Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6386073[/snapback]

Det er din mening at menn skal være neandertaler? Stå opp av sengen og kom deg på den barske jobben din (godkjente yrker: brannmann, bygningsarbeider, politi) uten å se i speilet eller pusse tennene, og deretter komme hjem og ha masse heterofilt sex?

YEAH.

Frister ikke.

6386130[/snapback]

Din patetiske bolledeig. Du må lese hva jeg skriver.

Hva faan har pusse tennene med å være jålete å gjøre. Det er jo som å si at tegnestifter har noe med taco å gjøre. Noe som det til opplysning IKKE har.

Jeg synes det er femi å SOLE seg, SMINKE seg, stå en HALV time framfor speilet med skjønnhetsprodukter, ikke tannkrem.

Jeg kommer gjerne hjem å har masse hetrofilt sex, noen foretrekker fitte skjønner du.

Lenke til kommentar
[usaklig] Bare gutter som sitter og pisser bruker alle pengene på klær og sminke [/usaklig] :tease:

[seriøst] Det skal være forskjell på kvinner og menn, men også menn bør bry seg om utseendet, det er natulig å tenke på hvordan man ser ut – enten man er mann, eller kvinne. [/seriøst] :)

6386172[/snapback]

Det er veldig naturlig. Det er veldig naturlig for menn å kjøpe seg klær. Men forskjellen er at vi bruker ikke 1 time på å finne ei bukse. Jeg kjøper meg ofte klær. Men jeg kjøper men ikke rosa tanga for å si det sånn.

Så klart vil man se pen ut, men som man bør man sikte mer mot kjekk en søt.

Lenke til kommentar
[usaklig] Bare gutter som sitter og pisser bruker alle pengene på klær og sminke [/usaklig] :tease:

[seriøst] Det skal være forskjell på kvinner og menn, men også menn bør bry seg om utseendet, det er natulig å tenke på hvordan man ser ut – enten man er mann, eller kvinne. [/seriøst] :)

6386172[/snapback]

Det er veldig naturlig. Det er veldig naturlig for menn å kjøpe seg klær. Men forskjellen er at vi bruker ikke 1 time på å finne ei bukse. Jeg kjøper meg ofte klær. Men jeg kjøper men ikke rosa tanga for å si det sånn.

6386187[/snapback]

Sant nok. *14-tegn*

Lenke til kommentar

6386187[/snapback]

du putter alle i en sekk. bare fordi noen bruker lang tid på badet eller lang tid på å finne klær som en liker, så skal man gå i tanga og være homofil hele dagen.

Homofil - liker gutter, veldig opptatt av utseende

Metrolfil - hetrofile menn som er nærmere sin feminine side enn den machosismen du snakket om.

;)

Lenke til kommentar
Det er veldig naturlig.

Inlegg

6386187[/snapback]

du putter alle i en sekk. bare fordi noen bruker lang tid på badet eller lang tid på å finne klær som en liker, så skal man gå i tanga og være homofil hele dagen.

Homofil - liker gutter, veldig opptatt av utseende

Metrolfil - hetrofile menn som er nærmere sin feminine side enn den machosismen du snakket om.

;)

6386217[/snapback]

Jeg putter ikke alle i en sekk. Jeg gir ut min menining og oppfattning om hvordan menn bør være. Det jeg sier at jeg synes ikke de skal være puslette. Det gjelder ALLE menn.

EDIT: Det er forskjell på menn og kvinner. Takk og lov. Jeg er fullt imot likestilling for begge kjønn, av den grunn at kvinner og menn SKAL være forskjellige. Dermet synes jeg det er bra å la kvinner ha alle samme rettigheter som menn. La de få jobbene de vil ha, la de bli behandlet som kvinner, å ikke som menn.

Det er ikke noe å skjule at de faktisk er fysisk svakere enn oss menn.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Satt et par timer på ung jobb. Fikk en jobb sammen med en annen. Sto i halvannen time og spadde opp et bed. Tungt arbeid, men digg å bli skitten :p kjipe var at jeg og hun andre kun fikk en hundrings hver. Jobben skulle jo egentlig vare i 1-2 dager.

Menmen. På an i morgen igjen. Greit å ha en grunn til å stå opp. Aua i ryggen da :/ men har handlet inn litt mat og nå skal jeg rydde. Så er det bikinitid! :!:

Lenke til kommentar
Jeg er ikke ute etter no fasit svar eller. Jeg sa at det er min oppfattning at menn skal være naturlig. Menn skal ikke bruke sminke, men noe å ha i håret er jo greit.

Men gutter som går med brunkrem å alt det der. Nei å nei.

6386265[/snapback]

Helt enig med deg!

Klart ikke gutter skal bruker noe annet stasj enn hårgele/voks.

Men, smaken er som baken!

Enten er du gay eller så er du ikke.

Lenke til kommentar
Din patetiske bolledeig. Du må lese hva jeg skriver.

Hva faan har pusse tennene med å være jålete å gjøre. Det er jo som å si at tegnestifter har noe med taco å gjøre. Noe som det til opplysning IKKE har.

Jeg synes det er femi å SOLE seg, SMINKE seg, stå en HALV time framfor speilet med skjønnhetsprodukter, ikke tannkrem.

Jeg kommer gjerne hjem å har masse hetrofilt sex, noen foretrekker fitte skjønner du.

6386171[/snapback]

Du må gjernes synes det er femi, men det er ytterst få skikkelige mannfolk som gidder å følge disse retningslinjene for å være godtatt og godkjent mannfolk. De fleste foretrekker å se bra ut (ved f eks å bruke sminke, sole seg, stå en halvtime foran speilet og kle seg fint).

Det er ingenting barskt med å gi faen i utseendet.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...