Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

@ Marley: Kreativitet er svaret på alle problemer :)

6383563[/snapback]

Det vil jeg tro. Skriver litt musikk nå for tida faktisk, litt utløp etter å ha blitt dumpa. :)

6383576[/snapback]

Haha ja, det er absolutt den rette tia å skrive tekster. Er man såra tenker man mye rart. Man er jo totalt skrudd i hodet de øyeblikkene, så hvis man faktisk setter seg ned å produserer noe og står for det senere når man er såra - så blir resultatet fett. Alle ting man mener blir bra .... som regel!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@ Marley: Kreativitet er svaret på alle problemer :)

6383563[/snapback]

Det vil jeg tro. Skriver litt musikk nå for tida faktisk, litt utløp etter å ha blitt dumpa. :)

6383576[/snapback]

Haha ja, det er absolutt den rette tia å skrive tekster. Er man såra tenker man mye rart. Man er jo totalt skrudd i hodet de øyeblikkene, så hvis man faktisk setter seg ned å produserer noe og står for det senere når man er såra - så blir resultatet fett. Alle ting man mener blir bra .... som regel!

6383588[/snapback]

Men jeg har ikke tenkt til å voldta Sultans of Swing. :p

Skriver egen melodi. Om det blir tekst får man se på.

Lenke til kommentar
Hylo og jeg skal jo drikke whisky til sommern, det er jo avklart for lengst.

Hvor langt er det til Hamburg?

6383572[/snapback]

:cry:

Jaja. *finne seg noen andre*

:(

6383583[/snapback]

Du skal Selvfølgelig også være med, ingen fest uten deg ;)

Visste dere at halvparten av alle drukningsulykker skjer med åpen smekk? Folk klarer faen meg ikke å pisse uten å detta uti lenger engang. For dårlig

Lenke til kommentar

Visste dere at halvparten av alle drukningsulykker skjer med åpen smekk? Folk klarer faen meg ikke å pisse uten å detta uti lenger engang. For dårlig

6383597[/snapback]

:love:

Etter den siste ulykken til Hylo, da han sovna fordi han var dritings, så våknet jeg med åpen smekk hvertfall. :innocent:

Lenke til kommentar
@ Marley: Prøv da vel... og gi en demo på det i musikk-delen av forumet. Moro å høre. Nå skal ikke jeg ha at jeg kommer til å lage mange veldig seriøse sanger fremover. Livet er for kjipt til å sutre over ... bedre å le gett!

6383616[/snapback]

Skal jobbe med sangen når jeg er i Australia den neste måneden. Når jeg kommer tilbake skal jeg ha noe dugelig materiale. ;)

Lenke til kommentar

du? skymarshall?

Der jeg kan laste ned dissa morrosangene dine.. har lasta ned en, men på resten av de andre så begynner det bare å spille av musikken på nettet (medierknappen) Når jeg trykker på sangen der man kan laste ned .. og pc'n min er for dårlig for medieknappen, så da fuckern seg opp :/

what caan I do to laste ned??

*bad boys, bad boys, what ya gonna do? what ya gonna do when they come for you*

hva faen!! haha lol :D

Endret av looOool
Lenke til kommentar

Etter den siste ulykken til Hylo, da han sovna fordi han var dritings, så våknet jeg med åpen smekk hvertfall.  :innocent:

6383620[/snapback]

Trodde nesten det var du som stoppa oppå E6 jeg når vi var der. Altså, seriøst, de hørte på Stevie Ray Vaughan! :cool:

Fisk1: Hvorfor dukka ikke du opp da?

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Ja nå smører jeg på greit tjukt her også da. Personen i sangen har overhodet ingen relasjoner med den virkelige personen. Men noe trist skjedde, å da måtte jeg lage en trist sang. Låter blir best når man HAR noe å synge om vett.

6383530[/snapback]

Joda, men sangen var så trist :(

Skal kjøpe ny 360 hos Elkjøp, bruke den helt til jeg får min tilbake fra service også levere den inn :cool:

Lenke til kommentar
Ja nå smører jeg på greit tjukt her også da. Personen i sangen har overhodet ingen relasjoner med den virkelige personen. Men noe trist skjedde, å da måtte jeg lage en trist sang. Låter blir best når man HAR noe å synge om vett.

6383530[/snapback]

Joda, men sangen var så trist :(

Skal kjøpe ny 360 hos Elkjøp, bruke den helt til jeg får min tilbake fra service også levere den inn :cool:

6383650[/snapback]

Hvis en reparasjon etter forbrukerkjøpsloven tar mer enn en arbeidsuke har du krav på erstatnigsprodukt.

Lenke til kommentar

6383597[/snapback]

Etter den siste ulykken til Hylo, da han sovna fordi han var dritings, så våknet jeg med åpen smekk hvertfall. :innocent:

6383620[/snapback]

ØY!

DET SKULLE DU HOLDE KJEFT OM.

SKAL JEG KANSKJE FORTELLE OM DEN GANGEN JEG VÅKNA MED BOXEREN PÅ KNÆRA, OG DU SOM LIGGER VED SIDEN AV MED NOE HVITT UT AV MUNNEN?

Lenke til kommentar
du? skymarshall?

Der jeg kan laste ned dissa morrosangene dine.. har lasta ned en, men på resten av de andre så begynner det bare å spille av  musikken på nettet (medierknappen) Når jeg trykker på sangen der man kan laste ned .. og pc'n min er for dårlig for medieknappen, så da fuckern seg opp :/

what caan I do to laste ned??

*bad boys, bad boys, what ya gonna do? what ya gonna do when they come for you*

hva faen!!  haha lol :D

6383637[/snapback]

Høyreklikk på linken og velg "save as" eller "lagre som" eller hva faen menyen du får opp sier for noe. Så lagrer den seg pent på disken din!

@Marley: I'll be looking forward to that, majt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...