reds Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Da drar jeg akkurat nå (!) og kommer ikke tilbake før om en mnd. Skal prøve å overleve. 6380066[/snapback] Vi vil savne deg. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Yes, endelig borte.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Da drar jeg akkurat nå (!) og kommer ikke tilbake før om en mnd. Skal prøve å overleve. 6380066[/snapback] lykke til da du får hope at abstinensen ikke blir for ille Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) sorry for vondt vane jeg er døv, og ble dårlig behandlet av laglederen.. Det er ikke rasist. men diskriminering jeg og venner min har vane å si rasist når noen behandler meg dårlig pga jeg er døv Endret 25. juni 2006 av fox88 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Ah, nettopp. Fryktelig når rasismebegrepet blir brukt i utide. Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 kan forsvare meg selv litt.. Jeg tilhører et liten minoritet, så rasisme har noe med det å gjøre. Selv om det høres merkelig ut Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 hømm jeg lurer på hvordan jeg skal sortere musikken nå , har sortert alle di "løse" sangene etter abc/artist-track . ,men så har jeg masse komplette album og sånt , blir litt feil og legge di sangene inn der :/ da blir det liksom 6 metallica album uder m og da blir det i vertfall uoversiktlig jaja Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 kan forsvare meg selv litt.. Jeg tilhører et liten minoritet, så rasisme har noe med det å gjøre. Selv om det høres merkelig ut 6380093[/snapback] DU tilhører ikke en annen rase selvom du ikke kan høre. Sorry, men da er det ikke rasisme.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Pass på å ikke vanne ut begrepet. Det er vel laglederen som bestemmer hvem som skal spille; hvorfor er det diskriminering? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Pass på å ikke vanne ut begrepet. Det er vel laglederen som bestemmer hvem som skal spille; hvorfor er det diskriminering? 6380101[/snapback] Jeg ble/blir alltid valgt til sist når det skal velges lag. Jeg lurer jammen på om jeg blir diskriminert pga. manglende ballfølelse! FYSJ! Nesten rasisme!! Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Sant, så sant.. Jeg mener altså, jeg tilhører faktisk i et liten minoritet. Det er offisell, og minoritet og rasisme har sammeheng.. Men det betyr ikke at det er riktig å si rasist for det.. men det er bare at jeg og kompiser blander hele greia sammen Drit i det.. saken er vel at lagledern diskriminerer meg hele tiden, det har han ikke rett til Steffboy kan si at jeg er faktisk den beste spiller i laget, og han diskriminerer meg hele tiden.. Kjefter meg når jeg følger ikke med, greit det.. Men hvorfor kjefter han ikke på andre når de ikke følger med? Endret 25. juni 2006 av fox88 Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 ordet rasisme blir altfor lett brukt av folk fra en annen minioritet. Det er ikke rasisme selvom man blir valgt sist i et fotballag Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Sant, så sant.. Jeg mener altså, jeg tilhører faktisk i et liten minoritet. Det er offisell, og minoritet og rasisme har sammeheng.. Men det betyr ikke at det er riktig å si rasist for det.. men det er bare at jeg og kompiser blander hele greia sammen Drit i det.. saken er vel at lagledern diskriminerer meg hele tiden, det har han ikke rett til 6380108[/snapback] Jeg blir diskriminert når jeg vil spille fotball pga. manglende ballfølelse. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Sant, så sant.. Jeg mener altså, jeg tilhører faktisk i et liten minoritet. Det er offisell, og minoritet og rasisme har sammeheng.. Men det betyr ikke at det er riktig å si rasist for det.. men det er bare at jeg og kompiser blander hele greia sammen Drit i det.. saken er vel at lagledern diskriminerer meg hele tiden, det har han ikke rett til Steffboy kan si at jeg er faktisk den beste spiller i laget, og han diskriminerer meg hele tiden.. Kjefter meg når jeg følger ikke med, greit det.. Men hvorfor kjefter han ikke på andre når de ikke følger med? 6380108[/snapback] Du er jo døv så på hvilken måte diskrimenerer han deg? Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hvordan han diskrimenerer meg? -Han kjefter for ingen ting -Han setter meg i et lag med dårlige spillere, og lar andre å rævkjøre oss.. Kan si at jeg har klart å holde treningkampene jevn likevel. -Han straffer meg for ingen ting, feks rævskyting når et av lagene taper. Når jeg og mitt lag står og venter å bli truffet, er det ikke sjelden at han påstår at jeg prøver å flytte meg når noen skyter og straffer meg.. JEG STOD HELE STILLE, og kompiser så det sjølv -blabla -blabla Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Pass på å ikke vanne ut begrepet. Det er vel laglederen som bestemmer hvem som skal spille; hvorfor er det diskriminering? 6380101[/snapback] Jeg ble/blir alltid valgt til sist når det skal velges lag. Jeg lurer jammen på om jeg blir diskriminert pga. manglende ballfølelse! FYSJ! Nesten rasisme!! 6380106[/snapback] Alle vil vel vinne ...? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Så han er rasist fordi han kjefter på deg? Du bruker ord som "rasisme" og "diskriminering" som om det faktisk har skjedd noe fælt, og her forteller du oss at det er fordi selv om du mener du er den beste spilleren, så får du kjeft og får ikke spille? Tror du treneren hater døve? Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hvordan han diskrimenerer meg? -Han kjefter for ingen ting -Han setter meg i et lag med dårlige spillere, og lar andre å rævkjøre oss.. Kan si at jeg har klart å holde treningkampene jevn likevel. -Han straffer meg for ingen ting, feks rævskyting når et av lagene taper. Når jeg og mitt lag står og venter å bli truffet, er det ikke sjelden at han påstår at jeg prøver å flytte meg når noen skyter og straffer meg.. JEG STOD HELE STILLE, og kompiser så det sjølv -blabla -blabla 6380152[/snapback] Han kan jo ikke behandle deg sann, ta det opp med noen slik at han aldri får se fotball igjen x] Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 hømm jeg lurer på hvordan jeg skal sortere musikken nå , har sortert alle di "løse" sangene etter abc/artist-track . ,men så har jeg masse komplette album og sånt , blir litt feil og legge di sangene inn der :/ da blir det liksom 6 metallica album uder m og da blir det i vertfall uoversiktlig jaja 6380094[/snapback] Du kan lage dedikerte mapper til hver artist, istedet for M\artist på m - album\atist på m - sang. F.eks.:Metallica\Metallica - The Black Album\ Metallica - Mr. Lol.mp3 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg foretrekker to mapper: Hip-hop, rap, elektronika, R'n'B og pop Musikk som ikke suger Veldig oversiktlig. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Ser ikke helt hvorfor du klager Fox88, for det du sier her, er da helt normalt i fotball.. "kjefting" er helt normalt i fotball, og alle kan da vel ikke være på lag med dem de selv vil? Kanskje det har noe med at du er av de bedre spillere, og derfor spiller på lag med de mindre talentfulle, for å skape ballanse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg