Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vell jeg er ikke så veldig glad i skole heller , det meste man lerer det er jo totalt unytting .

6385267[/snapback]

Litt greit er det vel å ha sjans på jobb etterpå? Kva du får ut av skulen er avhengig av innsatsen.

Hadde 0 timar og 0 dagar på GK og VK1 eg :D

Lenke til kommentar
vell jeg er ikke så veldig glad i skole heller , det meste man lerer det er jo totalt unytting .

6385267[/snapback]

Litt greit er det vel å ha sjans på jobb etterpå? Kva du får ut av skulen er avhengig av innsatsen.

Hadde 0 timar og 0 dagar på GK og VK1 eg :D

6385333[/snapback]

jeg har egntlig ikke hatt så store problemer med og få meg jobbe heller da .

som regel har jeg forklart meg om hvor lite skole har og si på arbeidsprestasjoner hvist fraværet midt blir nevnt og det har gått bra , nå her jeg og opparbeidet meg en del gode atester og da , når jeg jobbet for manpower ville di ikke gi slipp på meg når jeg fikk fast jobb ( ble tilbyt 2 fastjobber innen samme bransje , en med tilbut om full opplæring og utannelse og en med store muligheter for det , begge via et oppdrag , jeg var utleid til et fima som leide meg videre ut :D )

jeg valgte btw ikke jobben der jeg var garanter opplæring , men den med store sjangser pga det var en større bedrift og det faktumet at han som jeg jobbet med fra det andre firamet begynte som sjef der jeg jobber nå , og så var lønna best der :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...