Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  EvoZ skrev:
Mine planer utover kvelden:

Holde meg våken til kl. 12:00, stikke på restaurant med en gjeng fra gamleklassen (noen av dem har jeg ikke sett på over et år), sove til tirsdag morgen, kjøre 9 timer til Gardemoen, to uker i Tyrkia.

Blir tøft å holde seg våken så lenge, så derfor har jeg god hjelp av "Team Antonsen", "Åpen Post" og "Lille Lørdag" på DVD og noen liter med Pepsi.

6384179[/snapback]

Hmm, fatte ikkje korsn dokker overleve i sør europa no om sommarn. E glad det aldri bli varmar enn 25 hær. Når de bli 30 da sei eg "Fans sol!" å gjømme meg i frysn. :thumbdown:
Lenke til kommentar
  looOool skrev:
Men ar alltid sånn at man mkriver et par meldinger etter man har sagt natta.. så sier man natta en gang til :p

6384195[/snapback]

Hva vet du om det? :p Har jo vært her sånn en uke. Men det stemmer nok. Men nå legger vi alle deg til på ignore listen, og plutselig så legger du deg til å sove, fordi ingen svarer deg.. :)

Btw, kan det at du har senga rett ved siden av pcen ha noe med at du skriver en del før du virkelig legger deg? :p

Lenke til kommentar
  TeggY skrev:
  looOool skrev:
Men ar alltid sånn at man mkriver et par meldinger etter man har sagt natta.. så sier man natta en gang til :p

6384195[/snapback]

Hva vet du om det? :p Har jo vært her sånn en uke. Men det stemmer nok. Men nå legger vi alle deg til på ignore listen, og plutselig så legger du deg til å sove, fordi ingen svarer deg.. :)

Btw, kan det at du har senga rett ved siden av pcen ha noe med at du skriver en del før du virkelig legger deg? :p

6384205[/snapback]

Jepp.. men som jeg har sagt før, om kvelden drar jeg senga forran pc'n og ligger der å skriver :p

edit: Marley, hvis æ e ein a de du e gla i, så nattinatt ^^

Endret av looOool
Lenke til kommentar
  Zappza skrev:
  EvoZ skrev:
Mine planer utover kvelden:

Holde meg våken til kl. 12:00, stikke på restaurant med en gjeng fra gamleklassen (noen av dem har jeg ikke sett på over et år), sove til tirsdag morgen, kjøre 9 timer til Gardemoen, to uker i Tyrkia.

Blir tøft å holde seg våken så lenge, så derfor har jeg god hjelp av "Team Antonsen", "Åpen Post" og "Lille Lørdag" på DVD og noen liter med Pepsi.

6384179[/snapback]

Hmm, fatte ikkje korsn dokker overleve i sør europa no om sommarn. E glad det aldri bli varmar enn 25 hær. Når de bli 30 da sei eg "Fans sol!" å gjømme meg i frysn. :thumbdown:

6384204[/snapback]

Var 47 grader når jeg var i Sahara , da var det sånn passe varmt...

Nordlendinger som deg er vandt med å leve i kulden sammen med isbjørnene og derfor tåler de ikke varme like godt som oss fra sydligere breddegrader:p

Lenke til kommentar
  looOool skrev:
Jepp.. men som jeg har sagt før, om kvelden drar jeg senga forran pc'n og ligger der å skriver :p

6384216[/snapback]

Vet du hva? Jeg vet om noe som kan hjelpe tilstanden du er i. Tast Alt+F4 en del ganger, og hvis du er uheldig å få opp noe slikt som "slå av pc?" så trykker du ja. Det funker alltid!

Lenke til kommentar
  looOool skrev:
  TeggY skrev:
  looOool skrev:

6384195[/snapback]

6384205[/snapback]

Jepp.. men som jeg har sagt før, om kvelden drar jeg senga forran pc'n og ligger der å skræver som en ælg! :p

edit: Hvis æ e ein a de du e gla i, så nattinatt ^^

6384216[/snapback]

hæhæhæhæhæhæææ Endret av Tidus_hmm
Lenke til kommentar
  Tidus_hmm skrev:
  looOool skrev:
  TeggY skrev:
  looOool skrev:

6384195[/snapback]

6384205[/snapback]

Jepp.. men som jeg har sagt før, om kvelden drar jeg senga forran pc'n og ligger der å skræver som en ælg! :p

edit: Hvis æ e ein a de du e gla i, så nattinatt ^^

6384216[/snapback]

hæhæhæhæhæhæææ

6384224[/snapback]

Du er driiiitiings :D

Lenke til kommentar
  EvoZ skrev:
No tykkjar eg det vart litt veel nord-Noregsk her inne...

6384193[/snapback]

Ta å reis te han Gammel Erik! Ka? Veit du ikkje kor hainn bor henn? Det ska eg fan steike me sei deg! Han bor i de rødaste hælvette sammen me hainn Satan (Kainn tolkes som Staten) sjøll!

Tidus_hmm skrev:
Ædit: æ skar dræp dåkk

6384194[/snapback]

Træng du hjælp?

___

M RLY: E du gla i mæ?

Lenke til kommentar
  EvoZ skrev:
Var 47 grader når jeg var i Sahara , da var det sånn passe varmt...

Nordlendinger som deg er vandt med å leve i kulden sammen med isbjørnene  og derfor tåler de ikke varme like godt som oss fra sydligere breddegrader:p

6384219[/snapback]

Eg bor da førr fan ikkje me isbjørna? Isflak e ein anna sak :wee:

Menn eg tåle nok kulde mykkje beder enn dokker forbainna sørlendinga som får panikk etter 1cm sny! Eg har logge i teilt i -10c :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...