Ø.B. Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Uff kjeder meg 6384231[/snapback] Det gjør jeg også. Fått så jævlig utrolig mye Zappa at jeg ikke kan legge meg. 6384238[/snapback] The muffin man is seated at the table in the laboratory of the utility muffin Research kitchen... reaching for an oversized chrome spoon he gathers an Intimate quantity of dried muffin remnants and brushing his scapular aside Procceds to dump these inside of his shirt... He turns to us and speaks: Some people like cupcakes better. I for one care less for them! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Var 47 grader når jeg var i Sahara , da var det sånn passe varmt... Nordlendinger som deg er vandt med å leve i kulden sammen med isbjørnene og derfor tåler de ikke varme like godt som oss fra sydligere breddegrader:p 6384219[/snapback] Eg bor da førr fan ikkje me isbjørna? Isflak e ein anna sak Menn eg tåle nok kulde mykkje beder enn dokker forbainna sørlendinga som får panikk etter 1cm sny! Eg har logge i teilt i -10c 6384244[/snapback] Er ikke sørlending, er fra Sandnes. Det gjør meg til ingenting ringere enn en vestlending Kulde er for pyser som er redde for varme Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Nåå skar æ færra tæ mæxico.. åå æ ska ligg i sola, prøv å spærm i ein sjø Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Nei nå blei det kjedelig her.. så da blir det god natt nattinatt til alle som er her (ctrl + v) Tidus_hmm, EvoZ, Ø.B., DemonFudge, Zappza, TeggY, janfredrik, Hylo, christer-R, Shikaru, ehs5, AnAnAs, Paull nattinatt, koos og kmel Endret 26. juni 2006 av looOool Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 :D Frank Zappa - I'm So Cute Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Feelin sorryFeelin sad So many ugly people I feel bad Im so cute Theyre so homely Some of them At home n lonely Wish they could be Very cute like me But they will never Get to be Some folks got it Some folks dont Some so ugly They never wont Everybody See his hair See his clothes Im sure you care Terry ted Is really sweet Watch the way he keep the beat Sweet as honey Hes a piece of cake >from the ginseng root n stuff he take Vitamin e n all the bs Hes so cool hell make you freeze Make you freeze Make you freeze Excuse me please Step aside Im gonna ride Im gonna strut Im gonna slide Hey, ugly folks, Go get some cyanide An die Die die die die A-ren-nen-nen-ah-ren-nen-nen A-ren-nen-nen-uh-rennda A-ren-nen-nen-ah-ren-nen-nen A-rennda-rennda-rahhh (etc. repeats) Ugly is bad And bad is wrong And wrong is sinful And sin leads to eternal damnation An hot burnin fire Hot burnin fire Hot burnin fire Hot burnin fire Screams of agony Screams of agony Screams of agony Screams of agony Arrrrrrrghhhhhhh! One two three four Im so cute! Im so cute! Im so cute! Im so cute! (etc. repeats) Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Det gjør jeg også. Fått så jævlig utrolig mye Zappa at jeg ikke kan legge meg. 6384238[/snapback] Vet jeg er stor, men vi holdt da ikke på så lenge? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Var 47 grader når jeg var i Sahara , da var det sånn passe varmt... Nordlendinger som deg er vandt med å leve i kulden sammen med isbjørnene og derfor tåler de ikke varme like godt som oss fra sydligere breddegrader:p 6384219[/snapback] Eg bor da førr fan ikkje me isbjørna? Isflak e ein anna sak Menn eg tåle nok kulde mykkje beder enn dokker forbainna sørlendinga som får panikk etter 1cm sny! Eg har logge i teilt i -10c 6384244[/snapback] Tss, -10 i telt er ingenting. Prøv -30 du! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Det gjør jeg også. Fått så jævlig utrolig mye Zappa at jeg ikke kan legge meg. 6384238[/snapback] Vet jeg er stor, men vi holdt da ikke på så lenge? 6384260[/snapback] Jeg er herdet vet du. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Det gjør jeg også. Fått så jævlig utrolig mye Zappa at jeg ikke kan legge meg. 6384238[/snapback] Vet jeg er stor, men vi holdt da ikke på så lenge? 6384260[/snapback] Jeg er herdet vet du. 6384265[/snapback] Fy faen så gay smiley Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Er ikke sørlending, er fra Sandnes. Det gjør meg til ingenting ringere enn en vestlending Kulde er for pyser som er redde for varme 6384251[/snapback] Ok, din forbanna vestlending. Har faktisk vært i Sandnes. Var en drittplass Gidder faen ikke dra dit engang. Kulde er for barske folk. Det er adskillig værre og dra til Nord Polen enn til India Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Er ikke sørlending, er fra Sandnes. Det gjør meg til ingenting ringere enn en vestlending Kulde er for pyser som er redde for varme 6384251[/snapback] Ok, din forbanna vestlending. Har faktisk vært i Sandnes. Var en drittplass Gidder faen ikke dra dit engang. Kulde er for barske folk. Det er adskillig værre og dra til Nord Polen enn til India 6384269[/snapback] Sandnes er en koselig liten by Nordpolen er barnemat Endret 26. juni 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Tss, -10 i telt er ingenting. Prøv -30 du! 6384261[/snapback] Gjerne. Men jeg gidder ikke dra til Finnmark eller Svalbard. Jeg er herdet vet du. 6384265[/snapback] Ah, merket det var så åpent. ____ Jeg tror jeg er den eneste som har lettere for å skrive bokmål enn dialekt Måtte konsentrere meg når jeg skrev det i stad Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Sandnes er en koselig liten by Nordpolen er easy så lenge man har varme klær, i India er det masse skumle dyr, selvmordsbombere og fattige folk som tigger penger ^^ 6384277[/snapback] Haha! Fikk quoten din! Jeg prater om 1900-tallet Tiggerne ble drept, tigrene skøyt man, selvmordsbombere eksisterte ikke. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Tss, -10 i telt er ingenting. Prøv -30 du! 6384261[/snapback] Gjerne. Men jeg gidder ikke dra til Finnmark eller Svalbard. 6384278[/snapback] Holder med å ta seg en tur på fjellet et par timer unna meg om vintern, det Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 natta, sonen på tv2 er dritt kjedelig Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Holder med å ta seg en tur på fjellet et par timer unna meg om vintern, det 6384297[/snapback] Og det er? Det kaldeste det kan bli her jeg bor er -15. Ikke effektiv kulde Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg liker ikke vinteren, kulde er ikke bra. Søker sol og varme mest mullig. Men slik er det i Norge. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Skal flytte til Afrika når jeg blir stor... God natt til de få som fortsatt sitter her Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg liker ikke vinteren, kulde er ikke bra. Søker sol og varme mest mullig. Men slik er det i Norge. 6384325[/snapback] Vinteren er kos. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Da var det natt. God natt onyX, Zappza, Patrick.M, RostaD, christer-R Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg