SkyMarshall Arts Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 @ Marley: Kreativitet er svaret på alle problemer 6383563[/snapback] Det vil jeg tro. Skriver litt musikk nå for tida faktisk, litt utløp etter å ha blitt dumpa. 6383576[/snapback] Haha ja, det er absolutt den rette tia å skrive tekster. Er man såra tenker man mye rart. Man er jo totalt skrudd i hodet de øyeblikkene, så hvis man faktisk setter seg ned å produserer noe og står for det senere når man er såra - så blir resultatet fett. Alle ting man mener blir bra .... som regel! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 @ Marley: Kreativitet er svaret på alle problemer 6383563[/snapback] Det vil jeg tro. Skriver litt musikk nå for tida faktisk, litt utløp etter å ha blitt dumpa. 6383576[/snapback] Haha ja, det er absolutt den rette tia å skrive tekster. Er man såra tenker man mye rart. Man er jo totalt skrudd i hodet de øyeblikkene, så hvis man faktisk setter seg ned å produserer noe og står for det senere når man er såra - så blir resultatet fett. Alle ting man mener blir bra .... som regel! 6383588[/snapback] Men jeg har ikke tenkt til å voldta Sultans of Swing. Skriver egen melodi. Om det blir tekst får man se på. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Hylo og jeg skal jo drikke whisky til sommern, det er jo avklart for lengst.Hvor langt er det til Hamburg? 6383572[/snapback] Jaja. *finne seg noen andre* 6383583[/snapback] Du skal Selvfølgelig også være med, ingen fest uten deg Visste dere at halvparten av alle drukningsulykker skjer med åpen smekk? Folk klarer faen meg ikke å pisse uten å detta uti lenger engang. For dårlig Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 eeehhh... du napper IKKE vipper.. *må på do, løpe* 6383574[/snapback] Nei, men jeg napper bryn. 6383579[/snapback] Jeg hadde gått for ansiktsbehandling. Men alt sammen på en dag hadde da vært innertier. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 @ Marley: Prøv da vel... og gi en demo på det i musikk-delen av forumet. Moro å høre. Nå skal ikke jeg ha at jeg kommer til å lage mange veldig seriøse sanger fremover. Livet er for kjipt til å sutre over ... bedre å le gett! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg hadde gått for ansiktsbehandling. Men alt sammen på en dag hadde da vært innertier. 6383600[/snapback] Ja, det hadde vært deilig. Kanskje jeg skal bestille i morgen og få alt på samme dag Anyways, ikke mer batteri på PC'en heller nå. Natta<3 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Du skal Selvfølgelig også være med, ingen fest uten deg Visste dere at halvparten av alle drukningsulykker skjer med åpen smekk? Folk klarer faen meg ikke å pisse uten å detta uti lenger engang. For dårlig 6383597[/snapback] Etter den siste ulykken til Hylo, da han sovna fordi han var dritings, så våknet jeg med åpen smekk hvertfall. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 @ Marley: Prøv da vel... og gi en demo på det i musikk-delen av forumet. Moro å høre. Nå skal ikke jeg ha at jeg kommer til å lage mange veldig seriøse sanger fremover. Livet er for kjipt til å sutre over ... bedre å le gett! 6383616[/snapback] Skal jobbe med sangen når jeg er i Australia den neste måneden. Når jeg kommer tilbake skal jeg ha noe dugelig materiale. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) du? skymarshall? Der jeg kan laste ned dissa morrosangene dine.. har lasta ned en, men på resten av de andre så begynner det bare å spille av musikken på nettet (medierknappen) Når jeg trykker på sangen der man kan laste ned .. og pc'n min er for dårlig for medieknappen, så da fuckern seg opp :/ what caan I do to laste ned?? *bad boys, bad boys, what ya gonna do? what ya gonna do when they come for you* hva faen!! haha lol Endret 25. juni 2006 av looOool Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 ja stikker og ser film jeg. snakkes senere folket Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Æ vett kor væien går, æ vett kor væien går UUUUUUUt mot havet Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Etter den siste ulykken til Hylo, da han sovna fordi han var dritings, så våknet jeg med åpen smekk hvertfall. 6383620[/snapback] Trodde nesten det var du som stoppa oppå E6 jeg når vi var der. Altså, seriøst, de hørte på Stevie Ray Vaughan! Fisk1: Hvorfor dukka ikke du opp da? Endret 25. juni 2006 av Ø.B. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Ja nå smører jeg på greit tjukt her også da. Personen i sangen har overhodet ingen relasjoner med den virkelige personen. Men noe trist skjedde, å da måtte jeg lage en trist sang. Låter blir best når man HAR noe å synge om vett. 6383530[/snapback] Joda, men sangen var så trist Skal kjøpe ny 360 hos Elkjøp, bruke den helt til jeg får min tilbake fra service også levere den inn Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Æ vett kor væien går, æ vett kor væien går UUUUUUUt mot havet 6383640[/snapback] erru full eller?? :D Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Ja nå smører jeg på greit tjukt her også da. Personen i sangen har overhodet ingen relasjoner med den virkelige personen. Men noe trist skjedde, å da måtte jeg lage en trist sang. Låter blir best når man HAR noe å synge om vett. 6383530[/snapback] Joda, men sangen var så trist Skal kjøpe ny 360 hos Elkjøp, bruke den helt til jeg får min tilbake fra service også levere den inn 6383650[/snapback] Hvis en reparasjon etter forbrukerkjøpsloven tar mer enn en arbeidsuke har du krav på erstatnigsprodukt. Lenke til kommentar
reds Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Fan, beskjed fra øverste høvding om at det er legetid. Natta, folkens. Sees imorra. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Fisk1: Hvorfor dukka ikke du opp da? 6383642[/snapback] Glømte at jeg skulle på arbe' vett. Dumt egentlig. Her var jeg i partyform og alt! EDIT: God natt kjehaako. =) Endret 25. juni 2006 av Fisk1 Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Nå er det kvelden for min del og. Godnatt Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Foxyboy, Zappza, Hylo, looOool, chills, fredrikrb, fox88, BanAnus, Lisø, Ø.B., DemonFudge, Fisk1, Tidus_hmm, fUzZy^, thewiz, MagnusW, Paull . Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Du skal Selvfølgelig også være med, ingen fest uten deg Visste dere at halvparten av alle drukningsulykker skjer med åpen smekk? Folk klarer faen meg ikke å pisse uten å detta uti lenger engang. For dårlig 6383597[/snapback] Etter den siste ulykken til Hylo, da han sovna fordi han var dritings, så våknet jeg med åpen smekk hvertfall. 6383620[/snapback] ØY! DET SKULLE DU HOLDE KJEFT OM. SKAL JEG KANSKJE FORTELLE OM DEN GANGEN JEG VÅKNA MED BOXEREN PÅ KNÆRA, OG DU SOM LIGGER VED SIDEN AV MED NOE HVITT UT AV MUNNEN? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 du? skymarshall? Der jeg kan laste ned dissa morrosangene dine.. har lasta ned en, men på resten av de andre så begynner det bare å spille av musikken på nettet (medierknappen) Når jeg trykker på sangen der man kan laste ned .. og pc'n min er for dårlig for medieknappen, så da fuckern seg opp :/ what caan I do to laste ned?? *bad boys, bad boys, what ya gonna do? what ya gonna do when they come for you* hva faen!! haha lol 6383637[/snapback] Høyreklikk på linken og velg "save as" eller "lagre som" eller hva faen menyen du får opp sier for noe. Så lagrer den seg pent på disken din! @Marley: I'll be looking forward to that, majt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg