Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn, nå har jeg kjøpt deep purple, the clash, nirvana og ESSO patcher til å slenge på jakka :mrgreen:

6385581[/snapback]

Hvorfor Esso ?

Noen må holde landet igang ;)

6385569[/snapback]

TRor mange av de som poster i SO holder seg ute av den kategorien. ;)

6385598[/snapback]

Sant så sant.

Lenke til kommentar
Sånn, nå har jeg kjøpt deep purple, the clash, nirvana og ESSO patcher til å slenge på jakka :mrgreen:

Apropos Deep Purple så suger musikksmaken til Bodø-væringene. Deep Purple-konserten gikk med underksudd, sykt. Det er jo som om Beatles stod opp fra de døde og holdt en konsert i Liverpool, og at den ble en fiasko.

Lenke til kommentar

Apropos Deep Purple så suger musikksmaken til Bodø-væringene. Deep Purple-konserten gikk med underksudd, sykt. Det er jo som om Beatles stod opp fra de døde og holdt en konsert i Liverpool, og at den ble en fiasko.

6385607[/snapback]

Stusselige saker ja.. Jeg skal nå høre child in time live før jeg stryker med. Det er nå sikkert :p

Lenke til kommentar

6385607[/snapback]

I Bodø er det DDE, og tilsvarende det går i ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...