Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Dere slår uansett ikke meg. En trøtt, ung og dum André våknet tidlig om morgenen og fikk lyst på müsli med masse sukker. Jeg så imidlertid ikke forskjellen på sukker og salt. Jeg tok en stor og god skje av müslien. :)

6374517[/snapback]

Salt er GODT, jeg dreper meg nesten hver gang jeg har lapskaus.

Pepper derimot, er *spy*

6374522[/snapback]

hvordan kan du si det? :cry:

du syns vel pepper er litt godt på blodrød biff? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere slår uansett ikke meg. En trøtt, ung og dum André våknet tidlig om morgenen og fikk lyst på müsli med masse sukker. Jeg så imidlertid ikke forskjellen på sukker og salt. Jeg tok en stor og god skje av müslien. :)

6374517[/snapback]

Da jeg var på konfirmasjonsleir for noen år siden, helte noen et melkeglass omtrent en fjerdedel fullt med salt mens eieren av glasset var og henta mat. Han merka det ikke engang, da han kom tilbake og tok en slurk melk.. ;_;

Lenke til kommentar

6374517[/snapback]

Da jeg var på konfirmasjonsleir for noen år siden, helte noen et melkeglass omtrent en fjerdedel fullt med salt mens eieren av glasset var og henta mat. Han merka det ikke engang, da han kom tilbake og tok en slurk melk.. ;_;

6374575[/snapback]

Nå så jeg at du var på konsentrasjonsleir, ikke konfirmasjonsleir.. lol, jeg er trøtt..

Lenke til kommentar

6374575[/snapback]

Haha. Han har vel ikke de beste smaksløkene da. ^^

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

6374517[/snapback]

Jo den slår jeg. Var kokk på en megadustebåt hvor jeg skulle overraske gutta med en kake som het "tyttebærdrøm", presterte å bytte sukker med salt (800gr), serverte faenskapet med et sevsikkert smil rundt munnen. Skipperen tok en godmodig munnfull, og spydde over instrumentene. Kjempefestelig. :love:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

6374575[/snapback]

Haha. Han har vel ikke de beste smaksløkene da. ^^

6374610[/snapback]

Eller kanskje han kødda med dere.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Eller kanskje han kødda med dere.

6374665[/snapback]

Pøh, det ville han aldri ha gjort.

6374670[/snapback]

Hva med å levne tvil? Det kan hende du tar feil. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...