Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten: Spille rotte? Tror aldri jeg har hørt det uttrykket før, hva er det?

6387207[/snapback]

Sist gang jeg spilte var vel på barneskolen. Nei det er nå et navn, det kalles andre ting andre steder i landet tror jeg. balltre og tennisball. Man smeller i veien et slag og løper frem og tilbake. De på andre laget skal prøve å ta imot og pælme deg ned. noe slik :p kort fortalt

Lenke til kommentar
Hvor lenge går det før man blir kvitt sånn advarsels prosent greier a? Føler meg som en skikkelig internett kjeltring! :(

6387268[/snapback]

Halvt år tror jeg

6387278[/snapback]

såpass ja :p .. yea yea..sånn kan det gå

6387283[/snapback]

Jeg var 2 dager fra elns, så fikk jeg 10% til. :dontgetit:

6387290[/snapback]

eid

Lenke til kommentar

6387207[/snapback]

Sist gang jeg spilte var vel på barneskolen. Nei det er nå et navn, det kalles andre ting andre steder i landet tror jeg. balltre og tennisball. Man smeller i veien et slag og løper frem og tilbake. De på andre laget skal prøve å ta imot og pælme deg ned. noe slik :p kort fortalt

6387267[/snapback]

Slåball?Brentball?

Lenke til kommentar
Sist gang jeg spilte  var vel på barneskolen. Nei det er nå et navn, det kalles andre ting andre steder i landet tror jeg. balltre og tennisball. Man smeller i veien  et slag  og løper frem og tilbake. De på andre laget skal prøve å ta imot og pælme deg ned. noe slik :p kort fortalt

6387267[/snapback]

Slåball eller dødball tror jeg vi kaller det her nede, litt usikker egentlig. Høres morsomt ut i alle fall.

Lenke til kommentar

6387207[/snapback]

6387267[/snapback]

Slåball?Brentball?

6387311[/snapback]

dødball

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...