were fast as lightning

In fact it was a little bit frightning

But they fought with expert timing

They were funky China men from funky Chinatown

They were chopping them up and they were chopping them down

It's an ancient Chineese art and everybody knew their part

From a feint into a slip, and kicking from the hip

But they fought with expert timing

There was funky Billy Chin and little Sammy Chung

He said here comes the big boss, lets get it on

We took a bow and made a stand, started swinging with the hand

The sudden motion made me skip now we're into a brand new trip

But they did it with expert timing

Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra: hehe så bra, du kjenner din søster godt skjønner jeg :p

6389376[/snapback]

HEHE. ekke så farlig. trukke hu bryr seg så mye om hva folk mener om hu inne på forumet. Etter visdomord fra bruttern:

Det er et hardt liv der inne og jo lengre so5 e-penis de har des mindre skal du bry deg... :tease:

6389399[/snapback]

Jeg er nysgjerrig. Hvilke interesser har søstra di inne på forumet? Spilldelen?`Hardware? Software? Mobil?

Var det noe annet enn gutter som brakte henne til forumet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...