Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Sist gang jeg spilte  var vel på barneskolen. Nei det er nå et navn, det kalles andre ting andre steder i landet tror jeg. balltre og tennisball. Man smeller i veien  et slag  og løper frem og tilbake. De på andre laget skal prøve å ta imot og pælme deg ned. noe slik :p kort fortalt

6387267[/snapback]

Slåball?Brentball?

6387311[/snapback]

dødball

6387325[/snapback]

Tror faktisk ikke det er dødball, der skal man kaste ballen inn til en person som sier død, og de som ikke er ved en post må gå tilbake i køen. Men kan jo være regionale forskjeller i reglene også så klart.

Zappza: Spiller da dødball med balltre og teninisball, men at det er fire eller fem baser kan jeg si meg enig i.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Zappza: Spiller da dødball med balltre og teninisball, men at det er fire eller fem baser kan jeg si meg enig i.

6387336[/snapback]

Vi spiller iallefall dødball med en mykball som vi kaster opp og slår til med armen. De på utelaget må kaste ballen inn, og er ikke de som skal springe gjennom basene i en base når ballen treffer bakken er de død.

På kølle skal du stoppe ballen og kaste på de som skal springe over ;)

Lenke til kommentar
Baseball er win!

6387351[/snapback]

Alt for slitsomt å kaste bra nok synes jeg.

Spilte baseball-light med noen amerikanere da, Softball eller noe het det. Mykere ball og annerledes kastemetode.

6387359[/snapback]

Pleide å spille baseball mye på banen her som mindre.

Er rått ja ^^

Det hendte vi kasta opp sjøl, om en eller annen ikke klarte bra kast.

-

Jeg burde bli flinkere til å kaste bra.

Tips til å kaste litt ekstra langt?

Må bruke hele kroppen, i know. Men er fortsatt ikke god til å gjøre det :p

Lenke til kommentar
jeg kasta 60 m med liten ball på ungdomsskolen, er det bra?

Jeg kaster meg i dusjen..må gjøre meg klar for festligheter!

Dere får ha en fin kveld folkens :)

6387425[/snapback]

Mitt søskenbarn kastet 73 meter, det ble skole rekord. Husker ikke hva jeg kastet

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...