Even. Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Nå legger i hvert fall jeg meg... God natt til EvoZ, Ø.B., looOoo0ool, TeggY, AnAnAsAs, Zappza, Paull, Hylol, Lisø, kaiern Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Mine planer utover kvelden: Holde meg våken til kl. 12:00, stikke på restaurant med en gjeng fra gamleklassen (noen av dem har jeg ikke sett på over et år), sove til tirsdag morgen, kjøre 9 timer til Gardemoen, to uker i Tyrkia. Blir tøft å holde seg våken så lenge, så derfor har jeg god hjelp av "Team Antonsen", "Åpen Post" og "Lille Lørdag" på DVD og noen liter med Pepsi. 6384179[/snapback] Hmm, fatte ikkje korsn dokker overleve i sør europa no om sommarn. E glad det aldri bli varmar enn 25 hær. Når de bli 30 da sei eg "Fans sol!" å gjømme meg i frysn. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Men ar alltid sånn at man mkriver et par meldinger etter man har sagt natta.. så sier man natta en gang til 6384195[/snapback] Hva vet du om det? Har jo vært her sånn en uke. Men det stemmer nok. Men nå legger vi alle deg til på ignore listen, og plutselig så legger du deg til å sove, fordi ingen svarer deg.. Btw, kan det at du har senga rett ved siden av pcen ha noe med at du skriver en del før du virkelig legger deg? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Gjett hvem som ikke får sove =( Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Natta til de jeg er glad i. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Ææ sær på dæ, og du sær på mæ! æ sæiie jaja æ vil ha dæ!! æ vil kjennn dæ kropp imot mæææ Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Men ar alltid sånn at man mkriver et par meldinger etter man har sagt natta.. så sier man natta en gang til 6384195[/snapback] Hva vet du om det? Har jo vært her sånn en uke. Men det stemmer nok. Men nå legger vi alle deg til på ignore listen, og plutselig så legger du deg til å sove, fordi ingen svarer deg.. Btw, kan det at du har senga rett ved siden av pcen ha noe med at du skriver en del før du virkelig legger deg? 6384205[/snapback] Jepp.. men som jeg har sagt før, om kvelden drar jeg senga forran pc'n og ligger der å skriver edit: Marley, hvis æ e ein a de du e gla i, så nattinatt ^^ Endret 26. juni 2006 av looOool Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Mine planer utover kvelden: Holde meg våken til kl. 12:00, stikke på restaurant med en gjeng fra gamleklassen (noen av dem har jeg ikke sett på over et år), sove til tirsdag morgen, kjøre 9 timer til Gardemoen, to uker i Tyrkia. Blir tøft å holde seg våken så lenge, så derfor har jeg god hjelp av "Team Antonsen", "Åpen Post" og "Lille Lørdag" på DVD og noen liter med Pepsi. 6384179[/snapback] Hmm, fatte ikkje korsn dokker overleve i sør europa no om sommarn. E glad det aldri bli varmar enn 25 hær. Når de bli 30 da sei eg "Fans sol!" å gjømme meg i frysn. 6384204[/snapback] Var 47 grader når jeg var i Sahara , da var det sånn passe varmt... Nordlendinger som deg er vandt med å leve i kulden sammen med isbjørnene og derfor tåler de ikke varme like godt som oss fra sydligere breddegrader:p Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Jepp.. men som jeg har sagt før, om kvelden drar jeg senga forran pc'n og ligger der å skriver 6384216[/snapback] Vet du hva? Jeg vet om noe som kan hjelpe tilstanden du er i. Tast Alt+F4 en del ganger, og hvis du er uheldig å få opp noe slikt som "slå av pc?" så trykker du ja. Det funker alltid! Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Men ar alltid sånn at man mkriver et par meldinger etter man har sagt natta.. så sier man natta en gang til 6384195[/snapback] Hva vet du om det? Har jo vært her sånn en uke. Men det stemmer nok. Men nå legger vi alle deg til på ignore listen, og plutselig så legger du deg til å sove, fordi ingen svarer deg.. Btw, kan det at du har senga rett ved siden av pcen ha noe med at du skriver en del før du virkelig legger deg? 6384205[/snapback] Jepp.. men som jeg har sagt før, om kvelden drar jeg senga forran pc'n og ligger der å skræver som en ælg! edit: Hvis æ e ein a de du e gla i, så nattinatt ^^ 6384216[/snapback] hæhæhæhæhæhæææ Endret 26. juni 2006 av Tidus_hmm Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 47 grader = passe varmt? Er du syk, menneske? Blir vel rundt 30 grader i kreta sånn ca. Ei uke igjen nå. ----- Noen, hjelp meg med å sove kthx. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Men ar alltid sånn at man mkriver et par meldinger etter man har sagt natta.. så sier man natta en gang til 6384195[/snapback] Hva vet du om det? Har jo vært her sånn en uke. Men det stemmer nok. Men nå legger vi alle deg til på ignore listen, og plutselig så legger du deg til å sove, fordi ingen svarer deg.. Btw, kan det at du har senga rett ved siden av pcen ha noe med at du skriver en del før du virkelig legger deg? 6384205[/snapback] Jepp.. men som jeg har sagt før, om kvelden drar jeg senga forran pc'n og ligger der å skræver som en ælg! edit: Hvis æ e ein a de du e gla i, så nattinatt ^^ 6384216[/snapback] hæhæhæhæhæhæææ 6384224[/snapback] Du er driiiitiings Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 No tykkjar eg det vart litt veel nord-Noregsk her inne... 6384193[/snapback] Ta å reis te han Gammel Erik! Ka? Veit du ikkje kor hainn bor henn? Det ska eg fan steike me sei deg! Han bor i de rødaste hælvette sammen me hainn Satan (Kainn tolkes som Staten) sjøll! Ædit: æ skar dræp dåkk 6384194[/snapback] Træng du hjælp? ___ M RLY: E du gla i mæ? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Du er driiiitiings 6384228[/snapback] Jeg troooor kanskje du har nevnt det før i kveld Uff kjeder meg Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 ææ seer en ælg skræve over baidekaret! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Post 1234 i SO5 for meg: woot denna meldingen går til ingen andre enn _INGEN_ HA! Jeg får ikke sove, så to bad bitches n hoes. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Uff kjeder meg 6384231[/snapback] Finn deg en døgnåpen esso, og kjøp en burger! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Uff kjeder meg 6384231[/snapback] Det gjør jeg også. Fått så jævlig utrolig mye Zappa at jeg ikke kan legge meg. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Hærreguud, zkjærpings a.. ælger kain flyy Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Var 47 grader når jeg var i Sahara , da var det sånn passe varmt... Nordlendinger som deg er vandt med å leve i kulden sammen med isbjørnene og derfor tåler de ikke varme like godt som oss fra sydligere breddegrader:p 6384219[/snapback] Eg bor da førr fan ikkje me isbjørna? Isflak e ein anna sak Menn eg tåle nok kulde mykkje beder enn dokker forbainna sørlendinga som får panikk etter 1cm sny! Eg har logge i teilt i -10c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg