Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Pappa klarte å fikse en telefon som hadde falt i do ( :p ) ved å plukke den fra hverandre og tørke delene. Den funker fint ennå!  :p

6023307[/snapback]

 

Hvordan klarer du å få en telefon i do? :dontgetit:

6023316[/snapback]

 

Jeg har hørt om folk som har sølt øl på mobilen, og en annen sølte whisky. Den taklet de dyre dråpene best, etter ølen var mobilens pliktoppfyllende melding "lite systemminne", før den slo seg av.

Og uansett tar gjerne elektronikk kvelden på grunn av korrosjon, selv om du tørker den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kamerat av meg mistet mobilen i saltvann for ca et år siden. Han fikk den opp fort som faen og tok ut batteri, minnekort og simkort. Så kokte han den noen sekunder og lot den tørke et par dager. Fungerer fortsatt som ny den dag idag. :thumbs:

Det er forøvrig en Nokia 6230.

Lenke til kommentar

Hihihi, lo godt når jeg så hva The_Walkover hadde drivi å jatta med for endel sider tilbake :!: Han ble banna etter et kvarter, var det så? :p

 

EDIT:

En kamerat av meg mistet mobilen i saltvann for ca et år siden. Han fikk den opp fort som faen og tok ut batteri, minnekort og simkort. Så kokte han den noen sekunder og lot den tørke et par dager. Fungerer fortsatt som ny den dag idag. :thumbs:

Det er forøvrig en Nokia 6230.

6023386[/snapback]

Mistet også min i saltvann, eller, hele meg datt nedi og jeg hadde mobilen i lomma :p Tok den helt fra hverandre og tørket den på dekk (seilbåt), brukte hårføner og greier før jeg prøvde den igjen :p Den funket ikke helt som den skulle, det hørtes ut som om den brente seg ned i SIM-kortet ^^ (3310)

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Pappa klarte å fikse en telefon som hadde falt i do ( :p ) ved å plukke den fra hverandre og tørke delene. Den funker fint ennå!  :p

6023307[/snapback]

 

Hvordan klarer du å få en telefon i do? :dontgetit:

6023316[/snapback]

 

Jeg har hørt om folk som har sølt øl på mobilen, og en annen sølte whisky. Den taklet de dyre dråpene best, etter ølen var mobilens pliktoppfyllende melding "lite systemminne", før den slo seg av.

Og uansett tar gjerne elektronikk kvelden på grunn av korrosjon, selv om du tørker den.

6023333[/snapback]

Mista mobilen min i vann så den døde ut fullstendig, samme hvor mye jeg tørket den (har mistet en annen før som ble god når den tørket btw). Fikk et råd av en kamerat om å rett og slett legge den i white spirit, og det funket faktisk! Alt funket igjen, men var jo diverse ting som ble ødelagt av white spiriten da :p

Lenke til kommentar
Hihihi, lo godt når jeg så hva The_Walkover hadde drivi å jatta med for endel sider tilbake :!:  Han ble banna etter et kvarter, var det så? :p

 

6023392[/snapback]

Kan du linke til den episoden? *nysjerrig* Fint å slippe å bla gjennom alt...

6023433[/snapback]

Episoden begynner her: Link!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...