fox Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Så han er rasist fordi han kjefter på deg? Du bruker ord som "rasisme" og "diskriminering" som om det faktisk har skjedd noe fælt, og her forteller du oss at det er fordi selv om du mener du er den beste spilleren, så får du kjeft og får ikke spille? Tror du treneren hater døve? 6380161[/snapback] ikke rasisme men diskriminering og jeg snakker om laglederen, ikke treneren.. Treneren var syk eller noe sånt dermed overtok laglederen.. Ble utrolig behandlet dårlig av laglederen.. Og jeg er faktisk den beste spiller. Om du vil ikke tro meg, så er det greit.. Det er ikke snakk om hvor god jeg er, jeg sa bare det pga noen i her trodde at jeg klagde pga jeg fikk ikke lov å spille og er "dårlig i fotball" Teggy; Jeg tåler kjefting, men jeg tåler ikke at det er kun meg som blir kjeftet når det er folk rundt meg som køddet mer og fulgte ikke med.. Endret 25. juni 2006 av fox88 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 C:\Mp3\The Rolling Stones\The Rolling Stones - A Bigger Bang\04. Streets of Love.mp3 Slike mapper eier. Dermed basta. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Pokemon gotta catch them all! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Det ser ut som du blir behandlet dårlig. Greit. Hvis jeg ble behandlet dårlig, hadde jeg ikke likt det. Jeg klarer derimot ikke å finne en kobling mellom at du må spille på et dårlig lag (skape balanse, kanskje?) eller at du får mye kjeft (ikke uvanlig i fotball) med at du er døv. Hvis dette hadde skjedd med noen andre, så hadde det vært kjipt. Når det skjer med deg, er det diskriminering. Hvis det hadde vært en jente, en neger, en afghaner eller homofil, så hadde det også vært diskriminering. Slik er ordets betydning blitt. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 C:\Mp3\The Rolling Stones\The Rolling Stones - A Bigger Bang\04. Streets of Love.mp3 Slike mapper eier. Dermed basta. 6380198[/snapback] Jeg har litt orden i mine mapper og, men får et bedre system i ferien eller til neste skoleår. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 hømm jeg lurer på hvordan jeg skal sortere musikken nå , har sortert alle di "løse" sangene etter abc/artist-track . ,men så har jeg masse komplette album og sånt , blir litt feil og legge di sangene inn der :/ da blir det liksom 6 metallica album uder m og da blir det i vertfall uoversiktlig jaja 6380094[/snapback] Jeg har Mp3\M\Metallica\[1991] Metallica - The Black Album\Metallica - The Black Album - 01 - Enter Sandman.mp3 Det er et bra system. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 D:\MUSIKK\Alkaline Trio - Good Mourning\Alkaline Trio -05- All On Black.mp3 sånn funker det i gården her Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) SteffyBoy; Synes du ikke det? Jeg blir straffet for ingen ting, får kjeft når jeg ser rundt meg eller leker med ball mens andre i laget mitt gjør det OGSÅ! Og setter meg hele tiden med de dårlige spillere, og ignorer meg når jeg ber om mer balanse i lagene.. "få en god spiller til oss, slik det blir mer balanse" spurte jeg og ble hånet Endret 25. juni 2006 av fox88 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 The Mystery Man came over an' he said: "I'm outa-site!" Jaaajaaa, enda en kjedelig søndag. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 SteffyBoy; Synes du ikke det? Jeg blir straffet for ingen ting, får kjeft når jeg ser rundt meg eller leker med ball mens andre i laget mitt gjør det OGSÅ! Og setter meg hele tiden med de dårlige spillere, og ignorer meg når jeg ber om mer balanse i lagene.. få en god spiller til oss, slik det blir mer balanse men han lo av meg.. 6380236[/snapback] Kanskje han bare missliker deg, trenger ikke å være pga. du er døv. Balanse er noe tøv, han vil toppe laget, greit. Dere har to lag, A og B lag sikkert. De gode som skal prøve å vinne serien/komme til neste divisjon går til A laget, de som spiller for artig og ikke har fult så mye skills ruller over til B. Sånn det funker nå, er ikke barne fotball du holder på med heller da. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hvorfor skriver så mange egentlig bare: k isteden for ok? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) G:\MP3\divMp3\Led Zeppelin - How The West Was Won Man trenger igrunn bare dette albumet. Dataing. Ikke det at jeg gjør det , men det er jo bare halve strevet da Endret 25. juni 2006 av Ø.B. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 hømm jeg lurer på hvordan jeg skal sortere musikken nå , har sortert alle di "løse" sangene etter abc/artist-track . ,men så har jeg masse komplette album og sånt , blir litt feil og legge di sangene inn der :/ da blir det liksom 6 metallica album uder m og da blir det i vertfall uoversiktlig jaja 6380094[/snapback] Du kan lage dedikerte mapper til hver artist, istedet for M\artist på m - album\atist på m - sang. F.eks.:Metallica\Metallica - The Black Album\ Metallica - Mr. Lol.mp3 6380179[/snapback] tja er noe i den duren jeg har nå , men jeg spiller musikken på en dvd spiller og da gjør for mange mapper det ouversiktelig og jeg prøvde det , på di løse sangene mp3/artist/artist-track men da ente jeg opp med 1500 sanger i 1100 mapper , noe som var helt håpløst Jeg foretrekker to mapper:Hip-hop, rap, elektronika, R'n'B og pop Musikk som ikke suger Veldig oversiktlig. 6380182[/snapback] hehe , til winamp bruk er det jo helt greit jeg tror jeg må to systemer et som er for løse sanger ( altså ikke komplette album) mp3 løs/abc/artist-track og en som er mp3 album/artist/album årstall/artist - tracknr - track navn da brude det jo bli litt oversiktelig , da gjennstår jo bare samlealbum di er håløse og sortere uten og spiltte opp . Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 trening, det var en trening hvor der vi trente sammen. Og hvor mange ganger må jeg si at jeg er ikke en av de dårlige spillere ATI-Radeon. A og B har ingen ting med det å gjøre. Hvorfor synes laget mitt at laglederen diskriminerer meg de også? Ikke bare jeg som synes det Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 YEY. + *Benny Benassi - Illusion* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 C:\musikk\compilations\Absolute Music 12\Cotten Eye Joe.m4a C:\musikk\Black Sabbath\Paranoid\Iron Man.m4a Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 trening, det var en trening hvor der vi trente sammen. Og hvor mange ganger må jeg si at jeg er ikke en av de dårlige spillere ATI-Radeon. A og B har ingen ting med det å gjøre. Hvorfor synes laget mitt at laglederen diskriminerer meg de også? Ikke bare jeg som synes det 6380266[/snapback] Jeg veit ingenting om at han diskriminerer deg, men jeg tror heller han missliker deg. Diskrimineringsordet blir brukt alt for ofte. Men btw, hvordan kan du høre han om du er døv? forsto ikke det helt. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hvorfor skriver så mange egentlig bare: k isteden for ok? 6380248[/snapback] Fordi de er fjortiser. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 trening, det var en trening hvor der vi trente sammen. Og hvor mange ganger må jeg si at jeg er ikke en av de dårlige spillere ATI-Radeon. A og B har ingen ting med det å gjøre. Hvorfor synes laget mitt at laglederen diskriminerer meg de også? Ikke bare jeg som synes det 6380266[/snapback] Kanskje treneren mener at du er for kjepphøy og prøver å jenke deg ned et par hakk. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Aaah, dette minner meg på Ahmed Ahmed fra Arab-American Comedy Festival. - It's a bad time to be from the middle east. Because, you know, I ran a statistic that said that hate crimes against arabs and muslims went up over a thousand percent right after 9/11. That puts us in fourth place, behind blacks, gays, and jews! It's true! ... So what do we have to do? 2 minutter senere (på flyplassen): - Mr. Ahmed, did you pack your bags yourself? - Yes. - Anybody asked you to carry anything? - No. - Have you left your bags out of sight on the airport? - No! - You're under arrest. CODE RED, CODE RED! We got a sandmonkey at terminal four. Code red, sandmonkey at terminal four. And ... he is a hairy one. Get over here. - Terminal four, we will be right there. We are still searching this black guy, this gay guy and this jew. Endret 25. juni 2006 av Dahl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg