Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel da må jeg nesten si god natt, eller blir det god morgen??

Uansett.. Jeg må sove nååå..

Så hade da folkens, den lille gjengen son er her :p

Patrick.M, DemonFudge, Marley, Jarek, mrmus, Espennyh, Aleks_r, Newt32

Nattinatt alle sammen, sov godt :wee:

Endret av looOool
Lenke til kommentar
Skjer a folkens? Snart fest her!

6372122[/snapback]

Tror jeg slenger på en film snart. Orker ikke legge meg nå, drakk to flasker hvitvin idag , litt småfull ja.

6372130[/snapback]

Haha, det skjønner jeg!
Lenke til kommentar

Skulle egentlig ut i går (eller i dag, alt etter hvordan man ser det), men var så trøtt da jeg kom hjem fra jobb kl. 21 at jeg sloknet helt og våknet først nå. Litt greit egentlig også, skal jo på jobb om en time. Jobbe 10 timer fra morgenen etter å ha ranglet en natt er...vel...ikke spesiellt gøy...

Nå sitter jeg her og lager nytt designutkast til siden min, som jeg ikke har oppdatert på alt for lenge :cool:

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar

Her er min lille historie:

Jeg og dama gikk til en venninne av hun, der enn annen venninne var fra før av, hadde det kjekt og slikt med div. singstar greier (Wii, ble rangert som tonedøv) og så gikk vi hjem til dama mi der hun fant ut at hun ikke hadde nøkler og ikke ville vekke mora, så gikk vi opp i teltet de hadde slått opp.

Så våkna vi i 9 tia, gikk ned til oss, klatret opp på terassen og inn vinduet til rommet til faren min, åpnet døra nede, slapp dama mi inn og nå sitter jeg her mens hun ser på noe greier på TV.

Lenke til kommentar

En gang når jeg gikk i ungdomsskolen kom jeg hjem midt på natta og døra var låst. Så jeg kom meg opp 2 verandaer opp til 3. etasje, og klatra inn soveromsvinduet til mamma&pappa. Gjett om mamma holdt på å få hjerteinfarkt. Og pappa hoppa opp og ut av senga.

Lissom, hva er oddsen for at det kommer en langhåra fyr inn gjennom soveromsvinduet i 3.etg midt på natta? :)

Lenke til kommentar
En gang når jeg gikk i ungdomsskolen kom jeg hjem midt på natta og døra var låst. Så jeg kom meg opp 2 verandaer opp til 3. etasje, og klatra inn soveromsvinduet til mamma&pappa. Gjett om mamma holdt på å få hjerteinfarkt. Og pappa hoppa opp og ut av senga.

Lissom, hva er oddsen for at det kommer en langhåra fyr inn gjennom soveromsvinduet i 3.etg midt på natta? :)

6372333[/snapback]

Hehe, ikke stor! :wee:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...