hylo Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Så gjør vi så når vi kaster opp i do, kaster opp i do, kaster opp i do.Så gjør vi så når vi kaster opp i do, tidlig en søndags morgen. 6380593[/snapback] Eid. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Er en del like nick her.. f.eks: ktz TLZ FtZ- 6380589[/snapback] hvis du prøvde og skrive mitt nick korrekt mislyktes du. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Med all teknologien og kunnskapen som finnes er jeg overrasket at det ikke finnes en fungerende kur for å fjerne fyllesjuke raskt. Piller for å få konstant ereksjon derimot... Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Er en del like nick her.. f.eks: ktz TLZ FtZ- 6380589[/snapback] hvis du prøvde og skrive mitt nick korrekt mislyktes du. 6380624[/snapback] Hehe *rette opp* Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Er en del like nick her.. f.eks: kfz TLZ FtZ- 6380589[/snapback] hehe vell til forsvar har jeg hatt nicket leeenge før jeg kom til forumet . det hele begynte med irc , hvo jeg hadde nicket Zt-bot men pga en irc kanale som hett ZT ( zereo tolerans) hvor alle ircopene hang måtte jeg bytte , og da ble det bare FtZ- og det var vell på den tiden jeg satt med singel isdn oppkobling , når jeg var en 15-16 år gammel , altså 8-9 år sidne før det hadde jeg swampthing eller swampen som irc nick , derav hotmail adressen min EDIT: jeg har de og en periode jeg brukte [J] som irc nick , men så var det noen som hadde lagde en bot med det nicket så jeg mistet det EDIT: noen som vet hvordan jeg enkelt kan fange bilder fra en dvd film ?? det funker ikke med wmp og print scr , får bare et svart bilde når jeg lagrer det Endret 25. juni 2006 av FtZ- Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 kfz: Fint at du gir et uttrykk for at du ikke engang vil prøve å rette opp hva enn som har skjedd, siden du er så negativt rettet mot meg hele tiden. Jeg orker bare ikke folk som er negative hele tiden, da kan de like så godt havne på ignore listen min igjen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) wmp funker.. må trykke ctrl+p tror jeg det var *sjekke* EDIT; CTRL+I Endret 25. juni 2006 av fox88 Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) fraps skal funke. redigert: til FtZ- for de som lurte Endret 25. juni 2006 av kfz Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 kfz: Fint at du gir et uttrykk for at du ikke engang vil prøve å rette opp hva enn som har skjedd, siden du er så negativt rettet mot meg hele tiden. Jeg orker bare ikke folk som er negative hele tiden, da kan de like så godt havne på ignore listen min igjen. 6380713[/snapback] jeg er stolt , jeg har ingen på forumet på ignore , hele listen er tom men jeg vet ikke om det er noen som har meg på ignore da , skulle likt og vist Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Så gjør vi så når vi kaster opp i do, kaster opp i do, kaster opp i do.Så gjør vi så når vi kaster opp i do, tidlig en søndags morgen. 6380593[/snapback] har du bulimi igjen nå eller? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 hvordan fungerer bulimi egentlig? Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Ftz- ja CTRL + I i WMP funker hvis du vil ta bilde Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 kfz: Fint at du gir et uttrykk for at du ikke engang vil prøve å rette opp hva enn som har skjedd, siden du er så negativt rettet mot meg hele tiden. Jeg orker bare ikke folk som er negative hele tiden, da kan de like så godt havne på ignore listen min igjen. 6380713[/snapback] jeg er stolt , jeg har ingen på forumet på ignore , hele listen er tom men jeg vet ikke om det er noen som har meg på ignore da , skulle likt og vist 6380730[/snapback] Heldig du, det er noen jeg bare ikke orker å se hva de har å si, fordi det bare er noe negativt uansett, ihvertfall om det er rettet mot personer. (/ME) Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Faen hvor godt det var med grillet lammelår Volleyball var også gøy Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) hvordan fungerer bulimi egentlig? 6380738[/snapback] Alt du spiser kommer opp igjen Bulimi (bulimia nervosa) er overspising med etterfølgende renselse. Overspisingen kan være slik at personen spiser unormalt mye innenfor et avgrenset tidsrom, og at personen mister kontrollen over spisingen slik at han/hun føler at hun ikke kan stoppe spisingen eller regulere mengden av matinntaket. For å hindre vektøkning eller for å redusere vekten vil en person med bulimi kaste opp, bruke avføringsmidler eller vanndrivende medisiner, evt. i kombinasjon med streng faste/slanking eller fysisk aktivitet. Selvfølelsen er svært knyttet til vekt og utseende. Mer her: http://nettpsykologene.no/spiseforst.htm#Hva er bulimi? Endret 25. juni 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) http://nettpsykologene.no/spiseforst.htm#Hva%20er%20bulimi? Faens dritturl. Gidder ikke finne tegn for spørsmålstegn. Endret 25. juni 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 fraps skal funke. redigert: til FtZ- for de som lurte 6380725[/snapback] takk , funke helt geinalt Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 OMG! Jeg forlater dere om under 24 timer. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 nye fete bilder i rpp nå høøm det er konstant rundt 20 personer her og nesten ingen som poster :/ com on da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg