svamp Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Neida, det var bare en spøk som ingen her egentlig skjønte, som gikk på det at det ble skrevet du fikk deg en omgang her en natt. 6389197[/snapback] Pøh! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Tja la oss la det ligge, som dem sier. Ikke la oss "rive opp i gamle sår." Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Tja la oss la det ligge, som dem sier. Ikke la oss "rive opp i gamle sår." 6389310[/snapback] Jeg vil jo gjerne se da .... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Tja la oss la det ligge, som dem sier. Ikke la oss "rive opp i gamle sår." 6389310[/snapback] Jeg vil jo gjerne se da .... 6389319[/snapback] Det var snakk om at jenter fikk så mye oppmerksomhet på dette forumet, og at SO gjerne ble utrolig aktiv med en gang vi fikk en jente her. Da sa en bruker at du fikk deg en omgang her en natt, og jeg erklærte meg skyldig. Eller noe. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Har Audi begynt å levere SUV'ene? Jeg trodde det var snakk om at de som kjøpte dem, kjøpte dem uten å prøvekjøre og alt mulig... Men jeg så én i dag... Q7 eller hva den heter.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Tja la oss la det ligge, som dem sier. Ikke la oss "rive opp i gamle sår." 6389310[/snapback] Jeg vil jo gjerne se da .... 6389319[/snapback] Det var snakk om at jenter fikk så mye oppmerksomhet på dette forumet, og at SO gjerne ble utrolig aktiv med en gang vi fikk en jente her. Da sa en bruker at du fikk deg en omgang her en natt, og jeg erklærte meg skyldig. Eller noe. 6389326[/snapback] Ja men jeg lurte på hva den omgangen var for noe ... om jeg har fått meg en omgang på forumet uten å vite om det selv engang vil jeg jo gjerne vite om det Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Var det ikke søstern som satte igang den forrige hypen. (Loo0ooL) Som flere kanskje veit så er hu i østerike elns nå. så det skjer ikke så mye fra den kanten på en stund, hu skal værra der ca 1.5 uke... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Det stemmer Jokke, Q7 er kommet på veiene. Mener å ha hørt at de har vært forhåndsbestilt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Ja men jeg lurte på hva den omgangen var for noe ... om jeg har fått meg en omgang på forumet uten å vite om det selv engang vil jeg jo gjerne vite om det 6389340[/snapback] Å, nei det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 all right, men jeg orker ikke og link. For det var jo enormt mye som ble sakt.. Det var bare den gamle gutter vs jenter fighten her på forumet. En bruker som heter LoOoL la ut et bilde av seg selv i hotpants. Noe gutter her på forumet ble sinte på henne for hun var så fjortiss. Å slang drit, jeg blant annet ba folk roe seg for det er ikke ofte vi har jenter kvinner på dette forumet så la oss ta dem godt i mot. Det ene førte til det andre og du ble og nevnt i "krangelen." For noen gutter ville vist ha et ganske så lett kledd bilde av deg.. Det var jo en spøk men det ble tatt opp. Dette er bare noe av det, men slik det startet hvis jeg husker riktig. Jeje Nå snakker vi mat her, gleder meg! Kom hjem fra jobben så jeg er utsultet! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Det stemmer Jokke, Q7 er kommet på veiene. Mener å ha hørt at de har vært forhåndsbestilt. 6389344[/snapback] Riktig, da så jeg rett. Trodde dog ikke den var levert enda, men den har vel vært forhåndsbestilt en god tid. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 all right, men jeg orker ikke og link. For det var jo enormt mye som ble sakt.. Det var bare den gamle gutter vs jenter fighten her på forumet. En bruker som heter LoOoL la ut et bilde av seg selv i hotpants. Noe gutter her på forumet ble sinte på henne for hun var så fjortiss. Å slang drit, jeg blant annet ba folk roe seg for det er ikke ofte vi har jenter kvinner på dette forumet så la oss ta dem godt i mot. Det ene førte til det andre og du ble og nevnt i "krangelen." For noen gutter ville vist ha et ganske så lett kledd bilde av deg.. Det var jo en spøk men det ble tatt opp. Dette er bare noe av det, men slik det startet hvis jeg husker riktig. Jeje Nå snakker vi mat her, gleder meg! Kom hjem fra jobben så jeg er utsultet! 6389356[/snapback] Jupp det var søstern i det hotpantsbildet :!: Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Haha, haha. Så jævlig bra. http://www.home.no/gnist/vaffelreturn.gif - The return of the Vaffelmann. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Tøffe-Tetra: hehe så bra, du kjenner din søster godt skjønner jeg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Everybody was kung-fu fighting Those cats were fast as lightning In fact it was a little bit frightning But they fought with expert timing They were funky China men from funky Chinatown They were chopping them up and they were chopping them down It's an ancient Chineese art and everybody knew their part From a feint into a slip, and kicking from the hip Everybody was kung-fu fighting Those cats were fast as lightning In fact it was a little bit frightning But they fought with expert timing There was funky Billy Chin and little Sammy Chung He said here comes the big boss, lets get it on We took a bow and made a stand, started swinging with the hand The sudden motion made me skip now we're into a brand new trip Everybody was kung-fu fighting Those cats were fast as lightning In fact it was a little bit frightning But they did it with expert timing Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Haha, haha. Så jævlig bra.http://www.home.no/gnist/vaffelreturn.gif - The return of the Vaffelmann. 6389370[/snapback] Hvorfor leder den linken til en piczo-side? Nermere bestemt til http://www.piczo.com/Eternal-Desire?g=10525665&cr=6 Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Tøffe-Tetra: hehe så bra, du kjenner din søster godt skjønner jeg 6389376[/snapback] HEHE. ekke så farlig. trukke hu bryr seg så mye om hva folk mener om hu inne på forumet. Etter visdomord fra bruttern: Det er et hardt liv der inne og jo lengre so5 e-penis de har des mindre skal du bry deg... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Haha, haha. Så jævlig bra.http://www.home.no/gnist/vaffelreturn.gif - The return of the Vaffelmann. 6389370[/snapback] YAY 4 EMO-BOYS. <3 Everybody was kung-fu fighting 6389389[/snapback] <3 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Tøffe-Tetra: hehe så bra, du kjenner din søster godt skjønner jeg 6389376[/snapback] HEHE. ekke så farlig. trukke hu bryr seg så mye om hva folk mener om hu inne på forumet. Etter visdomord fra bruttern: Det er et hardt liv der inne og jo lengre so5 e-penis de har des mindre skal du bry deg... 6389399[/snapback] Jeg er nysgjerrig. Hvilke interesser har søstra di inne på forumet? Spilldelen?`Hardware? Software? Mobil? Var det noe annet enn gutter som brakte henne til forumet? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Tøffe-Tetra: ahahahahah så genialt sakt Vel det stemmer og så jeg går for den Men innerst inne, vil vi alle stille oss opp i hotpants på dette forumet. Bare for og bevise det bruttern din sa der. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg