Dragon Hunter Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Har ikke påpekt at du ikke får ha en TT, men at TT trekker på feil hjul. Ekte roadstere i den prisklassen skal trekke på bakhjulene (evt. 4wd), Audi TT trekker på framhjulene, med mindre framhjulene begynner å spinne, for da kobles også bakhjulene inn. Edit: Og hvordan kan dere ha hushjelp, silkebadekåpe osv. når "pappa" ikke tjener noe? Endret 24. juni 2006 av superseven Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Har ikke påpekt at du ikke får ha en TT, men at TT trekker på feil hjul. Ekte roadstere i den prisklassen skal trekke på bakhjulene (evt. 4wd), Audi TT trekker på framhjulene, med mindre framhjulene begynner å spinne, for da kobles også bakhjulene inn. 6374912[/snapback] Poenget med å nevne det var? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hva skjer? Har Jockis slengt en bemerkning om pengene sine igjen? NP: Frank Zappa - Florentine Pogen Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 mas om Audi TTJeg gir F, en stor og fin F, i hvilke hjul den Audien trekker på. Jeg tror den har rimelig stor motor, 3,2 liter - og holder plutselig ikke det lenger så får det bare være. Edit: Og hvordan kan dere ha hushjelp, silkebadekåpe osv. når "pappa" ikke tjener noe? 6374912[/snapback] Det skal jeg si deg, det går utmerket! En silkebadekåpe er ikke så fryktelig dyrt. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hva skjer? Har Jockis slengt en bemerkning om pengene sine igjen? NP: Frank Zappa - Florentine Pogen 6374953[/snapback] Han nevnte ordet ''Hushjelp'' Figure it out yourself. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 mas om Audi TTJeg gir F, en stor og fin F, i hvilke hjul den Audien trekker på. Jeg tror den har rimelig stor motor, 3,2 liter - og holder plutselig ikke det lenger så får det bare være. Edit: Og hvordan kan dere ha hushjelp, silkebadekåpe osv. når "pappa" ikke tjener noe? 6374912[/snapback] Det skal jeg si deg, det går utmerket! En silkebadekåpe er ikke så fryktelig dyrt. 6374973[/snapback] Hushjelp, derimot. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 mas om Audi TTJeg gir F, en stor og fin F, i hvilke hjul den Audien trekker på. Jeg tror den har rimelig stor motor, 3,2 liter - og holder plutselig ikke det lenger så får det bare være. Edit: Og hvordan kan dere ha hushjelp, silkebadekåpe osv. når "pappa" ikke tjener noe? 6374912[/snapback] Det skal jeg si deg, det går utmerket! En silkebadekåpe er ikke så fryktelig dyrt. 6374973[/snapback] Hushjelp, derimot. 6375001[/snapback] Hushjelp behøver ikke være så veldig dyrt, kommer an på hvor mye hun/han skal gjøre. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hushjelp behøver ikke være så veldig dyrt, kommer an på hvor mye hun/han skal gjøre. 6375008[/snapback] Drit i det, jeg prøver bare å komme med usaklige argumenter og bullshit. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hushjelp behøver ikke være så veldig dyrt, kommer an på hvor mye hun/han skal gjøre. 6375008[/snapback] Drit i det, jeg prøver bare å komme med usaklige argumenter og bullshit. 6375011[/snapback] Så hyggelig. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Er dette er bra kjøp el? http://www.siba.no/index.aspx?identifier=NO23856&SiteId=no Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Noen her som har sett Prozac Nation? har lest boken så jeg regner med at den er litt..uhm..mye kutting og stuff..hm. 6374669[/snapback] så filmen på tv2 tror jeg , var kjedlig så jeg sappa videre Blir gal av lillebror, han skulle være "snill" å kjøpe løsvekt-godteri til meg... Jeg er liksom "barnevakt"..... 6374708[/snapback] hehe du spiser vell ikke smågodt Begynte min karriere som sjåfør med en knapt godkjent gjennomrusten Volvo 240 som brukte 18.3liter på mila jeg .... og elska det. Nå er jeg 24, og har hatt 21 biler. Ikke en av dem var verdt mer enn 20.000kr. Men samma det ... bil er til for å brukes opp. Bare tap hele veien å koste på en bil. 6374863[/snapback] da har du bytta ofte Endret 24. juni 2006 av FtZ- Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Hushjelp koster vel rundt 600 i mnd vil jeg tro. (Ikke ei som kommer og rydder hver dag da men.) Vurderer å leie en slik fremmedkulturell selv, er jo i logistikkbransjen vet de. Hylo: Har snart drukket opp ølet ditt. Endret 24. juni 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
Seether Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Yes, da har jeg tatt en halvtimes joggetur som oppvarming. Nå skal jeg ut og slå løs på boksesekken min. Er greit å ha den når man er sint og ikke får lov til å slå på vanlige folk Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Da var "Ikonet David Beckham" på TV2 sett ferdig. Kjempeflott dokumentar, så endelig folk kan se de gode sidene ved Beckham, og ikke de dårlige. For alle husker da han sparket Simeone mot Argentina, og han fikk skylden for at de ikke kom til VM. Og det er få som husker knalltreffet hans mot Wimbledon, fra egen banehalvdel. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hushjelp koster vel rundt 600 i mnd vil jeg tro. (Ikke ei som kommer og rydder hver dag da men.) Vurderer å leie en slik fremmedkulturell selv, er jo i logistikkbransjen vet de. 6375052[/snapback] 600 kroner er vel det du må betale en fremmedkulturell(les:polakk/lithauer(de regnes som billigst hva angår vask og hjelp)) for "en husvask". Bruker du et etabler firma, f.eks. citymaid, må du regne med i overkant av 1000,- per vask av huset. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Da var "Ikonet David Beckham" på TV2 sett ferdig. Kjempeflott dokumentar, så endelig folk kan se de gode sidene ved Beckham, og ikke de dårlige. For alle husker da han sparket Simeone mot Argentina, og han fikk skylden for at de ikke kom til VM. Og det er få som husker knalltreffet hans mot Wimbledon, fra egen banehalvdel. 6375063[/snapback] Har du et sitat av deg selv i signaturen? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hushjelp koster vel rundt 600 i mnd vil jeg tro. (Ikke ei som kommer og rydder hver dag da men.) Vurderer å leie en slik fremmedkulturell selv, er jo i logistikkbransjen vet de. 6375052[/snapback] 600 kroner er vel det du må betale en fremmedkulturell(les:polakk/lithauer(de regnes som billigst hva angår vask og hjelp)) for "en husvask". Bruker du et etabler firma, f.eks. citymaid, må du regne med i overkant av 1000,- per vask av huset. 6375069[/snapback] Joda, men så bruker jeg ikke leiligheten(e) mine i USA så mye. De blir leid bort. Så denne leiligheten her er grei nok, og ikke så stor, så da kan man da hvertfall ha en to-tre fremmedkulturelle som vasker her. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hushjelp = soss 6375084[/snapback] F eks naboen, som sliter med helsen og ikke klarer å vaske huset selv. KOM DEG OPP AV RULLESTOLEN OG TØRK STØV! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg