Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neeei, de har sluttet å sende One Tree Hill på søndager. Det var jo verdens beste klisseserie.  :(  :(

6380527[/snapback]

Enig. Gilmore Girls har tapt seg også.

Er ingen som er lykkelige lengre. Trenger å se noen nyforelskede altså. Mister jo alt håp snart :dontgetit: Lorelai og Luke må bli happy igjen..

Lenke til kommentar
jupp :) hører utrolig dårlig, 85-95db eller noe :)

6381192[/snapback]

du har vel høreaparat?

6381200[/snapback]

nei

Patrick.M nei døv :) siden jeg bruker ikke høreapparat og bruker kun tegnspråk i heltid :)

Menmen, forslag hvor jeg kan dra? skal til Liseberg og Bø.. Har bil, men veit ikke hvor jeg skal ehm :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
en ting jeg alltid har lurt på. kan døve mennesker snakke? :hmm: siden de alltid bruker tegnespråk mener jeg....

6381316[/snapback]

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Neeei, de har sluttet å sende One Tree Hill på søndager. Det var jo verdens beste klisseserie.  :(  :(

6380527[/snapback]

Enig. Gilmore Girls har tapt seg også.

Er ingen som er lykkelige lengre. Trenger å se noen nyforelskede altså. Mister jo alt håp snart :dontgetit: Lorelai og Luke må bli happy igjen..

6381222[/snapback]

duuh. de skal jo gifte seg omglol.

Lenke til kommentar
Døv er døv, ikke stum ;) ja de kan snakke, men vanskelig for de kan ikke høre egen stemme. Så de kan ikke være sikker på om de snakker riktig eller ei.

6381334[/snapback]

okei :p skjønner.

men mange døve er gode til å lese på munnen. klarer du det eller? ;)

hadde vært litt fett og se hva alle andre på litt avstand snakker om :p

Lenke til kommentar

Tja hva snakker vi om her da?

Nå er det lenge siden jeg har sagt noe, så fikk sånn trang til å pamme littegranne ^^

tulla da vettø :D

Få litt liv i denna tråden da folkens *tar munn mot munn metoden*

Endret av looOool
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...