Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Word!

Men mye tid må man bruke på msn for å bli regna som msn hore/gigolo? :blush:  :p

6383923[/snapback]

Ikkje kor længe folk sett på, de drit eg langveis i. Eg tænke på jente (og gutta) som sæll seg sjøll førr kontantkort :nei:

6383940[/snapback]

Yes, fikk fortalt det. Men, finnes jo og dem som blotter seg på cam, for cash elns på nordicmafia :w00t:

DET er kult det!

Lenke til kommentar
Word!

Men mye tid må man bruke på msn for å bli regna som msn hore/gigolo? :blush:  :p

6383923[/snapback]

Ikkje kor længe folk sett på, de drit eg langveis i. Eg tænke på jente (og gutta) som sæll seg sjøll førr kontantkort :nei:

6383940[/snapback]

Går rykter om at det var en fyr* her som sugde en annen fyr for snus.(I Bergen... fyren heter visstnok "Molly", men navnet Hylo ble også nevnt på et tidspunkt. :ermm: )

*Fyr er et slangord for gutt, eller mann alså det mannlige kjønn.

Endret av Patrick.M
Lenke til kommentar
ÆÆææ ser ette hain Ruuudolf.. kor ær hain ruuudolf

6383942[/snapback]

Nei kem svartn veit? Eg trur eg putta hainn i bodn, ska eg sjekke førr deg? Vess han ikkje e der så e han i skogen :cool:

Går rykter om at det var en fyr* her som sugde en annen fyr for snus.(I Bergen... fyren heter visstnok "Molly")

6383949[/snapback]

Å herregud! Eg trudde først du meinte Hylo :!:
Lenke til kommentar
Ny paintskillz avatar  :)

6383981[/snapback]

^^ Den var kul

Seriøst, kunne du ikke sendt en PM eller noe? Hvis alle skulle gjort sånn som deg, hadde dette vært en jævlig kjedelig tråd. Du skjønner vel det selv?

6383984[/snapback]

PM e førr tapera, du burde ha lært det så lenge som du har vært her :dontgetit:
Lenke til kommentar

HEHE!!1 tøft at jeg må tjene 80 000 på 1 ½, og jeg har ingen anelse på hvordan jeg skal klare det.

Vel, 50 000, da. Siden jeg får stipend.

HYLO <3<3<3

Hahaha @ Patrick.M, du var tydligvis ikke så mye bedre enn han i klassen din du heller nei. *flireknis*

Endret av christer-R
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...