MagnusW Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg søkte litt på nettet etter billetter til Norge - Brasil senere i år og kom til en side ved navnet Billettkontoret. Er det et serriøst firma som har fått ansvaret for salg av billettene eller er det svarte børs? Billett prisen var ca. 3000 kr og det var mer enn forventet. Jeg har VIP billetter så skal ikke ha, men lurer fortsatt på om dette er ordinær pris. Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) joa.. sjekk msn EDIT; "Shikaru - Gief back my football, bitch sier: been done before" Endret 25. juni 2006 av fox88 Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 "Billettkontoret – Størst I Norge på vdreformidling av billetter" Betyr nok at de tar endel for det "vdreformidlingen", så det er nok over normal pris. De stavet dessuten "Vidresalg" lengre nede på butikken. Sikkert seriøse, men jeg ville regnet med at det var noe med det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg søkte litt på nettet etter billetter til Norge - Brasil senere i år og kom til en side ved navnet Billettkontoret. Er det et serriøst firma som har fått ansvaret for salg av billettene eller er det svarte børs? Billett prisen var ca. 3000 kr og det var mer enn forventet. Jeg har VIP billetter så skal ikke ha, men lurer fortsatt på om dette er ordinær pris. 6383280[/snapback] Er nok svartebørs. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Ja, ser nå at det er videreformidling. Er kanskje egentlig utsolgt? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Hvorfor er dere på data'n hvis været er nydelig a? o_0 6381082[/snapback] Fordi det er mygg ute, og vi har ikke noe som kverker de. _____ Faen for en trist sang Tekst: Eirik "SkyMarshall" Hafskjold Vokal: Eirik "SkyMarshall" Hafskjold Melodi: I Hope You Dance (+synth av SkyMarshall på slutten) ------------------------ Lang langt inni skævven der finns det ei bygd, hvor majoriteten tigger trygd. La oss ta en tur, å besøke en snodig gammal pussig figur, som heter Sigvart. Somm sitter tent som et lys og smiler bak en bart, som har blitt gul - av nikotin. Å han gliser mens jeg bærer all spriten han har kjøpt av meg inn. Da sier han til meg: Døhø, du kunne ikke tenkt deg å tatt en liten dram eller kanskje en liten røyk med meg, du skjønner livet mitt det har blitt et ork. Det er flere uker siden jeg har sett folk. Hadde du gjort meg den tjenesten der, så sku jeg blitt glad. Å han sa: Livet er et lite hælvette for meg som ikke ble no annet enn en taper. Så i dag går hagla under haka, så skal jeg jaggumeg møte min skaper. Sigvart har hytta si gjemt i et kratt. Hvor han for lengst møtte veggen og fikk fnatt. Å hytta hans, ser vel mest ut som gjengrodde resten fra da Ålesund brant - å den er rød. Å i kjøleskapet til han Sigvart gror det ting som ikke vil dø. Da sier han til meg. Døhø, jeg setter stor pris på at du tar deg litt tid til å sitta her å skravle med meg. Men i kveld er det faen meg slutt, jeg har vørt ubrukelig sia jeg var gutt. Men du skal ikke få dårlig samvittighet for det som skal skje. Å han sa: Livet er et lite hælvette for meg som ikke ble no annet enn en taper. Så i dag går hagla under haka, så skal jeg jaggumeg møte min skaper. Så jeg letta på liket, tok på meg jakka å fløy ut i bilen. Telte alle penga jeg tjente på den dealen her mens jeg fyrte en røyk. Et lysglimt i vinduet hans. Etterfulgt av bråket når det smalt. Det blodige liket til Sigvart i gølvet falt. Livet er et lite hælvette for meg som ikke ble no annet enn en taper. Så i dag går hagla under haka, så skal jeg jaggumeg møte min skaper Link: http://skymarshallarts.com/downloads/skyma...-%20Sigvart.mp3 SkyMarshall, Er sangen basert på noe som har skjedd? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Ja, ser nå at det er videreformidling. Er kanskje egentlig utsolgt? 6383332[/snapback] Gjett om, og så tjener de gode penger på mer eller mindre desperate folk. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 jepp, men det gjør ikke noe. Blir kamp uansett Deilig med VIP. så over til noe annet, i morgen må jeg kjøpe meg en bok. Noen som har forslag til noen bra bøker? Har tenkt på både Atlas Shrugged og Da Vinci Koden som begge er veldig aktuelle. Da Vinci Koden skal jo være veldig bra, og jeg synes egentlig det er morsomt med konspirasjons teorier og andre "skumle" greier Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 da stikker eg og legger meg , får gi opp målet med og nå side 2000 i dag det var bare for stille her i dag , normalt er det jo mye mere liv her , men det er vell for mange folk på ferie :/ jaja natta Mr_Razer, TeggY, Hylo, Paull, BanAnus Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 aaa... morroooo Noen som vil feste med meg, demonfudge og fler til sommern?? hohoho Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Hvorfor er dere på data'n hvis været er nydelig a? o_0 6381082[/snapback] Fordi det er mygg ute, og vi har ikke noe som kverker de. _____ Faen for en trist sang Tekst: Eirik "SkyMarshall" Hafskjold Vokal: Eirik "SkyMarshall" Hafskjold Melodi: I Hope You Dance (+synth av SkyMarshall på slutten) ------------------------ Lang langt inni skævven der finns det ei bygd, hvor majoriteten tigger trygd. La oss ta en tur, å besøke en snodig gammal pussig figur, som heter Sigvart. Somm sitter tent som et lys og smiler bak en bart, som har blitt gul - av nikotin. Å han gliser mens jeg bærer all spriten han har kjøpt av meg inn. Da sier han til meg: Døhø, du kunne ikke tenkt deg å tatt en liten dram eller kanskje en liten røyk med meg, du skjønner livet mitt det har blitt et ork. Det er flere uker siden jeg har sett folk. Hadde du gjort meg den tjenesten der, så sku jeg blitt glad. Å han sa: Livet er et lite hælvette for meg som ikke ble no annet enn en taper. Så i dag går hagla under haka, så skal jeg jaggumeg møte min skaper. Sigvart har hytta si gjemt i et kratt. Hvor han for lengst møtte veggen og fikk fnatt. Å hytta hans, ser vel mest ut som gjengrodde resten fra da Ålesund brant - å den er rød. Å i kjøleskapet til han Sigvart gror det ting som ikke vil dø. Da sier han til meg. Døhø, jeg setter stor pris på at du tar deg litt tid til å sitta her å skravle med meg. Men i kveld er det faen meg slutt, jeg har vørt ubrukelig sia jeg var gutt. Men du skal ikke få dårlig samvittighet for det som skal skje. Å han sa: Livet er et lite hælvette for meg som ikke ble no annet enn en taper. Så i dag går hagla under haka, så skal jeg jaggumeg møte min skaper. Så jeg letta på liket, tok på meg jakka å fløy ut i bilen. Telte alle penga jeg tjente på den dealen her mens jeg fyrte en røyk. Et lysglimt i vinduet hans. Etterfulgt av bråket når det smalt. Det blodige liket til Sigvart i gølvet falt. Livet er et lite hælvette for meg som ikke ble no annet enn en taper. Så i dag går hagla under haka, så skal jeg jaggumeg møte min skaper Link: http://skymarshallarts.com/downloads/skyma...-%20Sigvart.mp3 SkyMarshall, Er sangen basert på noe som har skjedd? 6383348[/snapback] Japp ... mer eller mindre! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg har erfart at AmEx reisebyrå også driver vidreformideling av diverse billetter. Og de er seriøse - om ikke annet. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) da stikker eg og legger meg , får gi opp målet med og nå side 2000 i dag det var bare for stille her i dag , normalt er det jo mye mere liv her , men det er vell for mange folk på ferie :/ jaja natta Mr_Razer, TeggY, Hylo, Paull, BanAnus 6383447[/snapback] Det er en persons skyld at vi ikke er på 2000 nå, og den personen vet det veldig godt selv Hvor er forresten festen? Endret 25. juni 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 da stikker eg og legger meg , får gi opp målet med og nå side 2000 i dag det var bare for stille her i dag , normalt er det jo mye mere liv her , men det er vell for mange folk på ferie :/ jaja natta Mr_Razer, TeggY, Hylo, Paull, BanAnus 6383447[/snapback] Det er en persons skyld at vi ikke er på 2000 nå, og den personen vet det veldig godt selv 6383468[/snapback] Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg ser ikke på det som noe mål å nå 2000 sider, var mest en intern spøk. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Må bare gi deg masse creds SkyMarshall, du eier! Tenker på sangene du lager Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 aaa... morroooo Noen som vil feste med meg, demonfudge og fler til sommern?? hohoho 6383453[/snapback] Om Torstein spanderer øl på meg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Japp ... mer eller mindre! 6383458[/snapback] Oi.. Vel, den var kongebra, det vil jeg bare si. Dog, den minte meg veldig om en bekjent som døde. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 aaa... morroooo Noen som vil feste med meg, demonfudge og fler til sommern?? hohoho 6383453[/snapback] Selvfølgelig kommer jeg. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 næmmen erre ikke SKymarshall a.. halla *vinke* "Jeeeeeeg, jeg drekker hjemmebrent. I kjellern min der brenner denna karen sjæææl. Jeeeeeeg jeg drekker hjemmebrent. Jeg pimper mye og skal drekkameg ihjæææl" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg