Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Da drar jeg akkurat nå (!) og kommer ikke tilbake før om en mnd. Skal prøve å overleve.

6380066[/snapback]

Vi vil savne deg.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Yes, endelig borte..

:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sorry for vondt vane :p jeg er døv, og ble dårlig behandlet av laglederen.. Det er ikke rasist. men diskriminering ;) jeg og venner min har vane å si rasist når noen behandler meg dårlig pga jeg er døv

Endret av fox88
Lenke til kommentar

hømm jeg lurer på hvordan jeg skal sortere musikken nå , har sortert alle di "løse" sangene etter abc/artist-track . ,men så har jeg masse komplette album og sånt , blir litt feil og legge di sangene inn der :/

da blir det liksom 6 metallica album uder m og da blir det i vertfall uoversiktlig

jaja

Lenke til kommentar
Pass på å ikke vanne ut begrepet. Det er vel laglederen som bestemmer hvem som skal spille; hvorfor er det diskriminering?

6380101[/snapback]

Jeg ble/blir alltid valgt til sist når det skal velges lag. Jeg lurer jammen på om jeg blir diskriminert pga. manglende ballfølelse! FYSJ! Nesten rasisme!!

Lenke til kommentar

Sant, så sant.. Jeg mener altså, jeg tilhører faktisk i et liten minoritet. Det er offisell, og minoritet og rasisme har sammeheng.. Men det betyr ikke at det er riktig å si rasist for det.. men det er bare at jeg og kompiser blander hele greia sammen :p Drit i det.. saken er vel at lagledern diskriminerer meg hele tiden, det har han ikke rett til

Steffboy kan si at jeg er faktisk den beste spiller i laget, og han diskriminerer meg hele tiden.. Kjefter meg når jeg følger ikke med, greit det.. Men hvorfor kjefter han ikke på andre når de ikke følger med?

Endret av fox88
Lenke til kommentar
Sant, så sant.. Jeg mener altså, jeg tilhører faktisk i et liten minoritet. Det er offisell, og minoritet og rasisme har sammeheng.. Men det betyr ikke at det er riktig å si rasist for det.. men det er bare at jeg og kompiser blander hele greia sammen :p Drit i det.. saken er vel at lagledern diskriminerer meg hele tiden, det har han ikke rett til

6380108[/snapback]

Jeg blir diskriminert når jeg vil spille fotball pga. manglende ballfølelse.

Lenke til kommentar

Steffboy kan si at jeg er faktisk den beste spiller i laget, og han diskriminerer meg hele tiden.. Kjefter meg når jeg følger ikke med, greit det.. Men hvorfor kjefter han ikke på andre når de ikke følger med?

6380108[/snapback]

Du er jo døv så på hvilken måte diskrimenerer han deg?

Lenke til kommentar

Hvordan han diskrimenerer meg?

-Han kjefter for ingen ting

-Han setter meg i et lag med dårlige spillere, og lar andre å rævkjøre oss.. Kan si at jeg har klart å holde treningkampene jevn likevel.

-Han straffer meg for ingen ting, feks rævskyting når et av lagene taper. Når jeg og mitt lag står og venter å bli truffet, er det ikke sjelden at han påstår at jeg prøver å flytte meg når noen skyter og straffer meg.. JEG STOD HELE STILLE, og kompiser så det sjølv

-blabla

-blabla

Lenke til kommentar
Pass på å ikke vanne ut begrepet. Det er vel laglederen som bestemmer hvem som skal spille; hvorfor er det diskriminering?

6380101[/snapback]

Jeg ble/blir alltid valgt til sist når det skal velges lag. Jeg lurer jammen på om jeg blir diskriminert pga. manglende ballfølelse! FYSJ! Nesten rasisme!!

6380106[/snapback]

Alle vil vel vinne ...?

Lenke til kommentar

Så han er rasist fordi han kjefter på deg? Du bruker ord som "rasisme" og "diskriminering" som om det faktisk har skjedd noe fælt, og her forteller du oss at det er fordi selv om du mener du er den beste spilleren, så får du kjeft og får ikke spille? Tror du treneren hater døve?

Lenke til kommentar
Hvordan han diskrimenerer meg?

-Han kjefter for ingen ting

-Han setter meg i et lag med dårlige spillere, og lar andre å rævkjøre oss.. Kan si at jeg har klart å holde treningkampene jevn likevel.

-Han straffer meg for ingen ting, feks rævskyting når et av lagene taper. Når jeg og mitt lag står og venter å bli truffet, er det ikke sjelden at han påstår at jeg prøver å flytte meg når noen skyter og straffer meg.. JEG STOD HELE STILLE, og kompiser så det sjølv

-blabla

-blabla

6380152[/snapback]

Han kan jo ikke behandle deg sann, ta det opp med noen slik at han aldri får se fotball igjen x]

Lenke til kommentar
hømm jeg lurer på hvordan jeg skal sortere musikken nå , har sortert alle di "løse" sangene etter abc/artist-track . ,men så har jeg masse komplette album og sånt , blir litt feil og legge di sangene inn der :/

da blir det liksom 6 metallica album uder m og da blir det i vertfall uoversiktlig

jaja

6380094[/snapback]

Du kan lage dedikerte mapper til hver artist, istedet for M\artist på m - album\atist på m - sang.

F.eks.:Metallica\Metallica - The Black Album\ Metallica - Mr. Lol.mp3

Lenke til kommentar

Ser ikke helt hvorfor du klager Fox88, for det du sier her, er da helt normalt i fotball.. "kjefting" er helt normalt i fotball, og alle kan da vel ikke være på lag med dem de selv vil? Kanskje det har noe med at du er av de bedre spillere, og derfor spiller på lag med de mindre talentfulle, for å skape ballanse?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...