Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke ute etter no fasit svar eller. Jeg sa at det er min oppfattning at menn skal være naturlig. Menn skal ikke bruke sminke, men noe å ha i håret er jo greit.

Men gutter som går med brunkrem å alt det der. Nei å nei.

6386265[/snapback]

jaja det forstår jeg..

Min oppfatning er at det er en grense..

Det er greit å sole seg, greit å ikke ha en macho jobb som å jobbe som brannmann..

Er ikke så greit å sminke seg, pule gutter i rævva osv, da er du over åp det homofile(ikke det at det er no gærnt med dem)

Men når du sa å sole seg er gærnt, det blir litt drøyt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Inlegg

6386171[/snapback]

Du må gjernes synes det er femi, men det er ytterst få skikkelige mannfolk som gidder å følge disse retningslinjene for å være godtatt og godkjent mannfolk. De fleste foretrekker å se bra ut (ved f eks å bruke sminke, sole seg, stå en halvtime foran speilet og kle seg fint).

Det er ingenting barskt med å gi faen i utseendet.

6386289[/snapback]

Jeg ber ikke deg følge det. Jeg sa det er MITT syn på en mann. Det er ikke galt i å sole seg, men å ta sol. Som i Solarium, den synes jeg er tvilsom.

Jeg prøver å kle meg fint jeg også. Jeg sitter med skjorte å har på meg et beltet. Men jeg sminker meg faan ikke.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke ute etter no fasit svar eller. Jeg sa at det er min oppfattning at menn skal være naturlig. Menn skal ikke bruke sminke, men noe å ha i håret er jo greit.

6386265[/snapback]

jaja det forstår jeg..

Det er greit å sole seg, greit å ikke ha en macho jobb som å jobbe som brannmann..

Er ikke så greit å sminke seg, pule gutter i rævva osv, da er du over åp det homofile(ikke det at det er no gærnt med dem)

6386293[/snapback]

Sole seg på stranda er helt greit, men ikke i solarium. Som jeg sier, det er min mening. Det er ikke person angrep.

Som visse andre driver med.

Lenke til kommentar

6386265[/snapback]

jaja det forstår jeg..

6386293[/snapback]

Sole seg på stranda er helt greit, men ikke i solarium. Som jeg sier, det er min mening. Det er ikke person angrep.

Som visse andre driver med.

6386324[/snapback]

Et godt råd, Neppe: En uskreven regel på dette forumet sier at kontroversielle/egne meninger møtes meg avsky og flaming.

Lenke til kommentar
Du må gjernes synes det er femi, men det er ytterst få skikkelige mannfolk som gidder å følge disse retningslinjene for å være godtatt og godkjent mannfolk. De fleste foretrekker å se bra ut (ved f eks å bruke sminke, sole seg, stå en halvtime foran speilet og kle seg fint).

Det er ingenting barskt med å gi faen i utseendet.

6386289[/snapback]

Jeg mener det finnes en mellomting. Jeg bruker selv en stund foran speilet og ordner hår (har kort hår nå. Tar litt tid å ordne bakoversleik :)), diverse parfymer og barbering, men bruker ikke en hel halvtime på å få meg til å se ut som the stud. Bruker nærmere tyve minutter og jeg er barsk som faen. :)

Ergo, point taken til Steffyboy.

Lenke til kommentar

Jeg driter i hva andre sier om meg. De får flame meg så mye DE vil, jeg kommer til å forsvare meg. Men jeg går ikke ut etter personer.

Jeg tror mange damer vil sette pris på en mann som faktsik er det han er å ikke en halv kvinne.

EDIG: Leif

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Jeg driter i hva andre sier om meg. De får flame meg så mye DE vil, jeg kommer til å forsvare meg. Men jeg går ikke ut etter personer.

Jeg tror mange damer vil sette pris på en mann som faktsik er det han er å ikke en halv kvinne.

6386344[/snapback]

Det er bare noe media sier. Her jeg bor faller jenter for wiggere som er moteinteresserte som f...

Endret av superseven
Lenke til kommentar

superseven: Kontroversielt elskes. Å ha meninger som ikke har grunnlag i annet enn utdaterte tankeganger slås hardt ned på. Det siste vi trenger i en moderne verden er folk som insisterer på at slik det var i 1950, skal det være nå.

Menn er ikke mindre menn om de er brun i kroppen. Mer attraktiv til det motsatte kjønnet er de selvsagt, men ikke mindre mann.

Lenke til kommentar

6386344[/snapback]

Tror mange damer vi faktisk sette pris på en mann som faktisk ikke har fett hår, ikke lukter vondt og har barbert seg. :)
Lenke til kommentar

6386344[/snapback]

Tror mange damer vi faktisk sette pris på en mann som faktisk ikke har fett hår, ikke lukter vondt og har barbert seg. :)

6386355[/snapback]

Det er forskjell på å luke litt i pungskjegget og å rive av seg hele sekken.

Menn skal være menn ... reinslige menn ... ikke jålete menn!

MENN!

Lenke til kommentar

6386344[/snapback]

6386355[/snapback]

Du følger ikke med. Det er ikke snakk om det.

Å dursje er ikke femi, det er hygenisk. Det er helt greit å bruke parfyme, bare du ikke har på 5 spruter istedet for 2 for det er ubehaglig.

Du må lese det jeg siter faan.

SMINKE - S M I N K E - Check, lite mandig

SOLARIUM - S O L A R I U M - Check, lite mandig

BRUNKREM - B R U N K R E M - Check, lite mandig

DUSJE - HYGENISK

PARFYME - TILTREKKENDE

BARBERE SEG - ETTER EGET BEHOV

Nå gidder jeg ikke si det flere ganger.

Lenke til kommentar
Å du diskriminerer andre forumbrukere, noe som faktisk ikke er lov.

6386290[/snapback]

Diskriminere gjør jeg ikke, jeg sier meg uenig i flere utrolig teite uttalelser, med bakgrunn i holdninger vi bør holde oss for gode for.

Men jeg går ikke ut etter personer.

6386344[/snapback]

Ikke får å våre frekk, men er du homo ? :p

6386014[/snapback]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...