hylo Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg driter i hva andre sier om meg. De får flame meg så mye DE vil, jeg kommer til å forsvare meg. Men jeg går ikke ut etter personer. Jeg tror mange damer vil sette pris på en mann som faktsik er det han er å ikke en halv kvinne. EDIG: Leif 6386344[/snapback] Tror mange damer vi faktisk sette pris på en mann som faktisk ikke har fett hår, ikke lukter vondt og har barbert seg. 6386355[/snapback] Det er forskjell på å luke litt i pungskjegget og å rive av seg hele sekken.Menn skal være menn ... reinslige menn ... ikke jålete menn! MENN! 6386370[/snapback] Prata for det første om i ansiktet, men du har et godt poeng. Det er forøvrig en forskjell på å være jålete og å gjøre litt diverse med seg selv. (Dvs. parfyme, barbering, ordne hår osv...) Men når det går over til å sette på seg brunkrem og diverse, blir det litt jålete. :\ Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Neppe? Hvordan kan du se at jeg har brukt brunkrem og vært i solarium, og ikke på stranden? 6386390[/snapback] Han kan vel ikke det? Men det har ingenting med saken å gjøre heller. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg spurte pent om han va homo, det er IKKE noe galt i det. Om han er det, så tørr han vel å stå for det. Om han er homo så får ikke jeg et annet syn på han fordet. Jeg forstår han ikke, men det er ikke meningen jeg skal det. Du kalte meg teit å håpet på at jeg var en døende rase. Det DU sier er at du ønsker en person død. Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Det er forskjell på å luke litt i pungskjegget og å rive av seg hele sekken.Menn skal være menn ... reinslige menn ... ikke jålete menn! MENN! 6386370[/snapback] Husk alle har egen definisjon for ordet "MENN" Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Neppe? Hvordan kan du se at jeg har brukt brunkrem og vært i solarium, og ikke på stranden? 6386390[/snapback] Han kan vel ikke det? Men det har ingenting med saken å gjøre heller. 6386395[/snapback] Men hvordan kan det tre ting med samme resultat være enten lite mandig eller mandig? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Selvbruningskrem er ghey ...? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 @ Hylo: Vi er nok antagelig ganske 100% enig på de fleste områder når det gjelder det der. Grensa går når man begynner å bli litt vel forfengelig. Jeg i mitt tilfelle, skal ha at jeg er en boms ... ja jeg dusjer og står i ... men der går også grensa. Og jeg har da ikke problemer med kvinnfolka. Bustete hår, halvskjegg, møkkete arbeidsklær og rullings skremmer visst ikke. Men det gjør derimot rosa skjorte, pakkishår, brunkrem og 4000,- i klær! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Neppe? Hvordan kan du se at jeg har brukt brunkrem og vært i solarium, og ikke på stranden? 6386390[/snapback] Du kan ha glemt å smøre på brunkrem enkelte steder. F.eks under haken. Da syntes det. Men ellers er det veldig vanskelig. Men brunkrem gir som regel en litt mer "fyldig" farge. I allefall som jeg har sett det. Fargen som solen lager er litt mer skarp, syntes jeg. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 hyggelig med litt liv i SO da man kommer hjem fra jobb! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 hyggelig med litt liv i SO da man kommer hjem fra jobb! 6386420[/snapback] Ble plutselig mye folk her ja Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 @ Hylo: Vi er nok antagelig ganske 100% enig på de fleste områder når det gjelder det der. Grensa går når man begynner å bli litt vel forfengelig. Jeg i mitt tilfelle, skal ha at jeg er en boms ... ja jeg dusjer og står i ... men der går også grensa. Og jeg har da ikke problemer med kvinnfolka. Bustete hår, halvskjegg, møkkete arbeidsklær og rullings skremmer visst ikke. Men det gjør derimot rosa skjorte, pakkishår, brunkrem og 4000,- i klær! 6386415[/snapback] Kommer vel mest av bosted. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 @ Hylo: Vi er nok antagelig ganske 100% enig på de fleste områder når det gjelder det der. Grensa går når man begynner å bli litt vel forfengelig. Jeg i mitt tilfelle, skal ha at jeg er en boms ... ja jeg dusjer og står i ... men der går også grensa. Og jeg har da ikke problemer med kvinnfolka. Bustete hår, halvskjegg, møkkete arbeidsklær og rullings skremmer visst ikke. Men det gjør derimot rosa skjorte, pakkishår, brunkrem og 4000,- i klær! 6386415[/snapback] Kommer vel mest av bosted. 6386427[/snapback] Nei? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 hyggelig med litt liv i SO da man kommer hjem fra jobb! 6386420[/snapback] Ble plutselig mye folk her ja 6386423[/snapback] Tror aldri Neppe har vært så aktiv som nå! (i SO altså) Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Og jeg har da ikke problemer med kvinnfolka.Bustete hår, halvskjegg, møkkete arbeidsklær og rullings skremmer visst ikke. Men det gjør derimot rosa skjorte, pakkishår, brunkrem og 4000,- i klær! 6386415[/snapback] har noe med hvor man bor og hvilket miljø det er der og da hadde jeg bodd i Sande så ser jeg ikke bortifra at vi hadde vært ganske like. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 @ Hylo: Vi er nok antagelig ganske 100% enig på de fleste områder når det gjelder det der. Grensa går når man begynner å bli litt vel forfengelig. Jeg i mitt tilfelle, skal ha at jeg er en boms ... ja jeg dusjer og står i ... men der går også grensa. Og jeg har da ikke problemer med kvinnfolka. Bustete hår, halvskjegg, møkkete arbeidsklær og rullings skremmer visst ikke. Men det gjør derimot rosa skjorte, pakkishår, brunkrem og 4000,- i klær! 6386415[/snapback] Vi er nok enige. Jeg er fast rullingsrøyker selv, btw. Halvskjegg 90% av tiden her og, og til til tider ganske shabby. Rosa skjorter, pakkishår, brunkrem og 4000,- i klær skremmer meg. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Neppe? Hvordan kan du se at jeg har brukt brunkrem og vært i solarium, og ikke på stranden? 6386390[/snapback] Jeg ser det på damen min når hun bruker brunkrem, hadde ikke hatt store problemer med å sett det på deg heller. Men egentlig er ikke det poenget. Poenget er at man skal være som man er skapt, å se naturlig ut. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Og jeg har da ikke problemer med kvinnfolka.Bustete hår, halvskjegg, møkkete arbeidsklær og rullings skremmer visst ikke. Men det gjør derimot rosa skjorte, pakkishår, brunkrem og 4000,- i klær! 6386415[/snapback] har noe med hvor man bor og hvilket miljø det er der og da hadde jeg bodd i Sande så ser jeg ikke bortifra at vi hadde vært ganske like. 6386438[/snapback] Så du sier at damene i Sande tar det de får? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Nei? 6386428[/snapback] Jo. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 ]Du kan ha glemt å smøre på brunkrem enkelte steder. F.eks under haken. Da syntes det. Men ellers er det veldig vanskelig. Men brunkrem gir som regel en litt mer "fyldig" farge. I allefall som jeg har sett det. Fargen som solen lager er litt mer skarp, syntes jeg. 6386419[/snapback] Jeg har smurt meg inn med selvbruningi flere år. Unnskyd at jeg sier det, ndu skal være god hvis du avslører den(hvis du da ikke vet at jeg tilfeldigiv var en god del blekere i går - og ikke tok en svipptur til Nassau). Farven fra selvbruning ser ofte finere ut ja. Men hvis man har funnet en krem som passer deg, så skal ikke de by på problemer i noen utstrekning. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 @ Hylo: Vi er nok antagelig ganske 100% enig på de fleste områder når det gjelder det der. Grensa går når man begynner å bli litt vel forfengelig. Jeg i mitt tilfelle, skal ha at jeg er en boms ... ja jeg dusjer og står i ... men der går også grensa. Og jeg har da ikke problemer med kvinnfolka. Bustete hår, halvskjegg, møkkete arbeidsklær og rullings skremmer visst ikke. Men det gjør derimot rosa skjorte, pakkishår, brunkrem og 4000,- i klær! 6386415[/snapback] Kommer vel mest av bosted. 6386427[/snapback] Nei? 6386428[/snapback] Jo? Her jeg bor tror jeg at skitten oransje arbeidsbukse, olje i trynet og ikke-barbert-seg-på-ei-uke drar mer damer enn, uhm, JoachimR-typen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg