Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kall henne hva du vil da, men hun har faktisk arbeidstillatelse og grei lønn nå, hun var tidligere au pair...

Er jo mye av det samme, bortsett fra at hun har eget hus et eller annet sted og har giftet seg. Men hun kommer jo stort sett hvis vi ber henne passe lillebror, ta seg av serveringen i et selskap eller vaske(det gjør hun jo uansett). Så kall det hva du vil, vaskehjelp, husholderske whatever..

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke sosser! De er så kvalme og bedre enn oss andre. Det er latterlig.

No offence JoachimR!

6374782[/snapback]

I second that statement.

Kjenner en soss som er grei da. Men han er egentlig ikke soss.

6374800[/snapback]

En soss defineres av oppførsel, ikke penger! :)

6374804[/snapback]

Jeg tenker i sånne baner selv. Du har de som er glad for at de har nok penger til å klare seg og kan gjøre det de ønsker med livet, også har du de som ser på det som en selvfølge.

Når folk får splitter nye BMWer i 18års-gave uten å gjøre en dritt for det, da blir ejg gretten.

Lenke til kommentar
To spørsmål til JoachimR: Hvor mye tjener pappa? Og hvor mye penger er det i skrivende stund på pappas konto i Sveits?

6374817[/snapback]

er ikke det et ganske personlig spørsmål? jeg ville ikke svart på det spørsmålet uansett hvor mye faren min tjente...

Lenke til kommentar
To spørsmål til JoachimR: Hvor mye tjener pappa? Og hvor mye penger er det i skrivende stund på pappas konto i Sveits?

6374817[/snapback]

er ikke det et ganske personlig spørsmål? jeg ville ikke svart på det spørsmålet uansett hvor mye faren min tjente...

6374825[/snapback]

Av det jeg har lest er Joachim ganske åpen når det gjelder sånne ting.

Endret av quakie
Lenke til kommentar

6374817[/snapback]

6374825[/snapback]

Tror ikke en 17-åring med en forholdsvis ny Audi TT og silkebadekåpe har noe i mot å svare på disse spørsmålene ... :)

Edit: Audi TT trekker forresten på "feil" hjul.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Kan ikke jeg få ha en Audi TT? Som atpåtil er gammel og brukt?

Hva gjelder pappas inntekt, er den svært liten. Mulig den til og med er 0,-. Vi har dessuten ingen bankforhold til Sveits.

6374889[/snapback]

Dere har Hushjelp da mann! :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...